Aktualizacja 2.1.0 została wprowadzona w Europie!

27 sierpnia 2014 | Autor Aktualizacja  Brak komentarzy

Aktualizacja 2.1.0 dla Diablo III została wprowadzona na europejskich serwerach! Kliknijcie tutaj lub obejrzyjcie film poniżej, aby dowiedzieć się więcej o najważniejszych zmianach i nowościach.

 


Aktualizacja 2.1.0 dla Diablo III – wersja 2.1.0.26451

Lista znanych błędów dostępna jest na amerykańskim forum zgłaszania błędów.

Spis treści

• Nowe elementy

• Tryb sezonowy
• Głębokie Szczeliny
• Tabele wyników
• Rynsztoki

• Ogólne
• Klasy

• Barbarzyńca
• Krzyżowiec
• Łowczyni demonów
• Mnich
• Szaman
• Czarownica

• Przedmioty

• Zmiany w przedmiotach legendarnych
• Legendarne przedmioty klasowe
• Nowe sezonowe przedmioty legendarne
• Poprawki błędów

• Osiągnięcia
• Tryb przygodowy

• Zlecenia
• Szczeliny Nefalemów
• Poprawki błędów

• Rzemiosło

• Kowal
• Wieszczka

• Towarzysze

• Templariusz

• Wydarzenia

• Infernalna Machina

• Potwory
• Interfejs użytkownika

• Czat
• Poprawki błędów

• Poprawki błędów
• Zmiany w wersji polskiej

pauza-ros-mini
NOWE ELEMENTY

Tryb sezonowy
Uwaga: Pierwszy sezon Diablo III rozpocznie się w piątek 29 sierpnia.

Opcjonalny, powtarzalny tryb sezonowy oferuje graczom możliwość rozpoczynania co jakiś czas od nowa i rozwijania od zera postaci normalnych i hardkorowych bez złota, zasobów czy wcześniej zdobytego doświadczenia w ramach poziomów mistrzowskich. Podobnie jak w przypadku różnic między trybami normalnym i hardkorowym postaci sezonowe będą miały odrębną, wspólną skrytkę i oddzielne postępy rzemieślników. Po zakończeniu danego sezonu wszelkie przedmioty, złoto czy doświadczenie w ramach poziomów mistrzowskich przejdą na postaci niesezonowe.

Sezony oferują graczom wyjątkowe nagrody i nowe wyzwania, w tym nowe przedmioty legendarne, specjalne zestawy transmogryfikacji dostępne tylko dla uczestników konkurencji w kolejnych sezonach, a także nowe osiągnięcia zwane „podbojami”. Postępy w ramach danego sezonu będzie można śledzić za pomocą naszego nowego systemu rankingowego.

Więcej informacji o trybie sezonowym

Głębokie Szczeliny
Głębokie Szczeliny, nazywane wcześniej Szczelinami Warstwowymi (Tiered Rifts), to szczególny typ Szczelin Nefalemów z limitem czasu. Liczba poziomów w Głębokich Szczelinach jest nieograniczona, a każdy poziom jest trudniejszy od poprzedniego.

Ukończenie Głębokiej Szczeliny w wyznaczonym czasie umożliwi graczom przejście do następnego poziomu (jeśli gracz osiągnie wyjątkowo dobry czas, będzie mógł przeskoczyć nawet kilka poziomów jednocześnie). Dopóki gracze będą kończyć poziomy Głębokiej Szczeliny w wyznaczonym czasie, będą mogli przechodzić na kolejne. Kiedy czas się skończy, gracze będą mogli dokończyć bieżący poziom, a wyniki ich wędrówki przez Głęboką Szczelinę zostaną opublikowane na tablicach wyników – naszym nowym systemie rankingowym.

Więcej informacji o Głębokich Szczelinach

Tablice wyników
Wraz z wprowadzeniem sezonów i Głębokich Szczelin chcemy również zapewnić graczom sposób śledzenia swoich postępów w nowych środowiskach gry. W tym celu stworzyliśmy tablice wyników.

Tablice wyników to system rankingowy, który umożliwia śledzenie różnych danych graczy, w tym czasu ukończenia Głębokich Szczelin i sumy punktów za osiągnięcia w sezonie. System ten zapewnia też sezonowy ranking końcowy Podbojów w odniesieniu do różnych stylów gry. Zaprojektowaliśmy go tak, aby zapewniał wiele szczegółowych informacji, w tym także na temat graczy w regionie, na liście znajomych oraz członków klanu.

Rynsztoki
W wersji 2.1.0 podczas wędrówki przez Szczeliny Nefalemów i Głębokie Szczeliny gracze otrzymają możliwość zobaczenia nowego otoczenia: Rynsztoków.

