Aktualizacja 1.0.7 została wprowadzona

13 lutego 2013 | Autor Aktualizacja  Brak komentarzy

Aktualizacja 1.0.7 do Diablo III została już wprowadzona na europejskich serwerach! Sprawdź informacje na jej temat, aby poznać pełną listę ostatnich zmian.
Ważne: Przypominamy, że nie otrzymasz informacji o możliwości pobrania aktualizacji 1.0.7 dopóki nie zostanie ona udostępniona w twoim regionie. Jeśli logujesz się z klienta amerykańskiego lub azjatyckiego, przed instalacją trzeba będzie poczekać na wydanie aktualizacji w danym regionie. Poza tym, jeśli twoim ojczystym regionem jest Europa, po wydaniu aktualizacji 1.0.7 nie będzie można zalogować się na serwery amerykańskie i azjatyckie, aż do momentu wprowadzenia aktualizacji także w tych regionach.

Diablo III, aktualizacja 1.0.7 – v.1.0.7.14633

Spis treści

Zawartość aktualizacji
Ogólne
Osiągnięcia
Dom aukcyjny
Battle.net
Bossowie
Klasy
Rzemiosło
Potyczki
Przedmioty
Potwory
Interfejs użytkownika
Poprawki błędów

mini-kowadloZawartość aktualizacji

Nowa funkcja: Potyczki

Oto coś dla bohaterów, którzy chcą sprawdzić się w walce z innymi nefalemami. Gracze będą mogli od teraz walczyć między sobą na specjalnie zaprojektowanym do tego celu obszarze o nazwie „Spalona Kaplica”. Można się tam dostać rozmawiając ze Zwadźcą Karczychem, który przebywa w sąsiedztwie towarzyszy, w każdym z 4 aktów. W potyczkach może brać udział od 2 do 4 graczy, w trybie każdy na każdego.

mini-kowadloOgólne

• Poziomy Męstwa Nefalemów będą się teraz utrzymywać podczas przechodzenia między aktami.
• U wszystkich postaci zwiększono bazowy promień podnoszenia złota z 1,5 metra do 3 metrów.
• Odliczanie do wskrzeszenia nie będzie się już wydłużać, jeśli gracz zginie kilka razy pod rząd.
• Gracze nie powinni już widzieć animacji drgawek (powodującej chwilową utratę kontroli nad postacią), jeśli zostaną trafieni jednocześnie przez kilka potworów.
• Zwiększono premię do doświadczenia za zabijanie potworów na infernalnym poziomie trudności z siłą potworów 1-10:

• SP 1: 25% (poprzednio 10%)
• SP 2: 50% (poprzednio 20%)
• SP 3: 80% (poprzednio 30%)
• SP 4: 120% (poprzednio 45%)
• SP 5: 165% (poprzednio 60%)
• SP 6: 215% (poprzednio 75%)
• SP 7: 275% (poprzednio 95%)
• SP 8: 340% (poprzednio 115%)
• SP 9: 420% (poprzednio 135%)
• SP 10: 510% (poprzednio 160%)

• Podczas wznawiania gry, gracze zostaną teraz umieszczeni w mieście, zamiast ostatniego znanego punktu kontrolnego (dostępny będzie portal, który przeniesie graczy do ostatniego takiego punktu).
• Postacie nie będą już podlegać ograniczeniu ruchu, kiedy odbywać się będzie głosowanie za ich wyrzuceniem z publicznej grupy.

mini-kowadloOsiągnięcia

• Poprawki błędów

• Poskramiacze liczą się teraz do osiągnięć „Jesteśmy mistrzami”oraz „Kolekcja czempionów”.
• Rzadko spotykani olbrzymi golgorowie liczą się teraz do osiągnięć polegających na pokonaniu rzadkich potworów.
• Zabicie skalnego czerwia nie jest już jednym z kryteriów potrzebnych do zdobycia hardkorowych osiągnięć za pokonywania potworów.
• Gracze mogą raz jeszcze uzyskać dostęp do rozmowy „Zwycięstwo” podczas dialogu z Chytrym Shenem.

mini-kowadloDom aukcyjny

• Interfejs użytkownika

• W anulowanych aukcjach za pośrednictwem PayPala, wyświetlany będzie teraz błąd IU.

