Aktualizacja Reaper of Souls 2.3.0

strzalka-lewo.Wróć do Listy aktualizacji Reaper of Souls

top-patch221

Aktualizacja 2.3.0 08/25/2015
Diablo III – aktualizacja 2.3.0 – w2.3.0.33174

Lista znanych błędów dostępna jest na amerykańskim forum zgłaszania błędów.

Jeśli pojawiły się problemy techniczne związane z procesem aktualizacji, łączeniem z Battle.netem po instalacji aktualizacji lub też błędy podczas rozgrywki we właśnie zaktualizowaną grę, odwiedź naszą stronę pomocy lub napisz na forum pomocy technicznej, aby uzyskać wsparcie.

ZAWARTOŚĆ AKTUALIZACJI

Nowa funkcja: Ruiny Seszeronu

Swoje podwoje otworzyło przed graczami zamarznięte pustkowie zwane Ruinami Seszeronu. Stawicie tutaj czoła nowym przeciwnikom, pułapkom oraz niesprzyjającym warunkom, a także poznacie losy cywilizacji potężnych barbarzyńców po zniszczeniu Góry Arreat. Odkryjcie tajemnice Nieśmiertelnego Tronu i posiądźcie skarb największy z możliwych – legendarną Kostkę Kanaiego.

Więcej informacji o Ruinach Seszeronu znaleźć można tutaj.

Nowa funkcja: Kostka Kanaiego

Kostka to nowy „rzemieślnik”, który oferuje masę schematów umożliwiających dodatkową personalizację ekwipunku graczy oraz tworzenie kolekcji mocy legendarnych pozyskanych z przedmiotów. Kilka schematów będzie dostępnych dla graczy natychmiast po uzyskaniu Kostki Kanaiego:

Pozyskanie mocy legendarnej: gracz niszczy przedmiot, aby dodać jego moc legendarną do katalogu zgromadzonych mocy. Kiedy moc zostanie pozyskana, może zostać wyposażona przez postać bez potrzeby wyposażania samego przedmiotu. Gracze mogą jednocześnie wyposażyć jedną moc oręża, pancerza oraz biżuterii. Można wyposażać jedynie takie moce, z których normalnie mogłaby korzystać dana postać.
Przekucie przedmiotu legendarnego: funkcja ta umożliwia ponowne wylosowanie wszystkich statystyk przedmiotu legendarnego, tak jakby pojawił się po raz pierwszy. Obejmuje to również wszelkie moce, które zostały wcześniej zaklęte przez wieszczkę. Uwaga: przekuwane przedmioty po przekuciu mogą stać się przedmiotami starożytnymi bądź utracić tę właściwość, więc decyzję o przekuciu należy podejmować z rozwagą.
Ulepszenie rzadkiego przedmiotu: ulepsza rzadki przedmiot poziomu 70 do przedmiotu legendarnego. Zostaną przydzielone losowe właściwości i statystyki – z zachowaniem typu elementu ekwipunku.
Przekształcanie przedmiotu z zestawu: przekształca przedmiot stanowiący element zestawu w losowy przedmiot wchodzący w skład tego samego zestawu. Przykładowo: przekształcenie Krzyża Blackthorna może zaowocować otrzymaniem Turniejowych Bryczesów Blackthorna, Ćwiekowanego Pasu Blackthorna, Ostróg Blackthorna lub Opończy Blackthorna.
Usunięcie wymagań co do poziomu: usuwa z przedmiotu wymagania dotyczące poziomu, umożliwiając wyposażenie go przez postać na dowolnym poziomie doświadczenia.
Przekształcanie klejnotów: przekształca 9 klejnotów jednego koloru w 9 klejnotów innego koloru.
Przekształcanie materiałów rzemieślniczych: przekształca 100 sztuk normalnych, magicznych lub rzadkich materiałów rzemieślniczych w 100 sztuk materiałów innego typu (nie przekształca w typ legendarny).

Aby uzyskać Kostkę Kanaiego, należy odwiedzić Zoltuna Kulla w Nowym Tristram, Ukrytym Obozie, Gmachu Twierdzy Bastionu lub Enklawie Ocalałych w trybie przygodowym. Upadły horadrim z przyjemnością wejdzie w rolę przewodnika.