Pierwotnie zaprojektowaliśmy to środowisko jako kanały ściekowe pod Zachodnią Marchią, ale nie zdołaliśmy wprowadzić Rynsztoków do listy dostępnych poziomów w chwili premiery dodatku Reaper of Souls. Spodobał nam się jednak wygląd i atmosfera tych gnijących, wilgotnych podziemi, więc poświęciliśmy trochę czasu na ich dopracowanie, aby móc umieścić je w Szczelinach i Głębokich Szczelinach. Mamy nadzieję, że to nowe, losowe środowisko gry przypadnie wam do gustu.

Wróć do góry

OGÓLNE

• Wszyscy gracze posiadający Reaper of Souls otrzymali dodatkową zakładkę w skrytce.
• Gracze, którzy będą nieaktywni poza grą przez 30 minut, zostaną rozłączeni.
• Zmiany w zakresie leczenia

• Ilość punktów życia przywracana przez kule zdrowia, które upuściły rzadkie potwory, została zmniejszona z 30% do 15%.
• Ilość punktów życia przywracana przez kule zdrowia, które upuścili czempioni i słudzy, została zmniejszona z 20% do 15%.
• Zwiększono skuteczność premii za przedmioty do regeneracji życia oraz liczby punktów życia otrzymywanych za każde trafienie.

• Powyższe zmiany mają zastosowanie do wszystkich przedmiotów, od poziomu 1 do 70.
• Zmiany mają zastosowanie wsteczne i wpłyną na statystyki istniejących przedmiotów.

• Znacznie zwiększono zapewnianą przez przedmioty premię do liczby punktów życia otrzymywanych za wydane zasoby.

• Zmiany mają zastosowanie wsteczne i wpłyną na statystyki istniejących przedmiotów.

• Współczynniki proceduralne nie będą już wpływać na efekt punktów życia przy trafieniu, który odtąd będzie wywoływany raz na każdy atak, w przypadku zadania nim obrażeń.

• Ataki podtrzymywane będą zapewniać proporcjonalną wartość leczenia z upływem czasu względem wartości dla ataków niepodtrzymywanych.

• Redukcja czasu odnowienia będzie wpływać na czas odnowienia umiejętności z ładunkami.

KLASY POSTACI

• Wprowadzono poprawki do SI niektórych przywołańców.

• Przywołańce należące do innych graczy będą teraz mniej widoczne.

• Naprawiono kilka błędów, które mogły czasami powodować, że przywołańce nie atakowały pobliskich przeciwników lub zatrzymywały się i przestawały atakować swój cel.

• Umiejętności objęte zmianami to:

• Zew Starożytnych
• Kompan
• Armia Fetyszów
• Monstrum
• Mistyczny Sojusznik
• Falanga
• Psy Zombie

PRZEDMIOTY

• Wprowadzono nowy legendarny przedmiot zużywalny.

• Dar Ramaladniego

• Użyj na przedmiocie bez gniazd, aby dodać do niego gniazdo.

• Dodano legendarne klejnoty.

• Klejnoty legendarne mogą wypaść jedynie ze Strażników Głębokich Szczelin oraz Chciwości, Baleronowej Skarbca.
• Klejnoty legendarne są przypisane do konta; można je osadzać jedynie w pierścieniach i amuletach.
• Klejnoty legendarne można ulepszyć, rozmawiając z Urshi (nowa postać niezależna) wewnątrz Głębokiej Szczeliny.

• Urshi pojawi się za każdym razem, gdy pokonany zostanie Strażnik Głębokiej Szczeliny i pozwoli ci na ulepszenie twojego Klucza do Głębokiej Szczeliny lub legendarnego klejnotu.

• Ulepszenie Klucza do Głębokiej Szczeliny pozwoli na kontynuowanie przygody w coraz trudniejszych Głębokich Szczelinach.
• Aby ulepszyć swój Klucz Szczeliny, musisz przejść obecną Głęboką Szczelinę w wyznaczonym czasie.
• Urshi da graczowi trzy szanse na ulepszenie legendarnych klejnotów.
• Szansa na udane ulepszenie legendarnego klejnotu jest uzależniona od poziomu klejnotu, który gracz chce ulepszyć, oraz osiągniętego poziomu Głębokiej Szczeliny.
• Im bliższy jest poziom legendarnego klejnotu do poziomu ukończenia Głębokiej Szczeliny, tym mniejsze są szanse na jego ulepszenie.
• Kiedy poziom legendarnego klejnotu przekroczy poziom Głębokiej Szczeliny, którą gracz jest w stanie ukończyć, szansa na odniesienie sukcesu spada o połowę za każdy poziom, jaki wynosi różnica.

• Przykładowo: szansa na powodzenie próby ulepszenia legendarnego klejnotu poziomu 1 w Głębokiej Szczelinie poziomu 30 wynosi 100%; w przypadku legendarnego klejnotu poziomu 31 szansa ta spada do 30% w Głębokiej Szczelinie • poziomu 30, natomiast dla legendarnego klejnotu poziomu 32 będzie ona wynosić 15%.

