Aktualizacja Diablo III 1.0.3

strzalka-lewo.Wróć do Listy aktualizacji Diablo III
Aktualizacja Diablo III 1.0.3

Aktualizacja 1.0.3 Aktualizacja 1.0.3a Aktualizacja 1.0.3b

pauza-graficzna

Ważne: Przypominamy, że nie otrzymasz informacji o możliwości pobrania aktualizacji 1.0.3 dopóki nie zostanie ona udostępniona w twoim regionie. Jeśli logujesz się z klienta amerykańskiego lub azjatyckiego, przed instalacją trzeba będzie poczekać na wydanie aktualizacji w danym regionie. Poza tym, jeśli twoim ojczystym regionem jest Europa, po wydaniu aktualizacji 1.0.3 nie będzie można zalogować się na serwery amerykańskie i azjatyckie, aż do momentu wprowadzenia aktualizacji także w tych regionach.

Aktualizacja Diablo III 1.0.3 – v.1.0.3.10057

19.06.2012

Ogólne

• Aby uniemożliwić nieumyślne sprowadzenie potworów z innych rejonów gry do miasta, po obu stronach mostu wiodącego z Nowego Tristram do Kotliny Lamentów ustawiono portale. Miasta zawsze miały pełnić rolę azylu, schronienia przed walką, a ta zmiana zabezpieczy mieszkańców przed potwornościami czyhającymi za murami miasta.
• Zredukowano nagrody za ponowne wykonanie tego samego zadania.

Battle.net

• Ogólne

• Osoby na liście znajomych będą teraz sortowane według imienia, najpierw na podstawie Rzeczywistego ID, a następnie według BattleTagu.
• Menu szybkiego dołączenia również będzie sortowane według imienia, najpierw na podstawie Rzeczywistego ID, a następnie według BattleTagu.
• Ustawienia i preferencje czatu będą teraz zapisywane przy każdym wylogowaniu.
• Zgłoszenie innego gracza za pomocą opcji Zgłoś > Spam, spowoduje wyciszenie gracza do końca obecnej sesji.

• Poprawki błędów

Używanie komendy /kto na kanale z dużą liczbą użytkowników nie powinno już powodować zawieszenia gry.
• Przycisk „Zaproś do drużyny” nie powinien już być wyszarzony, jeśli gracz:

• Odrzuci zaproszenie
• Poprosi o zaproszenie, a następnie je odrzuci
• Przyjmie zaproszenie, po czym natychmiast wyjdzie z drużyny

• Na ekranie postaci powinny być teraz zawsze wyświetlane prawidłowe informacje o akcie i zadaniu.
• Jeśli konto Battle.net ma wyłączone Rzeczywiste ID, próba dodania znajomego z Rzeczywistym ID w Diablo III spowoduje wyświetlenie następującego komunikatu o błędzie: „Battle.net nie może dodać znajomego, ponieważ posiadasz wyłączoną usługę Rzeczywiste ID.”

Klasy

Barbarzyńca

• Umiejętności aktywne

Przezwyciężenie bólu

• Runa umiejętności – Pogarda dla słabości

• Ilość odbitych obrażeń jest teraz ograniczona do maksymalnej liczby punktów życia gracza.

Przytłaczający atak

• Runa umiejętności – Miażdżąca przewaga

• Ilość odbitych obrażeń jest teraz ograniczona do maksymalnej liczby punktów życia gracza.

• Zaktualizowano opis, tak aby wskazywał, że odbijane są zarówno obrażenia w walce wręcz jak i dystansowe.

Rzut bronią

Opis umiejętności pokazuje teraz prawidłowy czas spowolnienia celu: „Ciskasz we wroga bronią miotaną, zadając 100% obrażeń od broni i zmniejszając jego szybkość ruchu o 60% przez 1,5 sek.” (Działanie umiejętności nie uległo zmianie.)

