Aktualizacja Reaper of Souls 2.0.6

strzalka-lewo.Wróć do Listy aktualizacji Reaper of Soulstop-patch-206

Aktualizacja 2.0.6 dla dla gry Diablo III została wprowadzona na europejskich serwerach! Poniżej zamieszczamy pełne informacje o zmianach i poprawkach.

Uwaga: Miejcie na uwadze, że zostaniecie poproszeni o zainstalowanie aktualizacji 2.0.6 dopiero wtedy, gdy zostanie ona udostępniona w waszym domyślnym regionie. Jeżeli logujecie się do gry z innego regionu, należy poczekać, aż aktualizacja zostanie w wprowadzona do gry w wybranym regionie. Co więcej, jeśli waszym domyślnym regionem są Ameryki, nie będziecie mogli logować się do gry w Europie lub Azji w ramach Gry Globalnej, dopóki aktualizacja 2.0.6 nie zostanie wprowadzona w tych regionach.

pauza-ros-mini
Błędy prosimy zgłaszać na amerykańskim forum. Lista znanych problemów jest dostępna w tym wątku na forum pomocy technicznej.

Spis treści

Klasy

Mnich

Przedmioty

Przedmioty klasowe

Rzemiosło
Interfejs użytkownika
pauza-ros-mini

KLASY

• Mnich

• Uzasadnienie wprowadzenia zmian

• Nowa wersja „Fali światła” z użyciem runy „Filar starożytnych” powodowała niezamierzoną kolizję, co było uciążliwe.
• Wzmocnienie „Impetu” powinno wyrównać jego działanie z innymi umiejętnościami pasywnymi. Choć tym razem nie wprowadziliśmy dodatkowych zmian, zamierzamy wzmocnić inne umiejętności w kolejnej aktualizacji, aby umożliwić większą różnorodność konfiguracji postaci.

• Umiejętności aktywne

Fala światła

• Runa – Filar starożytnych

• Poprawka błędu: Naprawiono usterkę, która sprawiała, że filar tworzony przy użyciu tej runy powodował kolizję.

• Umiejętności pasywne

Impet

Zmniejszono wymagany zasięg z 30 do 25 metrów.
Premia do obrażeń została zwiększona z 15% do 20%.
Czas działania został wydłużony z 4 do 6 sek.

Wróć do góry

PRZEDMIOTY

• Uzasadnienie wprowadzenia zmian

• Przedmioty legendarne są tak samo istotne dla siły danej klasy jak umiejętności klasowe. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zestawy dla mnicha były zbyt słabe i dlatego znacząco zwiększamy zadawane przez nie obrażenia tak, aby były porównywalne z zestawami innych klas. Co więcej, zmieniliśmy nieco premię za skompletowanie sześciu części zestawu Szaty Tysiąca Burz, aby można było zadawać większe, bardziej przemyślane obrażenia, które łatwiej kontrolować.

• Zwiększono częstotliwość wypadania przedmiotów klasowych.
Przedmioty klasowe

• Mnich

Strój Małpiego Króla

• Premia: {4}

• Obrażenia od broni zwiększono z 100% do 1600%.
• Skrócono opóźnienie przed wybuchem z 1 do 0,5 sek.
• Poprawka błędu: Naprawiono błąd, który powodował, że licznik wykorzystanej siły duchowej resetował się w momencie podniesienia przedmiotu.

Szaty Tysiąca Burz

• Premia: {6}

• Teraz jest aktywowana tylko poprzez użycie „Śmiałego uderzenia”.
• Obrażenia od broni zwiększono z 100% do 3000%.
• Przy użyciu tego zestawu można już zadać trafienie krytyczne.
• Usunięto limit celów.
• Efekt wizualny nadal jest ograniczony do sześciu celów.

• Poprawki błędów:

• Poprawiono usterkę wprowadzoną w aktualizacji 2.0.5, która uniemożliwiała stosowanie afiksów do przedmiotów zapewniających premię do obrażeń od „Opętania”, premię do obrażeń od „Roju szarańczy” i premię do obrażeń od „Rozprucia”.

Wróć do góry

RZEMIOSŁO

• Wprowadzono kilka zmian do legendarnych schematów rzemieślniczych

• Uzasadnienie wprowadzenia zmian

• Wykonywane przedmioty legendarne mają być jednocześnie pierwszym krokiem ku najpotężniejszemu ekwipunkowi i ujściem dla nagromadzonych materiałów rzemieślniczych w końcowej fazie gry. Wprawdzie podobał nam się pomysł unikalnych składników rzemieślniczych, ale trudności związane z ich zdobywaniem uniemożliwiały zbyt dużej liczbie graczy kompletowanie schematów, a także zachęcały do ciągłego wchodzenia i wychodzenia z gry i podobnych praktyk w celu uzyskania konkretnych składników. Z tych powodów zdecydowaliśmy się na usunięcie wymagań dotyczących unikalnych materiałów rzemieślniczych przy wytwarzaniu przedmiotów legendarnych.

• Legendarne materiały rzemieślnicze nie są już konieczne.

• Legendarne materiały rzemieślnicze nie będą już wypadać w grze.
• Istniejące legendarne materiały rzemieślnicze są teraz szare i wzrósł ich koszt sprzedaży.

• Wykonanie przedmiotów z zestawów poziomu 70 oraz legendarnych z unikalnymi właściwościami wymaga teraz wykorzystania dodatkowego Oddechu Śmierci.
• Usunięto koszt Oddechu Śmierci przy wykonywaniu przedmiotów legendarnych poziomu 70 bez unikalnych właściwości.

• Zmniejszono wymagania dotyczące wykorzystania Oddechu Śmierci przy szkoleniu rzemieślników.

• Do szkolenia wieszczki nie jest już konieczny Oddech Śmierci.
• Kowal i złotnik potrzebują tylko jednego Oddechu Śmierci, aby nauczyć się pierwszego stopnia na poziomie 11.

Wróć do góry

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

• Współczynnik „+% do obrażeń od umiejętności” jest teraz wyświetlany na stronie szczegółów postaci.
• Współczynnik „+% do obrażeń od żywiołów” jest teraz wyświetlany na stronie szczegółów postaci.
• Premie wynikające z punktów mistrzowskich będą teraz brane pod uwagę przy wyświetlaniu informacji w profilu postaci. Zmiana obejmie wartość zadawanych obrażeń oraz współczynniki wytrzymałości i leczenia.
• Czat

• Teraz wejście na czat społeczności będzie następowało domyślnie, a ustawienia dotyczące wybranych kanałów są zapisywane.

Wróć do góry

pauza-ros-mini

Jeśli doświadczacie problemów technicznych podczas aktualizowania gry lub łączenia się z platformą Battle.net albo natraficie na błędy w nowej wersji gry, udajcie się na stronę wsparcia technicznego lub opiszcie wasz problem na forum pomocy technicznej.

Opublikowany: 11 czerwca 2014 - Ostatnia zmiana: 16 października 2016