• Poprawki błędów

• Grafika zakładek skrytki będzie teraz prawidłowo aktualizowana podczas przeglądania domu aukcyjnego.

mini-kowadloBattle.net

• Ogólne

• Dodano nowy kanał czatu PvP.
• System siły potworów jest teraz dostępny w grach publicznych.

• Gracze mogą teraz wybrać poziom siły potworów z rozwijanej listy podczas dołączania do gier publicznych, pod warunkiem, że w menu opcji mają zaznaczoną pozycję „Pozwól na zmianę siły potworów”.

• Do menu raportowania dostępnego pod prawym przyciskiem dodano opcję „Zgłoś botowanie”.
• Interfejs Battle.net wyświetla teraz informację o liczbie graczy w sieci.

mini-kowadloBossowie

• Ogólne

• Izual został włączony do listy bossów dających dodatkową nagrodę przy 5 poziomie Męstwa Nefalemów. Zwiększono także bazową nagrodę za jego pokonanie.

mini-kowadloPotyczki

• Ogólne

• Potyczkę można rozpocząć rozmawiając ze Zwadźcą Karczychem, nowym bohaterem niezależnym, który przebywa w lokacji startowej każdego aktu.

• Karczycho przeniesie was i waszą drużynę do Spalonej Kaplicy – nowej lokacji składającej się z czterech różnych obszarów: kościoła, cmentarza, rzeki oraz jeziora.
• Obecnie w potyczkach może uczestniczyć maksymalnie czterech graczy w trybie „każdy na każdego”, co oznacza, że możecie skrzyżować miecze ze znajomymi w pojedynkach jeden na jednego lub walczyć z trzema albo czterema graczami na raz.
• W strefie potyczek śmierć nie jest ostateczna (nawet w przypadku postaci hardkorowych). Nie można też tam uszkodzić ekwipunku.
• Aby wydostać się ze Spalonej Kaplicy, gracze mogą skorzystać z portalu wyjściowego lub z umiejętności portalu miejskiego.

• Łowcy demonów, szamani oraz czarownicy otrzymują 30% redukcję obrażeń podczas pobytu w Spalonej Kaplicy.
• Barbarzyńcy i mnisi otrzymują tam dodatkowe 5% redukcji obrażeń (oprócz 30% posiadanych domyślnie – czyli w sumie 35%).

mini-kowadloKlasy

Barbarzyńca

• Poprawki błędów

Zastraszający ryk: Ponure żniwa nie powinny już powodować kilkukrotnego upuszczania łupów przez potwory.

Łowca demonów

• Poprawki błędów

• Afiks potworów „odbicie obrażeń” będzie teraz powodował prawidłowe odbicie obrażeń zadanych przez Strzał bolasem.

Mnich

• Umiejętności aktywne

Uderzenie cyklonu

• Obrażenia od broni zostały zwiększone ze 100% do 313%.

Śmiałe uderzenie

• Obrażenia od broni zostały zwiększone ze 160% do 303%.

Eksplodująca dłoń

• Obrażenia od wybuchu zostały zwiększone z 30% do 50% maksymalnej żywotności celu.

Wewnętrzne sanktuarium

• Promień działania został zwiększony z 8 do 11 metrów.
• Runa: Zakazany pałac

• Premia do obrażeń została zwiększona z 10% do 15%.

• Runa: Uświęcona ziemia

• Obecnie zmniejsza szybkość ruchu przeciwnika o 80% (poprzednio 60%).

Kopnięcie z półobrotu

• Obrażenia od broni zostały zwiększone z 235% do 470%.

Mistyczny sojusznik

• Wprowadzono maksymalną liczbę obrażeń, jakie mistyczny sojusznik może otrzymać w pojedynczym ataku.

• Wartość ta zmienia się wraz z poziomem gracza i jest zmniejszana przez pancerz i odporności gracza.

• Runa: Wiekuisty sojusznik

• Obrażenia od broni zostały zwiększone z 40% do 60%.
• Wiekuisty sojusznik ma teraz 100% szans na odrodzenie po 3 sekundach (poprzednio 50% szans po 5 sekundach).