Umiejętności pasywne

Nieustępliwość

• Obecnie zmniejsza koszt wszystkich umiejętności w furii o 75%, zamiast 100%. (redukcja obrażeń o 50% pozostaje niezmieniona)

Łowca demonów

• Umiejętności aktywne

Strzała odłamkowa

• Runa umiejętności – Oślepiająca strzała

• Opis umiejętności pokazuje teraz prawidłowy typ obrażeń zadawanych przez Oślepiającą strzałę: „Masz 55% szans na to, że wrogowie trafieni granatami będą ogłuszeni przez 2 sek. Granaty zadają obrażenia fizyczne.” (Działanie umiejętności nie uległo zmianie.)

Granaty

• Runa umiejętności – Granaty ogłuszające

• Opis umiejętności pokazuje teraz prawidłowy czas ogłuszenia celu: „Masz 25% szans na to, że granaty ogłuszą wrogów na 1,5 sek. (Działanie umiejętności nie uległo zmianie.)

• Poprawki błędów

Kolczatka

• Runa umiejętności – Postrzępione kolce

• Obecnie efekt będzie mógł się kumulować maksymalnie 10 razy na jednym celu.

Strzała żywiołów

• Runa umiejętności – Macki otchłani

• Macki będą teraz trafiać w każdy cel tylko raz

Mnich

• Ogólne

• Mnisi mogą teraz używać dwuręcznych toporów, dwuręcznych buław i dwuręcznych mieczy.

• Umiejętności aktywne

Spokój ducha

• Runa umiejętności – Natychmiastowa karma

• Ilość odbitych obrażeń jest teraz ograniczona do maksymalnej liczby punktów życia gracza.

Siedmiostronne uderzenie

• Runa umiejętności – – Nieprzerwany atak

• Opis został zmieniony dla większej jasności: „Skraca czas odnowienia siedmiostronnego uderzenia do 23 sekund.” (Działanie umiejętności pozostało bez zmian.)

Mantra pomsty

• Zadane obrażenia są teraz ograniczone przez maksymalną liczbę punktów życia celu.

• Umiejętności pasywne

Na pograniczu śmierci

• Zabójczy cios, który zostanie zaabsorbowany przez Spokój ducha nie aktywuje już umiejętności Na pograniczu śmierci.

Czarownik

• Umiejętności aktywne

Diamentowa skóra

• Runa umiejętności – Lustrzana skóra

• Ilość odbitych obrażeń jest teraz ograniczona przez ilość obrażeń absorbowanych przez Diamentową skórę.

Zaklęta broń

• Po aktywacji pojawi się ikona wyświetlająca pozostały czas działania umiejętności.

Meteoryt

• Runa umiejętności – Gwiezdny pakt

• Teraz zadaje obrażenia od mocy tajemnej zamiast obrażeń od ognia.

• Umiejętności pasywne

Paraliż

• Opis umiejętności pokazuje teraz prawidłowy czas ogłuszenia celu: „Obrażenia od błyskawic zadane przeciwnikom mają 8% szansy na ogłuszenie celu przez 1,5 sek. (Działanie umiejętności nie uległo zmianie.)

Szaman

• Umiejętności aktywne

Pies zombie

• Runa umiejętności – Wampirze bestie

• Opis został zaktualizowany: „Twoje psy zombie odzyskują 50% zadawanych przez nie obrażeń w postaci punktów życia dzielonych równo pomiędzy tobą a nimi.” (Działanie umiejętności nie uległo zmianie.)

Rzemiosło

• Ogólne

• Koszt wytwarzania wszystkich przedmiotów z poziomów 1-59 w złocie i materiałach rzemieślniczych został zmniejszony o 50% – 75%.

Kowal

• Koszt awansu kowala w złocie został obniżony o 50%.
• Liczba kart kowalstwa, ksiąg kowalstwa lub ksiąg tajemnic potrzebnych do awansowania kowala, została zmniejszona:

• bazowe poziomy wymagają 1 karty/księgi zamiast 5
• poziomy przejściowe wymagają 2 kart/ksiąg zamiast 5

• Liczba kart kowalstwa oraz ksiąg kowalstwa wymaganych do wyrobu przedmiotów na poziomach 1-59 została zmniejszona.
• Do wykonania przedmiotów z 3 afiksami nie potrzeba już kart kowalstwa ani ksiąg kowalstwa.
• Koszt w złocie wykonania przedmiotów z 4 oraz 5 afiksami (wliczając w to przedmioty na infernalnym poziomie trudności) został zmniejszony.
• Zmniejszono koszty wyrobu broni.
• Zmniejszono szansę na uzyskanie legendarnego materiału rzemieślniczego po wykonaniu odzysku z przedmiotów 60 poziomu.