• Jedynym elementem wymaganym przy ulepszeniu klejnotu legendarnego jest sam klejnot. Nie wiąże się to z żadnym dodatkowym kosztem.
• Każdy legendarny klejnot posiada wyświetloną na niebiesko właściwość, która zostanie ulepszona przy każdym zwiększeniu rangi klejnotu.
• Każdy legendarny klejnot posiada dodatkową moc, która zostanie odblokowana przy osiągnięciu 25 rangi.

• Gracz nie otrzyma duplikatu żadnego klejnotu legendarnego, do którego może uzyskać dostęp grając aktualną postacią.

• Dotyczy to legendarnych klejnotów w ekwipunku postaci, ekwipunku towarzyszy, wspólnej skrytki, a także legendarnych klejnotów osadzonych w przedmiotach, które znajdują się w tych miejscach.

• Podstawowa wartość obrażeń zadawanych przy użyciu broni dwuręcznej przeznaczonej do walki w zwarciu wzrosła o około 26-30% (w zależności od szybkości danego oręża) – nieco bardziej zwiększono obrażenia zadawane przez broń bardziej powolną.

• Zmiana ta dotyczy broni z poziomów 10 – 70.
• Niniejsza zmiana ma zastosowanie wsteczne i wpłynie na statystyki wszystkich istniejących przedmiotów.
• Niniejsza zmiana dotyczy wszystkich klas rzadkości broni dwuręcznej.
• W związku z powyższą zmianą odpowiednio dostosowana została zdolność pasywna krzyżowca „Niebiańska Siła”.

• Ametyst

• Liczba punktów życia przy trafieniu zapewniana przez 4 najwyższe klasy ametystów została znacznie zwiększona.

• Cesarski ametyst – wartość zwiększono z 800 do 3000.
• Nieskazitelny cesarski ametyst – wartość zwiększono z 900 do 6400.
• Królewski ametyst – wartość zwiększono z 1000 do 8800.
• Nieskazitelny królewski ametyst – wartość zwiększono z 1100 do 11200.

• Wartość sprzedaży mikstur zdrowia oraz barwników zmniejszono do 1 sztuki złota.

Wróć do góry

Zmiany w przedmiotach legendarnych

Bydlęcy Berdysz

• Zwiększono szansę na przywołanie krów do 100%.

• Uwaga: nadal ma zastosowanie czas odnowienia dla mocy legendarnej.

• Przywołane krowy będą teraz bardziej zabójcze.
• Przywołane krowy powinny teraz być w stanie przeżyć dłużej.

Obrączka Ślubna Bul-Kathosa

• Efekt wyssania życia zapewniany przez ten przedmiot ma teraz maksymalną skuteczność równą 2000% obrażeń od broni na sekundę.

Etrayu

• Teraz otrzymuje afiks +15-20% obrażeń od zimna.

Rzeź Serca

• Teraz otrzymuje afiks +15-20% obrażeń fizycznych.

Berło Szalonego Króla

• Teraz asysty liczą się tak samo jak zabijanie potworów.

Serce Szronu

• Runa została przeprojektowana.

• 10% szans na natychmiastowe zadanie zamrożonym przeciwnikom obrażeń od zimna równych 10 000% obrażeń od broni.
• Moc legendarna posiada teraz z góry ustaloną wartość zadawanych obrażeń.

Unicestwiacz Stalgarda

• Zwiększono obrażenia od broni z 275-350% do 550-650%.

• Niniejsza zmiana ma zastosowanie wsteczne.

• Moce legendarne mogę obecnie zostać aktywowane przez Rozprucie, Tornado, Uderzenie Cyklonu, Porywistą Szarżę oraz Pchnięcie Tarczą.
• Nie może już mieć afiksu dopasowanego do szamana lub czarownika.

Piec

• Przedmiot został przeprojektowany.

• Zwiększa obrażenia zadawane przeciwnikom elitarnym o 40-50%.

Żółciowij

• Zwiększono obrażenia od broni zadawane przez eksplozję z 130-160% do 1800-2000%.

Uskang

• Teraz otrzymuje afiks +15-20% obrażeń od błyskawic.

Gniew Kościanego Króla

• Teraz otrzymuje afiks +15-20% obrażeń od zimna.

• Kilka istniejących przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce.

• Uwaga: istniejące przedmioty nie zostaną objęte opisanymi zmianami. Tylko nowe wersje tych przedmiotów otrzymają dodatkową moc legendarną.
• Ogólne

Głębinowce

• Dodano moc legendarną.

• Wszystkie umiejętności generujące zasoby zadają 80-100% więcej obrażeń.

Medalion Geralta

• Dodano moc legendarną.

• Po podniesieniu złota przywraca zdrowie w ilości równej wartości podniesionego złota.

Korona Leoryka

• Dodano moc legendarną.

• Wzmacnia o 75-100% efekt wszystkich klejnotów włożonych w ten przedmiot.

Szarfa Nożownika

• Dodano moc legendarną.

• Szansa na rzucenie w pobliskiego wroga sztyletem, który zadaje 275-350% obrażeń od broni.

• Barbarzyńca

Cześć Bastionu

• Dodano moc legendarną.

