Aktualizacja 2.1.1 została wprowadzona

Aktualizacja 2.0.1 do Diablo III została już wprowadzona na europejskich serwerach! Sprawdźcie informacje na jej temat, aby poznać pełną listę zmian.

 

Informacje o aktualizacji 2.1.1 dla Diablo III, wersja 2.1.1.27255

Lista znanych błędów dostępna jest na amerykańskim forum zgłaszania błędów.

Spis treści

Klasy

Krzyżowiec
Szaman

Przedmioty

Legendarne przedmioty klasowe
Legendarne klejnoty
Poprawki błędów

Tryb przygodowy

Infernalna Machina
Głębokie Szczeliny
Kadala
Poprawki błędów

Rzemiosło

Wieszczka

Potwory

Potwory w szczelinach

pauza-ros-mini

KLASY

• Ogólne

• Przywołańce

• Uzasadnienie wprowadzenia zmian

• Chcemy, aby przywołańce były w stanie przetrwać w ogniu walki mniej więcej tak długo, jak postaci graczy, którzy wezwali je do siebie.

• Wiele spośród potworów, których ataków gracze z założenia powinni być w stanie uniknąć, a które zadawały pełne obrażenia przywołańcom, zadaje teraz znacznie zredukowane obrażenia przywołańcom.
• Poprawki błędów

• Obeliski Tarczy oddziałują teraz prawidłowo na przywołańce.

• Krzyżowiec

• Umiejętności aktywne

Pchnięcie Tarczą

• Użycie umiejętności może teraz zostać przerwane w czasie trwania animacji trafienia.

• Szaman

• Umiejętności aktywne

Armia Fetyszów

• Znacznie zwiększono ilość zdrowia, którą dysponują fetysze.
• Znacznie zwiększono szybkość ruchu fetyszów.
• Nieznacznie zwiększono zasięg, na którym fetysze mogą działać samodzielnie, nie powracając do gracza.

Monstrum

• Monstrum zostanie teraz przywołane w miejscu, gdzie znajduje się kursor.
• Zwiększono szybkość animacji przywołania.

Duchowa Wędrówka

• Umiejętność nie zostanie już anulowana przedwcześnie, jeśli pozostawione w wymiarze materialnym ciało otrzyma odpowiednio wysokie obrażenia.

Psy Zombie

• Znacznie zwiększono ilość zdrowia, którą dysponują psy.

• Umiejętności pasywne

Mali Pochlebcy

• Znacznie zwiększono ilość zdrowia, którą dysponują fetysze.
• Znacznie zwiększono szybkość ruchu fetyszów.
• Nieznacznie zwiększono zasięg, na którym fetysze mogą działać samodzielnie, nie powracając do gracza.

• Interfejs użytkownika

• Po najechaniu kursorem na ikony portretów dla umiejętności Armia Fetyszów oraz Mali Pochlebcy powinny się teraz wyświetlać bardziej dopasowywane nazwy.

Wróć do góry

PRZEDMIOTY

• Legendarne przedmioty klasowe

• Czarownica

• Ozdoby Ognistego Ptaka

• Osłabienie wynikające z nieograniczonych kumulacji obrażeń z upływem czasu powinno teraz wywoływać niepowtarzalny efekt.

• Legendarne klejnoty

• Skarb Zbieracza

• Zmniejszono liczbę stert złota, które pojawiają się po zabiciu przeciwników.

• Aby zrównoważyć tę zmianę, zwiększono ilość złota w każdej stercie.
• Całkowita ilość złota upuszczana przez przeciwników pozostaje na tym samym poziomie. Dostrzegalną zmianą będzie jednak znaczne zmniejszenie ilości wyświetlanych elementów i „zaśmiecenia” ekranu.

• Poprawki błędów

• Asysty mogą teraz wywołać użycie drugorzędnej mocy Moratorium.
• Zamrożeni wrogowie poprawnie otrzymują teraz zwiększone obrażenia zapewniane przez Zmorę Uwięzionych.
• Ataki przywołańców poprawnie wywołują teraz rozłożone w czasie obrażenia od trucizny zapewniane przez Klejnot Skutecznej Toksyny.

Wróć do góry

TRYB PRZYGODOWY

• Wśród łupów pozostawionych przez Strażników Szczelin oraz Głębokich Szczelin znajduje się teraz większa ilość materiałów rzemieślniczych.
• Infernalna Machina

• Klucz Kości, Klucz Obżarstwa oraz Klucz Wojny to obecnie łupy grupowe w grach wieloosobowych.