Złotnik

• Znacząco zmniejszono koszt łączenia klejnotów klas 1-8:

• Łączenie wymaga teraz 2 klejnotów, zamiast 3.

• Koszt w złocie połączenia klejnotów w poszczególnych klasach wygląda następująco:

• Klasa 2 – Wybrakowany: 10 złota (poprzednio 500 złota)
• Klasa 3 – Normalny: 25 złota (poprzednio 750 złota)
• Klasa 4 – Nieskazitelny: 40 złota (poprzednio 1250 złota)
• Klasa 5 – Idealny: 55 złota (poprzednio 2000 złota)
• Klasa 6 – Promienisty: 70 złota (poprzednio 3500 złota)
• Klasa 7 – Sześcienny: 85 złota (poprzednio 7500 złota)
• Klasa 8 – Nieskazitelny sześcienny: 100 złota (poprzednio 20000 złota)

Przedmioty

• Ogólne

• Wartość premii zwiększającej szybkość ataku na broni i zbrojach została zmniejszona o 50%.

• Zmiana ta nie dotyczy kołczanów.

• Wysokopoziomowe przedmioty (z poziomów 61-63) będą wypadać we wszystkich aktach na poziomie infernalnym oraz w aktach III i IV piekielnego poziomu trudności.

• Nowe, orientacyjne współczynniki wypadania przedmiotów wyglądają następująco (pozP. oznacza poziom przedmiotu):

• Piekło – Akt III oraz Akt IV

• pozP. 61: 9%
• pozP. 62: 1.9%
• pozP. 63: 0%

• Inferno – Akt I

• pozP. 61: 17.7%
• pozP. 62: 7.9%
• pozP. 63: 2.0%

• Inferno – Akt II

• pozP. 61: 18.6%
• pozP. 62: 12.4%
• pozP. 63: 4.1%

• Inferno – Akt III oraz Akt IV

• pozP. 61: 24.1%
• pozP. 62: 16.1%
• pozP. 63: 8.0%

• Zachęcamy do zapoznania się z artykułem Informacje o pracach nad aktualizacją 1.0.3, w którym można znaleźć więcej szczegółowych informacji.

• Zwiększono koszt naprawy przedmiotów na poziomach od 53 do 60.
• Współczynnik znajdowania magicznych przedmiotów nie będzie już brany pod uwagę, podczas przeszukiwania obiektów w świecie gry, takich jak skrzynie, beczki, wazy, urny oraz zwłoki.
• Jakość wszystkich przedmiotów będących składnikami potrzebnymi do wykonania Pasterskiego Kostura, a także jakość samego Pasterskiego Kostura, została zmieniona ze zwykłej na legendarną (tzn. nazwy tych przedmiotów będą teraz pomarańczowe).
• Pasterski Kostur nie może być już rozłożony na części przez odzyskiwanie, ani też wyrzucony.
• Wykonane przedmioty, które zostaną upuszczone na ziemię z powodu braku miejsca w ekwipunku gracza, nie będą już widoczne dla innych graczy i nie mogą być przez nich podniesione.
• Zabicie unikalnych potworów na piekielnym i infernalnym poziomie trudności nie gwarantuje już, że upuszczą dwa magiczne przedmioty.
• Ze stojaków z bronią nie będzie już zawsze wypadać broń.
• Ze zniszczonych obiektów w grze nie będą już wypadać przedmioty, a szansa na wypadnięcie z nich złota została znacznie zmniejszona.

• Broń i pancerze

• Przedmioty wysokiej jakości z przedrostkiem „Wyważony” (np. Wyważony krótki miecz) będą teraz zapewniać procentowe zwiększenie szybkości ataku, które będzie dotyczyć tylko danej broni, zamiast stałego zwiększenia liczby ataków na sekundę, które w przypadku władania dwoma rodzajami broni odnosiło się do ich obu.
Ograniczenie kontroli postaci będzie teraz zmniejszać procentowe wartości spowolnienia, wychłodzenia zmniejszenia szybkości ataku, a nie czas trwania tych efektów.