• Zwiększono maksymalną liczbę kumulacji Amoku do 10.

Lament

• Dodano moc legendarną.

• Pozwala na dwukrotne zastosowanie Rozprucia.

Plugawa Osłona

• Dodano moc legendarną.

• Dzika Szarża zadaje o 30-35% zwiększone obrażenia za każdego trafionego na swej drodze wroga.

• Krzyżowiec

Pas z Włosów Anioła

• Dodano moc legendarną.

• Sprawia, że Kara zyskuje efekty wszystkich run.

Wieczna Unia

• Dodano moc legendarną.

• Wydłuża czas trwania wszystkich awatarów Falangi o 200%.

• Łowczyni demonów

Krzemienne Groty

• Dodano moc legendarną.

• Piorun Kulisty leci teraz z 30-40% szybkości.

Srebrne Birkuty

• Dodano moc legendarną.

• Czakram generuje teraz 3-4 pkt. nienawiści.

• Mnich

Szalony Kamień

• Dodano moc legendarną.

• Nakłada na wrogów trafionych Siedmiostronnym Uderzeniem efekt Eksplodującej Dłoni.

Prostackie Buty

• Dodano moc legendarną.

• Mistyczny Sojusznik przywołuje dwóch mistycznych sojuszników, którzy będą walczyć u twego boku.

• Poziom minimalny został podniesiony do 22.

• Czarownica

Wielki Wezyr

• Dodano moc legendarną.

• Zmniejsza koszt moc tajemnej potrzebny do rzucenia Meteorytu o 40%-50%.
• Otrzymuje teraz piąty afiks podstawowy, który daje +25-30% obrażeń od Meteorytu.

Swami

• Poziom minimalny został podniesiony do 30.
• Dodano moc legendarną.

• Premia do zadawanych obrażeń za przeciwników zabitych pod postacią Archonta trwa teraz przez 10-15 sek. po zakończeniu działania Archonta.

Wróć do góry

Legendarne przedmioty klasowe

• Kilka istniejących klasowych przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce (patrz powyżej).
• Barbarzyńca

• Dodano nowy afiks przedmiotów: „+% do Dzikiej Szarży”.

• Przedmioty, na których można go wylosować: potężna broń dwuręczna, napierśniki i naramienniki.

• Dodano nowy afiks przedmiotów: „+% do Zewu Starożytnych”.

• Może wypaść na potężnych broniach dwuręcznych, napierśnikach oraz naramiennikach.

Furia Zniszczonego Szczytu

• Otrzymuje teraz piąty afiks podstawowy, który daje +25-30% obrażeń od Fali Sejsmicznej.

Wieczne Rządy Nieśmiertelnego Króla

• Zestaw trzyelementowy
• Zwiększono liczbę punktów życia otrzymywanych za wykorzystaną furię z 289 do 500 pkt.

Smutek Madoka

• Czas działania ogłuszenia został wydłużony z 1 do 2 sek.

Potęga Ziemi

• Wstrząsy wywołane Potęgą Ziemi będą zapewniać dodatkowe generowanie p. furii z umiejętności pasywnej Moc Ziemi.

Dziedzictwo Raekor

• Premia za zebranie 5 elementów zestawu
• Typ obrażeń zadawanych przez Dziką Szarżę będzie zależał od żywiołu runy umiejętności, której w danej chwili używa gracz.

• Krzyżowiec

• Afiks +% do obrażeń od zimna nie będzie się już pojawiał wśród łupów dostosowanych do klasy krzyżowca.
• Dziedzictwo Rolanda

• Premia za zebranie 2 elementów zestawu

• +500 do siły.

• Premia za zebranie 4 elementów zestawu

• +100% do obrażeń od Pchnięcia Tarczą.
• +100% do obrażeń od Zamaszystego Ataku.

• Premia za zebranie 6 elementów zestawu

• Trafienie przeciwnika Pchnięciem Tarczą lub Zamaszystym Atakiem daje teraz 20% do szybkości ataku przez 3 sekundy. Może się kumulować do 5 razy.

• Niestrudzona Falanga

• Nowa legendarna tarcza dla krzyżowca.
• Sprawia, że za pomocą Falangi można przywołać dwa razy więcej awatarów.
• Ma zastosowanie przy wszystkich wariantach run.

Ostrze Proroctwa

• W opisie broni nie znajduje się już błędna informacja, że wszyscy wrogowie trafieni umiejętnością „Skazanie” spowodują kolejne wybuchy.

Los Upadłych

• Dodatkowe trafienia Ogniami Niebios będą mogły wywoływać efekty proceduralne.

Jekangbord

• Dodatkowe trafienia Błogosławioną Tarczą będą mogły wywoływać efekty proceduralne.

• Łowczyni demonów

• Afiks +% do obrażeń od trucizny nie będzie się już pojawiał wśród łupów dostosowanych do klasy łowcy demonów.
Ogniomiot

• Teraz otrzymuje afiks +15-20% obrażeń od ognia.