• Runa: Ognisty sojusznik

• Czas odnowienia specjalnego ataku ognistego sojusznika został skrócony z 8 do 4 sekund.

• Runa: Wodny sojusznik

• Specjalny atak wodnego sojusznika będzie teraz zmniejszać szybkość ruchu przeciwnika o 60% (poprzednio 30%).
• Czas odnowienia specjalnego ataku wodnego sojusznika został skrócony z 8 do 4 sekund.

Powalający podmuch

• Bazowe obrażenia od broni zostały zwiększone z 15% do 20% za każde wzmocnienie wiru.
• Runa: Burza ostrzy

• Obrażenia od broni zostały zwiększone z 20% do 26% za każde wzmocnienie wiru.

• Runa: Cyklon

• Obrażenia od broni zostały zwiększone z 20% do 26% za każde wzmocnienie wiru.

Porywista szarża

• Obrażenia od broni zostały zwiększone z 85% do 155%

Fala światła

• Obrażenia od broni zostały zwiększone z 390% do 829%.

• Kolejne obrażenia od broni (zadawane wszystkim przeciwnikom w linii) zwiększono z 45% do 96%.
• Runa – Eksplozja światła

• Obrażenia od broni zostały zwiększone z 430% do 914%.

• Runa – Filar starożytnych

• Zadaje teraz 595% obrażeń od broni, a następnie, po upływie 2 sekund, dodatkowe 595% obrażeń od broni (poprzednio 280% obrażeń od broni)

• Umiejętności pasywne

Na pograniczu śmierci

• Śmierć spowoduje teraz wyzerowanie czasu odnowienia.

• Poprawki błędów

• Poprawiono błąd, który sprawiał, że zdolność Powalający podmuch nie aktualizowała prawidłowo obrażeń i atrybutów od gracza.
• Cyklony generowane przez Powalający podmuch powinny kierować się mniej więcej w tę samą stroną, w którą zwrócony jest gracz.

Szaman

• Umiejętności aktywne

Duchowa nawałnica

• Runa: Studnia dusz

• Dodatkowe pociski wystrzeliwane przez tę runę mogą teraz trafić główny cel.

Czarownik

• Umiejętności aktywne

Tajemna kula

• Obrażenia od broni zostały zwiększone ze 175% do 200%.
• Runa: Unicestwienie

• Obrażenia od broni zostały zwiększone z 228% do 260%.

Zamieć

• Obrażenia od broni zostały zwiększone z 210% do 510% przez 6 sekund.
• Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,01 do 0,0125.
• Runa: Przenikliwy chłód

• Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,01 do 0,0125.

• Runa: Zamrożenie

• Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,01 do 0,0125.

• Runa: Sroga zima

• Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,005 do 0,0125.

• Runa: Zaśnieżenie

• Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,01 do 0,0125.

• Runa: Nieustępliwa burza

• Obrażenia od broni zostały zwiększone z 280% do 680%.

Porażający impuls

• Obrażenia od broni zostały zwiększone ze 105% do 150%.
• Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,667 do 0,8.
• Runa: Ogniste wiązki

• Obrażenia od broni zostały zwiększone ze 152% do 195%.
• Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,667 do 0,8.

• Runa: Eksplodujące wiązki

• Obrażenia od broni zostały zwiększone z 70% do 105%
• Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,5 do 0,8.

• Runa: Błyskawiczne zespolenie

• Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,667 do 0,8.

• Runa: Żywa błyskawica

• Obrażenia od broni zostały zwiększone z 37% do 52%.

• Umiejętności pasywne

Masa krytyczna

• Masa krytyczna wpływa teraz na czas odnowienia Archonta: Teleportacji oraz Archonta: Spowolnienia czasu w postaci archonta.

Zakrzywienie czasu

• Obecnie zmniejsza szybkość ruchu przeciwnika o 60% na 3 sekundy (poprzednio 30% i 2 sekundy).

Niestabilna anomalia

• Obecnie aktywuje się po otrzymaniu zabójczych obrażeń (poprzednio do aktywacji dochodziło, jeśli gracz miał mniej niż 30% życia).
• Śmierć spowoduje teraz wyzerowanie czasu odnowienia.