• Przykład: poprzednio, jeśli wpływał na ciebie efekt powodujący 60% spowolnienia, który trwał 2 sekundy podczas noszenia sprzętu zapewniającego 20% ograniczenia kontroli postaci, twoja szybkość ruchu zmniejszona byłaby o 60%, ale tylko przez 1,6 sekundy. Obecnie, ta sama wartość ograniczenia kontroli postaci zmniejszy efekt spowolnienia do zaledwie 48%, ale trwać ono będzie przez pełne 2 sekundy.

Mantykora ma teraz jeden dodatkowy afiks.

• Interfejs użytkownika

• Wartości minimalnych i maksymalnych obrażeń będą teraz wyświetlane osobno w opisie przedmiotu (np. „+2-4 do obrażeń” będzie teraz wyświetlane jako „+2 do minimalnych obrażeń” oraz „+4 do maksymalnych obrażeń”).
• Opisy przedmiotów leżących na ziemi będą teraz wyświetlać statystyki porównawcze.
• Wartości odporności będą teraz brane pod uwagę podczas obliczania statystyk porównawczych współczynnika Ochrony. (Ochrona to uśredniona wartość wszystkich odporności)
• Porównując statystki broni dwuręcznej z dwoma rodzajami broni jednoręcznych będących aktualnie na wyposażeniu, gra będzie teraz symulować usunięcie obu broni jednoręcznych (zamiast usunięcia jedynie broni w prawej ręce, co skutkowało niedokładnym porównaniem).
• Ostatnio sprzedane przedmioty zawsze pojawią się teraz na samym dole zakładki „Do odkupienia”.

• Poprawki błędów

• Przedmioty poziomu 50 i wyższych będą miały teraz wyświetlony swój poziom w opisie.
• Umiejętności powodujące obrażenia z upływem czasu (DoT) będą teraz odpowiednio wykorzystywać przedmioty ze współczynnikiem +Do trafienia krytycznego.
• Przedmioty legendarne ze współczynnikiem Zwiększona szybkość ataku będą teraz prawidłowo zwiększać szybkości ataku.

• Niniejsza poprawka będzie dotyczyć wyłącznie nowo wylosowanych legendarnych łupów. Przedmioty legendarne, które już znajdują się w grze zostaną zmienione w przyszłej aktualizacji.

• Gracze używający przedmiotów dających punkty życia przy zabiciu nie będą więcej odnosić korzyści „zabijając” przyjazne potwory (np. kiedy szaman ponownie przywołuje królową pająków, gdy aktywna jest jeszcze inna królowa pająków).
• Naprawiono błąd z umieszczaniem w czacie odnośników do przedmiotów z osadzonymi klejnotami.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że czasami kupcy nie mieli żadnych przedmiotów na sprzedaż.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że przy sprzedaży ponad 12 przedmiotów u kupca, a następnie odkupieniu 1 z tych przedmiotów, pozostałe mogły zniknąć z zakładki „Do odkupienia”.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że przy zamianie przedmiotu zajmującego 1 kratkę (np. pierścień) z przedmiotem zajmującym 2 kratki (np. broń) w drugiej lub trzeciej zakładce skrytki gracza, przedmiot 2-kratkowy czasami trafiał do pierwszej zakładki.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że barwniki z Edycji Kolekcjonerskiej sprzedawały się za taką samą cenę, niezależnie od ich liczby.

Towarzysze

• Ogólne

• Poprawki błędów

• Naprawiono błąd, który sprawiał, że maksymalne życie towarzyszy miało różne wartości w poszczególnych sekcjach interfejsu użytkownika.

• Zaklinaczka

• Umiejętności

Grupowa kontrola

• Promień został zmniejszony z 15 do 8 metrów.
• Jeśli zaklinaczka nauczyła się również Odbijania pocisków, Grupowa kontrola nie będzie już czasami wpływać na gracza, w przypadku aktywacji obu tych umiejętności.
• Umiejętność ta będzie teraz odpowiednio namierzać przeciwników we wszystkich sytuacjach.