Wcielenie Marudera

• Premia za zebranie 6 elementów zestawu

• Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętności wykorzystujące nienawiść, których używają Wartownicy, miały mniejszą niż zamierzona szybkość ataku.

Pomsta Natalii

• Premia za zebranie 4 elementów zestawu

• Zwiększono redukcję czasu odnowienia z 1 do 2 sek. za każdego zabitego wroga.
• Efekt jest teraz wywoływany również, jeśli postać jedynie bierze udział w zabiciu przeciwnika przez sojuszników.

Opończa Cienia

• Premia za zebranie 2 elementów zestawu

• Po otrzymaniu zabójczych obrażeń używasz natychmiast Zasłony Dymnej i regenerujesz 25% punktów życia.
• Efekt ten może wystąpić raz na 120 sekund.

• Premia za zebranie 4 elementów zestawu

• Premia została przeprojektowana.
• Obecnie udostępnia wszystkie runy Mocy Cieni.

• Kusza Szturmowa z Wojahnu

• Nowa kusza.
• Huragan Ognia zadaje o 30-40% więcej obrażeń na sekundę. Efekt ten może się kumulować maksymalnie 4 razy.

• Mnich

Latający Smok

• Poprawki błędów

• Naprawiono błąd, który sprawiał, że przedmiot nie zapewniał prawidłowych +100% do szybkości ataku.

Gyana Na Kashu

• Obrażenia od broni zadawane przez kulę ognia zwiększono z 300-400% do 525-700%.

Mantra Iny

• Zestaw dwuelementowy

• Zwiększono liczbę punktów życia otrzymywanych za wykorzystaną siłę duchową ze 124 do 200 pkt.

Wonna Pochodnia z Wielkiej Świątyni

• Runa została przeprojektowana.

• Zmniejsza koszt siły duchowej dla Fali Światła o 40-50%.
• Otrzymuje teraz piąty afiks podstawowy, który daje +25-30% obrażeń od Fali Światła.

Strój Małpiego Króla

• Zestaw czteroelementowy

• Zwiększono obrażenia od broni z 1600% do 3500%.
• Wabik będzie się teraz próbował pojawić obok przeciwnika w miejscu rzucenia.

• Jeśli nie znajdzie przeciwników w pobliżu miejsca rzucenia, będzie próbować pojawić się obok przeciwnika najbliżej ciebie.
• Jeśli nie znajdzie przeciwników obok ciebie, pojawi się w losowym, pobliskim miejscu.

Duch Shenlonga

• Zestaw dwuelementowy

• Zwiększono obrażenia od broni zadawane przez kulę energii z 300% do 1200%.
• Zwiększono skuteczność regeneracji siły duchowej 1 do 4 pkt. na sekundę.
• Znacznie zwiększono rozmiary kuli energii.
• Wewnętrzny czas odnowienia jest teraz zmniejszony przez szybkość ataku.

Pięść Az’Turrasqa

• Przedmiot został przeprojektowany.

• Obecnie zwiększa obrażenia od wybuchu Eksplodującej Dłoni przy śmierci celu do 75-100%.

Potok Wieczności

• Redukcja czasu odnowienia dla Siedmiostronnego Uderzenia została zwiększona z 45-50% do 45-60%.

Kodeks Sefa

• Zwiększono liczbę otrzymywanych punktów siły duchowej z 75 – 100 do 125 – 165.

Spojrzenie Tzo Krina

• Teraz otrzymuje premię 20-25% do obrażeń zadawanych przez Falę Światła.

• Szaman

• Sztylet Strzałek

• Nowy ceremonialny sztylet
• Twoje zatrute strzałki oraz strzałki fetyszów przebijają teraz cele.

Gidbinn

• Fetysze przywołane przez Gidbinna powinny teraz działać z umiejętnością pasywną Niezłomna Lojalność oraz z legendarną mocą Upiornego Oblicza.

• Czarownica

Ozdoby Ognistego Ptaka

• Premia za zebranie 6 elementów zestawu

• Zestaw został przeprojektowany.

• Wróg, któremu zada się obrażenia od ognia, otrzyma taką samą ilość obrażeń w ciągu 3 sek. Efekt ten może się kumulować i zadawać obrażenia od ognia równe maksymalnie 3000% obrażeń od broni na sekundę.
• Po osiągnięciu limitu 3000% obrażeń na sekundę wróg będzie płonął aż do śmierci.

Lustrzana Kula

• Dodatkowe trafienia Magicznym Pociskiem będą mogły wywoływać efekty proceduralne.

Wróć do góry

Nowe sezonowe przedmioty legendarne

• Ogólne

• Bezdenna Mikstura Odnowienia

• Nowa mikstura legendarna.
• Przywraca 10-15% podstawowego zasobu, gdy zostanie użyta, jeśli postać miała mniej niż 25% życia.

• Pas Krelma

• Nowy legendarny pas.
• Daje 25% premii do szybkości ruchu.
• Otrzymanie obrażeń sprawia, że efekt przestaje działać na 5 sekund.