Więcej informacji o Kostce Kanaiego znaleźć można tutaj.

Nowa funkcja: Postępy sezonowe:

Postępy każdego gracza biorącego udział w rozgrywkach sezonowych wyglądają nieco inaczej. Chcemy odpowiednio uczcić ich osiągnięcia. Dlatego też, począwszy od sezonu 4, umożliwimy graczom śledzenie własnych postępów w rozgrywkach sezonowych dzięki przeznaczonej do tego nowej funkcji interfejsu.

Postępy sezonowe gracza podzielone będą na rozdziały. Każdy rozdział posiada własne, opisowe cele i osiągnięcia do zrealizowania. Im dalej zajdzie gracz w danym sezonie, tym większe wyzwania będą stanowić owe kamienie milowe. Skala wyzwań będzie odpowiednio dobrana do postaci na wszystkich poziomach doświadczenia. Osiągnięcie najtrudniejszych celów zostanie nagrodzone nową ramką portretu.

Powyższa funkcja zostanie udostępniona do testowania po rozpoczęciu 4 sezonu. Więcej informacji o postępach sezonowych znaleźć można tutaj.
OGÓLNE

Do gry dodano poziomy trudności Udręka VII-X.
Do gier publicznych na poziomach trudności Udręka VII-X mogą dołączyć wyłącznie gracze posiadający wymagany poziom mistrzowski:
Udręka VII: poziom mistrzowski 100 lub wyższy.
Udręka VIII: poziom mistrzowski 150 lub wyższy.
Udręka IX: poziom mistrzowski 200 lub wyższy.
Udręka X: poziom mistrzowski 250 lub wyższy.
Zdobyte doświadczenie, wliczając w to wszelkie źródła premii do doświadczenia, będzie teraz przyznawane w sposób uśredniony wszystkim członkom drużyny uprawnionym do otrzymywania punktów doświadczenia.
Zwiększono maksymalny limit odporności na efekty ograniczające kontrolę nad postacią z 65% do 95%.
Obecnie ma to również zastosowanie do efektów unieruchamiających.
Potwory nieelitarne mogą teraz korzystać z odporności na efekty ograniczające kontrolę.
Wszystkie potwory poza bossami, Strażnikami Szczelin oraz niektórymi szczególnie okazałymi przeciwnikami (takimi jak kafarowi hegemoni) podlegają teraz efektom odrzucenia w tył.
Efekty odrzucenia podlegają teraz regułom dotyczącym odporności na efekty ograniczające kontrolę nad postacią. Potwory staną się odporne na odrzucenie na poziomie 65% odporności.
Pułapki: beczka z olejem oraz stos beczek mogą teraz zadawać obrażenia wrogom, a także ogłuszać ich bądź odrzucać.
Pierścienie i amulety dostępne u handlarzy mogą być tylko magiczne.
Rodzaje klejnotów, które wypadają poniżej poziomu 61, zostały skondensowane do 5 poziomów.
Jednocześnie dostosowano wartości klejnotów występujących na niższych poziomach, aby zapewnić im większą moc.
Zwiększono ilość doświadczenia wymaganego na poziomach mistrzowskich od 2500 w górę.