Bossowie

• Ogólne

Znacznie poprawiono wyszukiwanie ścieżek przez bossów.
Lekko zmniejszono jakość przedmiotów upuszczanych przez bossów przy czwartej kumulacji Męstwa nefalemów.

• Król Szkieletów

• Zdolności

• Od teraz będzie przywoływać szkieletowych łuczników na piekielnym oraz infernalnym poziomie trudności.

• Naczelnik więzienia (mini-boss)

• Ogólne

• Oprócz zdolności Zniewalacz, posiada teraz także Szybkość i Stapianie.
• Na infernalnym poziomie trudności, Naczelnik otrzymał także zdolność Bezcześciciel.

• Rzeźnik

• Poprawki błędów

• Usunięto problem z narożnym panelami w Komnacie Cierpienia, które po rozpaleniu zadawały dwa razy więcej obrażeń niż powinny.

• Ghom

• Zdolności

• Chmura gazowa

• Lekko zmniejszono promień chmury.
• Usunięto efekt spowolnienia.
• Ilość obrażeń otrzymywanych przy wejściu w chmurę została zmniejszona, ale zwiększono obrażenia zadawane w przypadku pozostania w chmurze.
• Na infernalnym poziomie trudności, chmura gazowa będzie trwać dłużej, występować podwójnie, zaś po 4 minutach będzie też pojawiać się szybciej.

• Mahda

• Poprawki błędów

• Nie można już będzie odbić wystrzeliwanych przez nią pyłowych pocisków.

• Zoltun Kull

• Ogólne

• Na infernalnym poziomie trudności Kull będzie teraz wpadać w szał po 3 minutach, częściej teleportując się w pobliże gracza i zadając obrażenia po przeteleportowaniu się do gracza.

• Zdolności

• Zawalenie sufitu

• Może zostać wywołane z dowolnej odległości od gracza.

• Ognista kula

• Ataki ognistą kulą są teraz wolniejsze.
• Może być rzucona na gracza z dowolnej odległości.

• Teleport

• Kull będzie rzadziej teleportował się i uciekał przed graczem.
• Czasami Kull będzie teleportował się w pobliże gracza.

• Belial

• Ogólne

• Na infernalnym poziomie trudności Belial wpadnie w szał po 3 minutach w swej ostatniej fazie i zacznie bez przerwy przywoływać zielone kręgi na całej platformie.

• Poprawki błędów

• Naprawiono błąd, który sprawiał, że w pewnych okolicznościach Belial zionął w stronę przeciwną od gracza, zamiast w jego kierunku.

• Kartan

• Ogólne

• Zmniejszono obrażenia zadawane przez Kartana.
• Kartan jest teraz odporny na działanie zauroczenia oraz zdezorientowania.
• Od teraz będzie upuszczał kulę zdrowia co 25% swoich punktów życia (np. przy 75%, 50% oraz 25% żywotności)
• Będzie teraz wpadać w szał po 4 minutach.
• Na infernalnym poziomie trudności zyskuje zdolność Odbijanie obrażeń.

• Cydea

• Zdolności

• Pajęczniki

• Pajęcznikom będzie teraz łatwiej trafić graczy, ale zadawane przez nie obrażenia zostały obniżone o 20%.
• Na infernalnym poziomie trudności, pajęczniki staną się bardziej wytrzymałe, będą poruszać się w bardziej rozproszonej grupie, a po 4 minutach zaczną szybciej się pojawiać.

• Rakanoth

• Ogólne

• Po 3 minutach na infernalnym poziomie trudności Rakanoth stanie się teraz znacznie bardziej agresywny.

• Izual

• Ogólne

• Pula zdrowia została zwiększona.
• Liczba Opresorów, którzy dołączają do walki została zmniejszona z 4 do 2.
• Izual nie będzie tak często brał na cel towarzyszy lub Tyraela.

• Zdolności

• Ataki bazowe

• Zmniejszono obrażenia od ataku bazowego.
• Ataki bazowe nie powodują już obrażeń od zimna.

• Szarża

• Zmniejszono obrażenia od szarży.
• Usunięto odrzucenie.
• Izual będzie szarżować trochę częściej, ale na cel będzie brać tylko graczy.