• Karwasze Krelma

• Nowe legendarne karwasze.
• Zapewniają niewrażliwość na efekty odrzucenia i oszołomienia.

• Zaklinaczka: Impuls Vadima
• Szelma: Nożyk do Listów Salika
• Templariusz: Palcat Hillenbranda

• Nowe legendarne przedmioty dla towarzyszy.
• Do wyposażenia dla towarzysza: Zmniejsza czas odnowienia wszystkich umiejętności towarzysza o 50%.

• Barbarzyńca

• Bezlitośnik

• Nowa, legendarna potężna broń jednoręczna.
• Sprawia, że Młot Starożytnych ma 25-30% szans na przywołanie Starożytnego na 20 sekund.

• Krzyżowiec

• Gniew Frydhera

• Nowa legendarna tarcza dla krzyżowca.
• Usuwa czas odnowienia dla Skazania.
• Skazanie kosztuje teraz 40 pkt. gniewu.

• Łowca demonów

• Łuk Egirsona

• Nowy legendarny łuk.
• Sprawia, że Strzał Bolasem ma przy eksplozji 15-20% szans na przyciągnięcie wszystkich wrogów w promieniu 24 metrów.

• Mnich

• Mściwy Wicher

• Nowa legendarna broń naręczna.
• Zwiększa maksymalną kumulację Powalających Podmuchów o 3.

• Szaman

• Święty Żniwiarz

• Nowy legendarny ceremonialny sztylet.
• Żniwa Dusz mogą się teraz kumulować do 10 razy.

• Czarownica

• Eteryczny Wędrowiec

• Nowa różdżka.
• Usuwa czas odnowienia dla Teleportacji.
• Teleportacja kosztuje teraz 25 pkt. mocy tajemnej.

Wróć do góry

• Poprawki błędów

• Przedmioty legendarne, które bezpośrednio zadają obrażenia, powinny teraz poprawnie otrzymywać premie od odpowiednich afiksów przedmiotów dodających obrażenia od żywiołów, między innymi:

• Czarnopióry: premia do obrażeń fizycznych.
• Premia za zebranie 2 elementów zestawu Przysięga Bul-Kathosa: premia do obrażeń fizycznych.
• Krzesacz Iskier: premia do obrażeń od ognia.
• Pakt ze Śmiercią: premia do obrażeń fizycznych.
• Opończa Straży Śmierci: premia do obrażeń fizycznych.
• Piorunian: premia do obrażeń od błyskawic.
• Syn Odyna: premia do obrażeń od błyskawic.
• Maximus: premia do obrażeń od ognia.
• Księżycowa Ochrona: premia do obrażeń od mocy tajemnej.
• Młot Schaefera: premia do obrażeń od błyskawic.
• Żółciowij: premia do obrażeń od ognia.
• Premia za zebranie 2 elementów zestawu Duch Shenlonga: premia do obrażeń od ognia.
• Unicestwiacz Stalgarda: premia do obrażeń fizycznych.
• Kruk Burzy: premia do obrażeń od ognia.
• Gniew Burzy: premia do obrażeń od błyskawic.

• Naprawiono błąd, który powodował, że Karwasze Nemezis przyzywały czempionów Upadłych tylko w Szczelinach Nefalemów.
• Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom kupowanie od Kadali klasowych przedmiotów legendarnych dla innych klas postaci.
• Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wywołanie efektu zamrożenia Rękawic Odmrożenia przez ataki wykonywane z zastosowaniem Wartownika z runą Stacja Polarna.
• Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wylosowanie obrażeń od cierni dla niektórych wykonanych u rzemieślników przedmiotów legendarnych poziomu 70.
• Naprawiono błąd, który czasami uniemożliwiał przebijanie wrogów toporowi stworzonemu przez Unicestwiacz Stalgarda.

OSIĄGNIĘCIA

• Potwory i spółka

• Zmniejszono liczbę potworów, które należy zabić, aby otrzymać to osiągnięcie, z 500 000 do 250 000.

• Być jak Boba F.

• Zmniejszono liczbę zleceń, które należy wykonać, aby otrzymać to osiągnięcie, z 50 000 do 5 000.

• Mistrz w swoim fachu

• Zmniejszono liczbę zleceń, które należy wykonać, aby otrzymać to osiągnięcie, ze 100 000 do 7 500.

• Łowca głów

• Zmniejszono liczbę zleceń, które należy wykonać, aby otrzymać to osiągnięcie, z 150 000 do 10 000.

• Śmierć, śmierć i jeszcze więcej śmierci

• Zmniejszono liczbę przeciwników, których należy zabić, aby otrzymać to osiągnięcie, z 2 500 000 do 750 000.

• Niczym gwiazdy na niebie

• To osiągnięcie należy teraz do grupy Wspaniałych Osiągnięć.

• Potwornie wysoka śmiertelność

• Nazwa została zmieniona na „Zabijanie na śniadanie”.
• Zmniejszono liczbę potworów, które należy zabić, aby otrzymać to osiągnięcie, z 1 000 000 do 500 000.