KLASY

Do LPM można teraz przypisać kilka umiejętności:
Barbarzyńca
Bitewny Szał
Przezwyciężenie Bólu
Sprint
Zastraszający Ryk
Okrzyk Wojenny
Gniew Berserkera
Krzyżowiec
Wybraniec Akarata
Żelazna Skóra
Wyzwanie
Łowczyni demonów
Kompan
Przygotowanie
Mnich
Oślepiający Błysk
Tchnienie Niebios
Objawienie
Mistyczny Sojusznik
Spokój Ducha
Szaman
Klątwa
Przerażenie
Czarownica
Diamentowa Skóra
Pancerz Energii
Chowaniec
Pancerz Lodu
Zaklęta Broń
Pancerz Burzy
Obrażenia od cierni są teraz zwiększone o 100% premii do obrażeń z podstawowego współczynnika.
Obrażenia obszarowe mogą być teraz wywołane przez ataki przywołańców.
W przypadku wielu przywołańców poprawiono kolizję, tak aby lepiej odpowiadała ich modelom.
Barbarzyńca
Umiejętności aktywne
Bitewny Szał
Runa – Zajadłość
Runa została przeprojektowana.
Obecnie zwiększa szybkość ruchu o 10%.
Runa – Miecze na Lemiesze
Teraz leczy także twoje przywołańce.
Rozpłatanie
Runa – Rozrzucenie
Powoduje teraz podbicie przeciwników w powietrze zamiast odrzucenia do tyłu na 10 m.
Lądujący przeciwnicy nie powodują już odrzucania innych wrogów.
Amok
Runa – Forpoczta
Obecnie zapewnia premię 5% do szybkości ruchu za każdy poziom kumulacji Amoku.
Skok
Obecnie użycie przerywa działanie efektów unieruchomienia.
Zastraszający Ryk
Runa – Zawahanie
Runa została przeprojektowana.
Przez 6 sekund wrogowie otrzymują obrażenia ze wszystkich źródeł zwiększone o 25%.
Okrzyk Wojenny
Runa – Przestroga Wiarusa
Zwiększono szansę na unik z 15% do 30%.
Umiejętności pasywne
Śmierć z Daleka
Zwiększono premię do obrażeń z 20% do 30%.
Zmniejszono minimalną odległość z 20 m do 15 m.
Premie te działają teraz także z umiejętnością Lawina.
Nieustępliwość
Zmniejszono gwarantowaną redukcję kosztu zasobów z 75% do 50%.
Póki pozostaje aktywna, podwaja liczbę punktów życia za wydaną furię.

Krzyżowiec
Umiejętności aktywne
Błogosławiony Młot
Runa – Lodowy Młot
Zwiększono zadawane obrażenia z 380% do 460% obrażeń od broni.
Zwiększono szansę na eksplozję z 10% do 35%.
Skrócono czas trwania efektu zamrożenia z 2 sek. do 1 sek.
Lodowy Młot znika teraz po eksplozji.
Opadający Miecz
Zwiększono maksymalny zasięg rzucenia.
Odliczanie czasu odnowienia dla tej umiejętności rozpocznie się teraz po zakończeniu efektów jej działania.
Dotarcie do celu po użyciu Opadającego Miecza zabiera teraz mniej czasu.
Po użyciu Opadającego Miecza można użyć go ponownie szybciej niż wcześniej.
Wyrok
Runa – Nawrócenie
Runa została usunięta.
Zastąpiono runą:
Osłabienie
Wrogowie znajdujący się na obszarze działania Wyroku zadają obrażenia zmniejszone o 40% przez 6 sek.

Łowczyni demonów
Umiejętności aktywne
Kolczasta Pułapka
Skrócono początkowy czas uzbrajania z 2 sek. do 1,5 sek.
Skrócono czas ponownego uzbrajania z 2 sek. do 0,5 sek.
Opóźnienie podczas używania Kolczastej Pułapki powinno być teraz mniej odczuwalne.
Runa – Wielokrotny Wybuch
Zwiększono obrażenia z 420% do 575% obrażeń od broni.
Trafieni przeciwnicy zostają teraz zamrożeni na 3 sek.
Zamrożeni przeciwnicy otrzymują obrażenia zwiększone o 20%.
Runa – Odgromnik
Zwiększono zasięg uruchomienia pułapki z 8 m do 10 m.
Piorun przeskakuje teraz od dowolnej uruchomionej pułapki do wszystkich uzbrojonych pułapek w promieniu 75 m.
Wszyscy trafieni wrogowie otrzymują 880% obrażeń od broni na przestrzeni 10 trafień.
Runa – Długi Lont
Obecnie zadaje całość obrażeń (930% obrażeń od broni) w formie pojedynczej eksplozji.
Trafieni przeciwnicy zostają teraz ogłuszeni na 2 sek.
Runa – Rozrzut
Skrócono czas ponownego uzbrajania z 2 sek. do 0,5 sek.
Runa – Lepka Bomba
Zwiększono obrażenia z 800% do 915% obrażeń od broni.
Skrócono czas uzbrajania z 2 sek. do 1 sek.
Zmniejszono zasięg z 16 m do 12 m.
Umiejętności pasywne
Zajadła Pogoń
Wydłużono czas działania z 2 sek. do 4 sek.
Pijawka
Nowa umiejętność pasywna
Postać zyskuje 18705 pkt. życia przy trafieniu.
Skuteczność leczenia wzrasta o 75% wartości punktów życia odzyskiwanych za każde zabicie.
Dostępna od poziomu 60.
Osłabiające Pułapki
Wydłużono czas działania z 3 sek. do 5 sek.