• Poprawki błędów

• Trafienia krytyczne ze zdolności Zamieć będą miały teraz proceduralną szansę na generowanie mocy tajemnej.

mini-kowadloRzemiosło

• Ogólne

• Do gry wprowadzono nowy składnik rzemieślniczy, czyli demoniczną esencję.

• Składnik ten jest przypisywany do konta i można go zdobyć po zabiciu elitarnych potworów oraz bossów na infernalnym poziomie trudności.

• Szansa na otrzymanie demonicznej esencji pojawia się także po ukończeniu ważnych wydarzeń w grze, które zwiększają poziom Męstwa Nefalemów.
• Uwaga: Do zdobycia demonicznej esencji nie będzie konieczne posiadanie Męstwa Nefalemów.

• Każdy poziom siły potworów zwiększy szansę na upuszczenie demonicznej esencji przez elitarnych przeciwników oraz bossów, zgodnie z poniższymi wartościami:

• SP 0: 15,0000%
• SP 1: 16,5000%
• SP 2: 18,1500%
• SP 3: 19,9650%
• SP 4: 21,9615%
• SP 5: 24,1577%
• SP 6: 26,5734%
• SP 7: 29,2308%
• SP 8: 32,1538%
• SP 9: 35,3692%
• SP 10: 38,9061%

• Dodatkowo zwiększono częstotliwość wypadania schematów dla kowala i złotnika o 400%.

Kowal

• Dodano cztery rzadkie receptury dla kowala: Archonckie Naramienniki, Archonckie Rękawice, Archoncki Pancerz (napierśnik), Brzytwokolce (karwasze).

• Każdy taki wykonany przez kowala przedmiot będzie mieć następujące właściwości:

• Poziom 63
• 6 afiksów
• Przypisany do konta
• Podobnie do Pierścienia Piekielnego Ognia, posiadać będzie cztery warianty, z których każdy zapewni stałą premię do podstawowego atrybutu, w największym zakresie dostępnym w grze.

• Do wykonania takiego przedmiotu konieczna będzie 1 demoniczna esencja (koszt pozostałych składników będzie różny w zależności od receptury).

Złotnik

• Dodano nową recepturę dla złotnika, pozwalającą wykonać specjalny amulet

• Amulet ten będzie mieć następujące właściwości:

• Poziom 63
• 6 afiksów
• Przypisany do konta
• Podobnie do Pierścienia Piekielnego Ognia, posiadać będzie cztery warianty, z których każdy zapewni stałą premię do podstawowego atrybutu, w największym zakresie dostępnym w grze.

• Do wykonania przedmiotu konieczna będzie 1 demoniczna esencja, a także:

• 100 000 sztuk złota,
• 1 idealny klejnot (inny w zależności od tego, jaki główny atrybut wybierzesz),
• 1 ognista siarka.

• Do gry dodano nową klasę klejnotów przypisanych do konta: klejnoty markizowe

• Statystyki klejnotów markizowych wyglądają następująco:

• Markizowy szmaragd

• Broń: Obrażenia od trafień krytycznych zwiększone o 110%
• Hełm: +33% dodatkowego złota od potworów
• Pancerz: +62 do zręczności

• Markizowy topaz

• Broń: Atakujący wręcz otrzymują 2500 pkt. obrażeń z każdym uderzeniem
• Hełm: 33% do znajdowania magicznych przedmiotów
• Pancerz: +62 do inteligencji

• Markizowy ametyst

• Broń: Każde trafienie przywraca 700 punktów życia
• Hełm: +19% do życia
• Pancerz: +62 do żywotności

• Markizowy rubin

• Broń: +150 do minimalnych i +150 do maksymalnych obrażeń
• Hełm: Zwiększa przyrost doświadczenia o 33%
• Pancerz: +62 do siły

• Klejnoty te można stworzyć jedynie u złotnika i wymagają następujących składników:

• 3 promieniste gwiaździste klejnoty
• 20 milionów sztuk złota
• 10 demoniczna esencja

• Wyciągnięcie markizowego klejnotu z gniazda kosztować będzie 5 milionów sztuk złota.
• Schematy markizowych klejnotów wypadają losowo ze wszystkich potworów na 63 poziomie.