• Od zera do jubilera

• To osiągnięcie należy teraz do grupy Wspaniałych Osiągnięć.

• Kupą, mości panowie!

• Zmniejszono liczbę potworów, które należy zabić, aby otrzymać to osiągnięcie, z 5 000 000 do 1 000 000.

• Kolos na drewnianych nogach

• Zmniejszono liczbę potworów, które należy zabić, aby otrzymać to osiągnięcie, z 25 000 do 1 000.

• Najemny zabójca potworów

• Nazwa została zmieniona na „Zleceń jak mrówków”.
• Zmniejszono liczbę zleceń, które należy wykonać, aby otrzymać to osiągnięcie, z 10 000 do 2 500.

• Poprawki błędów

• Poskramiacze-czempioni będą teraz poprawnie wliczani na poczet osiągnięć.
• Naprawiono błąd, który uniemożliwiał spełnienie w trybie przygodowym niektórych kryteriów koniecznych do zdobycia osiągnięcia „Piknik na skraju rzeczywistości”.
• Po uwolnieniu więźnia w wydarzeniu „Nieznajomy w potrzebie” powinien się teraz poprawnie pojawiać „Dziennik więźnia”.
• Ukończenie Krainy Wyklętych w trybie przygodowym powinno być obecnie poprawnie zaliczane na poczet osiągnięcia „Mistrz Podziemi”.
• Naprawiono błąd, który powodował, że zdobyte jako łupy relikty templariusza, fokusy zaklinaczki lub symbole szelmy nie były poprawnie zaliczane na poczet osiągnięcia „Mam to, czego ci trzeba”.
• Bagienne jastrzębie konieczne do zdobycia osiągnięcia „Znokautuj czempiona” powinny się teraz poprawnie pojawiać.

Wróć do góry

TRYB PRZYGODOWY

Zlecenia

• Zmniejszono ilość złota i punktów doświadczenia przyznawaną w nagrodę za wykonanie następujących zleceń:

• Akt I – Oczyść Legowisko Kazrów
• Akt II – Ukończ wydarzenie: Złoto górnika
• Akt III – Oczyść Posterunek Crydera
• Akt III – Oczyść Wysunięte Koszary
• Akt IV – Oczyść Piekielną Szczelinę, Poziom 2
• Akt V – Ukończ wydarzenie: Skąpiec

Szczeliny Nefalemów

• Koszt otwarcia Szczeliny Nefalemów został zmniejszony z 5 fragmentów klucza (w sumie) do 1 fragmentu (na gracza).

• Każdy gracz musi zapłacić 1 fragment, aby móc wejść do Szczeliny.

• Nie można już kliknąć w obelisk, aby otworzyć kolejną Szczelinę Nefalemów, kiedy jedna jest już aktywna.
• Czas działania Obelisku Wyładowań skrócono z 30 do 15 sek. wyłącznie w przypadku Głębokich Szczelin.

Poprawki błędów

• Naprawiono błąd, który powodował, że system dobierania graczy przydzielał ich do gier z otwartą Szczeliną Nefalemów, której Strażnik został już zgładzony.
• Fragmenty Klucza Szczeliny nie będą już niepoprawnie zużywane, jeśli w skrytce znajduje się więcej niż jeden ich stos.

Wróć do góry

RZEMIOSŁO

Kowal

• Zmniejszono ze 120 do 72 liczbę magicznych materiałów rzemieślniczych wymaganych do wykonania karwaszy legendarnych lub z zestawu.
• Dodano nowe przyciski umożliwiające jednoczesne odzyskiwanie materiałów ze wszystkich normalnych, magicznych lub rzadkich przedmiotów znajdujących się w twoim ekwipunku.

• Przyciski te stają się aktywne po osiągnięciu przez kowala poziomu maksymalnego.

Wieszczka

• W przypadku transmogryfikacji przedmiotu posiadającego już efekt wizualny w przedmiot legendarny nie będzie już wyświetlany pierwotny efekt, a tylko efekt wizualny docelowego przedmiotu legendarnego.
• Przedmioty z zestawów zdobywane na Udręce i poddane transmogryfikacji można przywrócić do ich pierwotnego wyglądu.
• Wygląd ograniczony klasowo może teraz zostać nadany każdemu przedmiotowi z tego samego miejsca.

• Jeśli przedmiot został poddany transmogryfikacji otrzymując wygląd ograniczony klasowo, a następnie został wyposażony przez klasę, która normalnie nie może korzystać z przedmiotu o takim wyglądzie, użyty zostanie bazowy wygląd przedmiotu.
• Przykładowo: możesz transmogryfikować Plugawą Osłonę barbarzyńcy, aby wyglądała jak Brzemię Raekor, ale jeśli użyjesz tego samego przedmiotu u krzyżowca, będzie nadal wyglądać jak Plugawa Osłona.