• Innymi słowy, to cała drużyna ma teraz szansę na znalezienie klucza dla wszystkich graczy, a klucz nie jest już losowany osobno dla każdego z nich.

• Głębokie Szczeliny

• Wprowadzono liczne poprawki i usprawnienia do Prób Szczelin, tak aby bardziej trafnie oceniać odpowiedni dla gracza poziom trudności Głębokiej Szczeliny.
• Podziemia generowane w stylu rozległych akweduktów i kanałów nie będą się już pojawiać w Głębokich Szczelinach.

• Kadala

• Uzasadnienie wprowadzenia zmian

• Kadala wyśmienicie spisuje się, oddając w ręce graczy większą kontrolę nad owocami poszukiwań konkretnych przedmiotów. Doszliśmy jednak do wniosku, że w obecnym kształcie korzystanie z jej usług stanowi dla graczy pewnego rodzaju niedogodność.
• W związku z powyższym pracujemy nad zmniejszeniem częstotliwości, z jaką gracze będą zmuszeni kursować między Kadalą a kowalem, aby odzyskiwać materiały z niechcianych przedmiotów.

• Znacznie zwiększono koszty zakupów dokonywanych u Kadali.
• Jednocześnie znacznie zwiększono szansę na otrzymanie od niej przedmiotu legendarnego.

• Poprawki błędów

• Naprawiono błąd, który powodował, że Strażnik Głębokiej Szczeliny upuszczał niekiedy kilka egzemplarzy tego samego klejnotu legendarnego.

Wróć do góry

RZEMIOSŁO

• Wieszczka

• Zaklinanie

• Uzasadnienie wprowadzenia zmian

• Chcemy umożliwić graczom częstsze i bardziej konsekwentne dodawanie do elementów biżuterii gniazd na klejnoty – tak aby mogli jak najskuteczniej korzystać z dobrodziejstw płynących z klejnotów legendarnych.
• Nadal mamy długoterminowe plany dotyczące znalezienia szerszego zastosowania dla nadwyżki zgromadzonych przez graczy klejnotów oraz zapewnienia liczniejszych sposobów wyposażenia graczy w klejnoty, których potrzebują. Zmiany te zostaną jednak wprowadzone dopiero w przyszłości, a my chcieliśmy już teraz usprawnić rozgrywkę dla wszystkich postaci walczących w trybie sezonowym (oraz poza nim), ułatwiając dodawanie gniazd do pierścieni i amuletów.

• Zaklinanie legendarnych pierścieni i amuletów wymaga teraz cesarskich klejnotów (zamiast nieskazitelnych cesarskich klejnotów).

Wróć do góry

POTWORY

• Afiks elektryczność posiada teraz w przypadku potworów krótki, wewnętrzny czas odnowienia.
• Nieznacznie zredukowano obrażenia zadawane przez wachlarz włóczni Rzeźnika.
• Nieznacznie zmniejszono zasięg szarży dzikich bestii.
• Znacznie zmniejszono częstotliwość, z jaką nietoperze powite przez Gniazdo Zarazy upuszczają kule zdrowia.
• Potwory w szczelinach

• Nosiciele robali nie będą już początkowo zagrzebane w Szczelinach Nefalemów oraz Głębokich Szczelinach.
• Mieszkańcy piasków nie będą już początkowo zagrzebani w Szczelinach Nefalemów oraz Głębokich Szczelinach.
• Skrzydlate pomioty nie będą teraz uciekać tak często, jak dotychczas, ani niespodziewanie atakować graczy z powietrza w Szczelinach Nefalemów oraz Głębokich Szczelinach.
• Duchy nie będą teraz uciekać tak często, jak dotychczas, ani przenikać przez ściany w Szczelinach Nefalemów oraz Głębokich Szczelinach.
• Skalne czerwie nie będą się już pojawiać w Szczelinach Nefalemów oraz Głębokich Szczelinach.

Wróć do góry

pauza-ros-mini

Jeżeli doświadczacie problemów technicznych podczas aktualizowania gry bądź logowania do Battle.netu po zainstalowaniu aktualizacji lub napotykacie błędy techniczne w grze, odwiedźcie stronę wsparcia technicznego lub opiszcie wasz problem w dziale pomocy technicznej na forum.

Dodaj komentarz