• Uwaga: Schematy nie są przypisane do konta.

• Wszystkie rubiny zostały wzmocnione jeśli chodzi o premię zapewnianą broni (zmiany te dotyczą zarówno istniejących jak i nowych rubinów):

• Nadkruszony rubin: +3 do minimalnych obrażeń/+3 do maksymalnych obrażeń (poprzednio +2/+2)
• Wybrakowany rubin: +6 do minimalnych obrażeń/+6 do maksymalnych obrażeń (poprzednio +4/+4)
• Rubin: +9 do minimalnych obrażeń/+9 do maksymalnych obrażeń (poprzednio +8/+8)
• Nieskazitelny rubin: +12 do minimalnych obrażeń/+12 do maksymalnych obrażeń (poprzednio +10/+10)
• Idealny rubin: +15 do minimalnych obrażeń/+15 do maksymalnych obrażeń (poprzednio +11/+11)
• Promienisty rubin: +18 do minimalnych obrażeń/+18 do maksymalnych obrażeń (poprzednio +12/+12)
• Sześcienny rubin: +21 do minimalnych obrażeń/+21 do maksymalnych obrażeń (poprzednio +13/+13)
• Nieskazitelny sześcienny rubin: +25 do minimalnych obrażeń/+25 do maksymalnych obrażeń (poprzednio +14/+14)
• Idealny sześcienny rubin: +30 do minimalnych obrażeń/+30 do maksymalnych obrażeń (poprzednio +15/+15)
• Promienisty sześcienny rubin: +40 do minimalnych obrażeń/+40 do maksymalnych obrażeń (poprzednio +16/+16)
• Gwiaździsty rubin: +60 do minimalnych obrażeń/+60 do maksymalnych obrażeń (poprzednio +17/+17)
• Nieskazitelny gwiaździsty rubin: +80 do minimalnych obrażeń/+80 do maksymalnych obrażeń (poprzednio +18/+18)
• Idealny gwiaździsty rubin: +100 do minimalnych obrażeń/+100 do maksymalnych obrażeń (poprzednio +19/+19)
• Promienisty gwiaździsty rubin: +130 do minimalnych obrażeń/+130 do maksymalnych obrażeń (poprzednio +20/+20)
• Zmieniono także sposób obliczania dodatkowych obrażeń po włożeniu rubinów. Od tej pory rubiny będą zwiększać bezpośrednio minimalne i maksymalne obrażenia zadawane przez broń.
• Jeśli na przykład masz broń, która zadaje 150-200 obrażeń i umieścisz w niej idealny sześcienny rubin (dodający +30 do minimalnych/+30 do maksymalnych obrażeń), twoja broń zadawać będzie 180-230 obrażeń.
• Więcej informacji można uzyskać tutaj.

mini-kowadloPrzedmioty

• Ogólne

• Do wszystkich rzadkich receptur podanych powyżej dodano odpowiednie schematy dla złotnika i kowala.

• Schematy te (za wyjątkiem napierśnika) wypadną losowo w świecie gry, choć przy pięciokrotnej kumulacji Męstwa Nefalemów istnieje 50% szans na ich zdobycie po pokonaniu następujących bossów:

• Król Szkieletów
• Pajęcza królowa
• Mahda
• Zoltun Kull
• Ghom
• Cydea
• Rakanoth
• Izual

• Częstotliwość wypadania u powyższych bossów będzie się teraz skalować w zależności od poziomu siły potworów:

• SP 0: 20%
• SP 1: 23.2%
• SP 2: 26.912%
• SP 3: 31.218%
• SP 4: 36.213%
• SP 5: 42.007%
• SP 6: 48.728%
• SP 7: 56.524%
• SP 8: 65.568%
• SP 9: 76.059%
• SP 10: 88.228%

• Instrukcję wykonania Archonckiego Pancerza można kupić u handlarki Squirt za 1,5 miliona sztuk złota.
• Prosimy zauważyć, że żadne z tych schematów nie są przypisane do konta.