• Zamrażające bomby

• Zmniejszono obrażenia od zamrażających bomb.
• Bomby będą teraz wybuchać szybciej.
• Wokół gracza pojawi się teraz tylko 8 bomb, zamiast 12.
• Bomby będą rzadziej pojawiać się u stóp Izuala.

• Eksplozja mrozu

• O 70% zmniejszono obrażenia z eksplozji mrozu.
• Wydłużono czas zamrożenia.
• Obrażenia zadawane zamrożonym graczom przerwą efekt zamrożenia.
• Podczas zamrożenia gracze mogą teraz używać obronnych umiejętności z czasem odnowienia.
• Gracze nie mogą już uniknąć zamrożenia zadając dużo obrażeń Izualowi.

• Poprawki błędów

• Izual nie będzie już pojawiał się dwukrotnie w przypadku pominięcia przez gracza scenki wprowadzającej.

• Diablo

• Poprawki błędów

• Efekty działające wraz z upływem czasu (DoT) będą teraz prawidłowo przerywane, kiedy Diablo stanie się niewidzialny i zacznie przyzywać Klony Cienia w fazie drugiej.
• Zdolność Stąpnięcia używana przez Diablo jest teraz prawidłowo klasyfikowana jako zdolność osłabiająca, a nie wzmacniająca.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że zwierzaki nie atakowały Klonów Cienia.

Potwory

• Ogólne

• Czempioni, potwory rzadkie i unikalne mają znacznie poprawione wyszukiwanie ścieżek.
• Elitarne grupy (czempioni/potwory rzadkie) będą teraz pozostawiać po sobie dodatkowy przedmiot dla graczy z 5 kumulacjami Męstwa nefalemów. Istnieje gwarancja, że będzie to przedmiot rzadki.
• Zmniejszono obrażenia zadawane przez potwory w akcie II, III oraz IV na infernalnym poziomie trudności.
• Zmniejszono bazowe obrażenia zadawane przez olbrzymiego golgora.
• Zmniejszono obrażenia zadawane przez macki heroldów zarazy.
• Zmniejszono obrażenia zadawane przez rozpruwacza dusz oraz biczownika dusz. Oba te potwory będą także rzadziej uciekać.
• Osy w akcie II, konstrukty w akcie II oraz skrzydlate moloki w akcie III i IV będą teraz rzadziej uciekać.
• Sukkuby będą teraz uciekać rzadziej oraz bliżej.
• Żywotność upiorów drzewnych na Wyżynach odpowiada teraz żywotności upiorów drzewnych na Polach Niedoli.
• Rzadkie lacuni oraz ścierwojady, a także ich czempioni będą teraz wygrzebywać się z ziemi, gdy zostaną wezwani przez swych sojuszników.
• Wojownicy Klanu Krwi nie odrzucają już po wzmocnieniu, a także atakują trochę wolniej.
• Morlu nie posiadają już afiksów Niepokonane sługi, Wspólne zdrowie, ani Ogniste łańcuchy.
• Potwory z afiksami Zaraza, Tajemne zaklęcie oraz Elektryczność nie mają już odpowiednio odporności na trucizny, moce tajemne oraz błyskawice.
• Zmniejszono liczbę punktów życia u przywódców grup z niepokonanymi sługami.
• Potwory z afiksem Moździerz mogą teraz miotać pociskami na większe odległości, ale ich minimalny zasięg został także zwiększony o 100%.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że w przypadku niektórych grup potworów elitarnych na poziomie infernalnym mechanizm włączania nie resetował się prawidłowo, a potwory nie powracały do pełni zdrowia.
• Naprawiono błąd, który pozwalał graczom unikać zresetowania mechanizmu włączania rozwścieczenia potworów elitarnych na poziomie infernalnym lub opóźniać jego zresetowanie poprzez wybiegnięcie przez portal w podziemiach.