Wróć do góry

TOWARZYSZE

Templariusz

• Poprawki błędów

• Naprawiono błąd, który czasami pozwalał na aktywowanie Szturmu poza zasięgiem.

Wróć do góry

WYDARZENIA

Infernalna Machina

• Wprowadzono nową nagrodę: Amulet Piekielnego Ognia.

• Nowy legendarny amulet.
• Posiada losową zdolność pasywną odpowiednią dla twojej klasy.
• Schemat można zakupić od Squirt w Akcie II za 5 milionów sztuk złota.
• Wymaga tych samych materiałów co Pierścień Piekielnego Ognia oraz dodatkowo 10 zapomnianych dusz.

Wróć do góry

POTWORY

• Król Szkieletów upuści teraz Rozbitą Koronę za pierwszym razem, gdy zabije się go na poziomie od 11 do 65.
• Larvus będzie teraz także upuszczał łupy.
Poprawki błędów

• Naprawiono błąd, który mógł powodować, że niektóre efekty zadające obrażenia z upływem czasu nie działały podczas ucieczki goblinów skarbników.

Wróć do góry

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

• Do profili graczy zostały dodane miniaturki postaci.
• Do listy znajomych dodano pole tekstowe, w którym podczas pisania odfiltrowywane będą nazwy znajomych.
• Ustawienia filtrowania na ekranie wiadomości klanowych zostaną teraz zachowane, kiedy się wylogujesz.
• Rozwijany filtr osiągnięć zachowa teraz twój wybór do momentu wylogowania.
• Przytrzymanie klawisza Shift podczas porównywania przedmiotów nie będzie już powodowało uwzględniania premii z klejnotów w gniazdach podczas wyświetlania statystyk.
• Dodano nową opcję, która umożliwia wyświetlanie ikony informującej o rzadkości przedmiotu.
• Dodano nową ikonę minimapy symbolizującą przedmioty z zestawu.
• Dodano nowy znacznik dobierania graczy dla Głębokich Szczelin.
• Wartość legendarnej mocy przedmiotu będzie teraz wyświetlana na niebiesko w okienku informacyjnym.
• Zakresy wartości legendarnych mocy będą teraz wyświetlane w okienku informacyjnym po naciśnięciu CTRL.
• W wiadomościach klanowych będą się teraz pojawiać informacje o usunięciu gracza z klanu oraz o tym, kto go usunął.
Czat

• Wiadomości będą teraz automatycznie zmieniane na szepty, kiedy po wpisaniu nazwy gracza zostanie wciśnięty klawisz Spacji.
• Jeśli w danym momencie gracz z kimś szepcze, nowe wiadomości od uczestnika rozmowy będą wyświetlane jako pierwsze.
• Dodano nowy skrót klawiszowy, który powoduje wyświetlenie okna czatu.

• Możesz teraz wyświetlić okno czatu, przytrzymując klawisz X.

Poprawki błędów

• Członkowie drużyny otrzymają teraz poprawnie powiadomienie, kiedy przywódca drużyny zmieni poziom trudności gry.
• Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych przypadkach kilka ostatnich potworów koniecznych do wykonania zlecenia nie wyświetlało się na minimapie.
• Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać wyświetlanie poziomów i portretów mistrzowskich w zakładce profilów bohaterów dla graczy będących poza siecią.
• Naprawiono błąd, który powodował, że powiadomienie o zdobyciu nowego portretu mistrzowskiego wyświetlało się, zanim gracz zdobył ów portret.
• Naprawiono błąd, który powodował ograniczenie wiadomości społecznościowych do mniejszej niż zamierzano liczby znaków.
• Naprawiono błąd, który powodował pozostanie licznika odnowienia w starym miejscu po przemieszczeniu umiejętności.
• Krzyżowcy mogą teraz zapoznać się z poprawną wartością punktów życia za wydany gniew na ekranie szczegłów.

Wróć do góry

POPRAWKI BŁĘDÓW

• Naprawiono błąd, który umożliwiał innym graczom dołączanie do twojej gry mimo ustawienia statusu „Zajęty”.

Wróć do góry

ZMIANY W WERSJI POLSKIEJ

• Dla uzyskania lepszej czytelności i przejrzystości opisów oraz komunikatów wprowadziliśmy zapis nazw umiejętności i run z wykorzystaniem wielkich liter. Przykładowo dawne „Pchnięcie tarczą” to obecnie „Pchnięcie Tarczą”. Zmiana ta powinna być szczególnie pomocna w przypadku afiksów przedmiotów posiadających odniesienie do jakiejś umiejętności postaci, np. „Zwiększa szybkość Pchnięcia Tarczą oraz Zamaszystego Ataku o x%”.

Wróć do góry

pauza-ros-mini

Jeżeli doświadczacie problemów technicznych podczas aktualizowania gry bądź logowania do Battle.netu po zainstalowaniu aktualizacji lub napotykacie błędy techniczne w grze, odwiedźcie stronę wsparcia technicznego lub opiszcie wasz problem w dziale pomocy technicznej na forum.

Napisz komentarz