• Trzymanie wciśniętego klawisza Shift podczas kupowania mikstur pozwoli kupić 5 butelek na raz.
• Na infernalnym poziomie trudności nie mogą już wypadać przedmioty dla towarzyszy mające poziom poniżej 60.
• Złota Skóra może teraz działać na pojedynczy cel ograniczoną ilość razy.
• Znikający barwnik oraz Wielce Cudowny Zmywacz do Barwników mogą być teraz używane na legendarnych przedmiotach.
• Z Pierścieni Piekielnego Ognia można teraz odzyskać legendarne materiały rzemieślnicze.

• Handlarze

• Squirt nie sprzedaje już barwników, ale (jak wspomniano powyżej), można u niej kupić schemat Archonckiego Pancerza za 1,5 miliona sztuk złota.

• Poprawki błędów

• Złota Skóra nie będzie już działać na potwory, które nie pozostawiają łupów.
• Schematy pasterskich kosturów można teraz upuścić na ziemię lub sprzedać u handlarzy za 0 sztuk złota.
• Wszystkie pasterskie kostury można teraz sprzedać u handlarzy za 0 sztuk złota.

mini-kowadloPotwory

• Ogólne

• Afiks potworów „odbicie obrażeń” został przeprojektowany:

• Będzie teraz zapewniać krótkotrwałe wzmocnienie potworom i gdy wzmocnienie to będzie aktywne, odbije na gracza jedynie część obrażeń.
• Efekt wizualny wskaże, czy wzmocnienie właśnie działa.

• Obrażenia zadane przez zwierzaki potworom z „odbiciem obrażeń” nie będą już przekierowywane na gracza.
• Obrażenia od zdolności „stapianie” zostały zmniejszone o 40%.
• Obrażenia od zdolności „zaraza” zostały zwiększone o 120%.
• Opętańcy upadłych powinni teraz eksplodować w bardziej „jednolity” sposób.
• Berserkerzy Trójcy przed Alkarnus nie powinni już uderzać szybciej po wykonaniu kilku ataków.

• Klucznicy:

• Klucznik z aktu II (Sokahr) powinien od teraz korzystać ze zdolności „moździerz” tylko na infernalnym poziomie trudności.
• Klucznik z aktu III (Xah’Rith) powinien od teraz korzystać ze zdolności „deszcz zwłok” tylko na infernalnym poziomie trudności.
• Klucznik z aktu IV (Nekarat) powinien od teraz korzystać ze zdolności „trzęsienie ziemi” oraz „szarża” tylko na infernalnym poziomie trudności.

• Poprawki błędów

• W Zapomnianych Ruinach pojawiać się będą rzadcy mieszkańcy piasków.
• Na Posterunku Crydera pojawiać się będą czempioni rojów zarazy.
• W Burzowych Salach pojawiać się będzie czempion kundli upadłych.

mini-kowadloInterfejs użytkownika

• Ogólne

• Przedmioty legendarne mają teraz nową ikonę na mini-mapie.

• Ikona powinna teraz prawidłowo pozostawać na mapie i będzie widoczna tak długo, jak długo gracz znajdować się będzie w tej samej strefie co przedmiot.
• Uwaga: Ikona będzie widoczna tylko wtedy, gdy legendarny przedmiot zostanie upuszczony przez potwora, a nie gracza.

• Poprawki błędów

• Poprawiono błąd, który powodował resetowanie opcji włączenia siły potworów.
• Poprawiono błąd powodujący problemy z szybkością przewijania tekstu.
• Handlarze będą teraz prawidłowo wyświetlać zakładkę pancerzy, kiedy będziesz grać na Inferno z siłą potworów powyżej 0.

mini-kowadloPoprawki błędów

• Poprawiono błąd, który sprawiał, że nowe postacie hardkorowe nie były oznaczane jako takie na ekranie startowym.
• Poprawiono błąd, który mógł występować podczas zamykania klienta World of Warcraft, z działającym w tle klientem Diablo III.
• Gracze będą teraz prawidłowo usuwani zarówno z drużyny jak i sesji gry, za każdym razem gdy głosowanie przyniesie taki wynik.
• Gracze nie będą już odłączani od gry jeśli zostaną wyrzuceni na podstawie głosowania podczas spotkania z bossem.

Napisz komentarz