• Poprawki błędów

• Przerwanie ataku potwora zanim ten dojdzie celu wywoła teraz prawidłowo jego odnowienie.
• Gobliny Skarbnicy będą teraz upuszczać kupki złota dla wszystkich pobliskich graczy.
• Na infernalnym poziomie trudności czempioni i rzadcy wojownicy lacuni będą teraz prawidłowo resetować odliczanie trybu szału.
• Osłabiająca zdolność sukkubów „Krwawa gwiazda” nie będzie już wpływać na gracza, jeśli zdołał zablokować/uniknąć obrażeń od pocisku.
• Obrażenia zadawane przez „Krwawą gwiazdę” będą teraz odpowiednio skalowane, w zależności od aktualnego kosztu umiejętności gracza, nawet jeśli koszt ten został zmniejszony przez przedmioty lub runy umiejętności.
• Potwory posiadające afiks Dodatkowe zdrowie nie powinny już zyskiwać więcej żywotności za każdym razem, gdy z sesji wyjdą lub dołączą do niej gracze.
• Potwory posiadające afiks Odbijanie obrażeń nie będą już odbijać na gracza obrażeń zadanych im przez towarzyszy.
• Potwory z afiksami Wspólne zdrowie oraz Odrzucenie nie będą już odrzucały swoich sojuszników.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że czempion ze zdolnością Mur tworzył cały czas obwarowanie wokół siebie, zamiast przy graczu.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że czasami pociski piaskowej osy stawały się niewidzialne.

Poprawki błędów

• Ogólne

• Pasek doświadczenia dla postaci, które osiągnęły limit poziomów na koncie gościa, będzie teraz pokazywać 0/0 pkt. doświadczenia. Jeśli właściciel konta zaktualizuje swoją wersję gry do pełnej, postacie będą miały 0/41000 pkt. doświadczenia do następnego poziomu.
• Szybkość animacji wskrzeszania gracza nie powinna być już skalowana zgodnie z szybkością ataku.
• Próba użycia jakiejś umiejętności przy jednoczesnym naciskaniu klawisza Portalu Miejskiego przerwie teraz przywołanie portalu oraz jego animację.
• Gracze, którzy używają Portalu Miejskiego w dole ze smołą nie zachowują już efektu osłabienia po teleportacji.
• Gracze na piekielnym poziomie trudności nie będą już mogli przeskakiwać do infernalnego poziomu trudności poprzez tworzenie i opuszczanie gier publicznych.
• Nie będzie już można ocalić postaci przed śmiercią w trybie dla pojedynczego gracza poprzez zatrzymanie gry i zalogowanie się na to samo konto z innego klienta.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że nie pojawiał się Lykeion na Południowych Wyżynach.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze mogli zamienić oferowane przedmioty w oknie handlu tuż przed kliknięciem na Zatwierdź, co w przypadku dużych opóźnień nie zawsze pozwalało sprawdzić, czy obaj gracze zatwierdzili tę samą ofertę.
• Naprawiono błąd, który pozwalał graczom tymczasowo podnieść przedmiot należący do innego konta.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze blokowali się, kiedy chcieli użyć sztandaru, aby przenieść się do gracza znajdującego się w „niedostępnym” miejscu (np. do barbarzyńcy wykonującego właśnie Skok).
• Naprawiono błąd związany z brakiem synchronizacji położenia postaci, który mógł się pojawić w momencie zakończenia określonych umiejętności (Ostrzał, Tornado, Porywista szarża) z powodu braku odpowiedniego zasobu.
• Naprawiono kilka problemów z blokowaniem lub brakiem synchronizacji postaci, kiedy jej szybkość ruchu była w jakiś sposób zmniejszona.
• Wprowadzono kilka zmian zwiększających wydajność gry zarówno na komputerach PC jak i Mac.

• Dom aukcyjny

• Opisy przedmiotów w domu aukcyjnym będą teraz prawidłowo pokazywać premie do statystyk zapewniane przez osadzone klejnoty.
• Przedmioty z afiksami specyficznymi dla klasy powinny teraz prawidłowo wyświetlać ograniczenia klasowe.
• Nie powinno być już możliwości zakupienia tak wielu grupowanych przedmiotów, że nie dałoby się ich wysłać do skrytki.
• Dane wyświetlone w każdej zakładce domu aukcyjnego powinny być teraz resetowane podczas wylogowania.

pauza-graficzna-dol

Opublikowany: 25 grudnia 2012 - Ostatnia zmiana: 16 października 2016