Mnich
Umiejętności aktywne
Śmiałe Uderzenie
Obecnie użycie przerywa działanie efektów unieruchomienia.
Eksplodująca Dłoń
Runa – Esencja Ognia
Efekt zadawania obrażeń z upływem czasu wywoływany podczas eksplozji w chwili śmierci obecnie się kumuluje.
Siedmiostronne Uderzenie
Po użyciu Siedmiostronnego Uderzenia można użyć go ponownie szybciej niż poprzednio.
Odliczanie czasu odnowienia dla tej umiejętności rozpocznie się teraz po zakończeniu efektów jej działania.
Porywista Szarża
Szybkość ataku nie będzie już powodować szybszej Porywistej Szarży. Zamiast tego koszt zasobów oraz obrażenia będą się skalować z szybkością ataku.
Runa – Nawałnica
Premia do obrażeń od broni skaluje się teraz z szybkością ataku.
Premia do obrażeń za każdą kumulację została zmniejszona do 90% obrażeń od broni.
Poprawki błędów
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Zabójczemu Zasięgowi z runą Atak z Zaświatów zmniejszenie kosztu siły duchowej Śmiałego Uderzenia z premią za zebranie 4 elementów zestawu Szaty Tysiąca Burz.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że Fala Światła z runą Eksplozja Światła po wzmocnieniu przez Spojrzenie Tzo Krina była skierowana w niewłaściwe miejsce, jeśli rzucono ją z ponad 60 metrów.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Eksplodującej Dłoni z runą Esencja Ognia zastosowanie obrażeń z upływem czasu podczas eksplozji w chwili śmierci.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zastosowanie premii do obrażeń z Pięści Az’Turrasqa w obrażeniach z upływem czasu podczas eksplozji w chwili śmierci z Eksplodującej Dłoni z runą Esencja Ognia.

Szaman
Umiejętności aktywne
Kwasowa Chmura
Po użyciu Kwasowej Chmury można użyć jej ponownie szybciej niż poprzednio.
Runa – Trupia Bomba
Zwiększono obrażenia od broni z 525% do 700%.
Runa – Kwasowy Śluz
Obrażenia od szlamu mogą się teraz kumulować.
Wściekłe Voodoo
Przywołańce nie otrzymują już podwójnej korzyści za działanie premii 20% do szybkości ataku.
Runa – Duchowy Trans
Obecnie zmniejsza otrzymane obrażenia o 20%.
Trupie Pająki
Korzystają teraz z afiksu zwiększającego obrażenia przywołańców.
Runa – Ogniste Pająki
Pająki przywracają teraz 3 pkt. many przy trafieniu.
Runa – Wdowie Pająki
Obecnie zwiększa całkowite obrażenia do 700% obrażeń od broni.
Ogniste Nietoperze
Zwiększono obrażenia od broni z 425% do 475%.
Usunięto początkowy koszt many.
Zwiększono koszt podtrzymania z 70 do 125 pkt. many.
Runa – Chmara Nietoperzy
Zwiększono pole rażenia z 8 m do 12 m.
Skrócono czas podtrzymania potrzebny do osiągnięcia maksymalnych obrażeń.
Runa – Żarłoczne Nietoperze
Zwiększono obrażenia od broni z 635% do 750% na nietoperza.
Runa – Zarażone Nietoperze
Zwiększono ostateczne obrażenia z 638% do 720% obrażeń od broni.
Skrócono czas podtrzymania potrzebny do osiągnięcia maksymalnych obrażeń.
Runa – Wampiryczne Nietoperze
Zmieniono typ obrażeń z ognia na obrażenia fizyczne.
Ognista Bomba
Runa – Upiorna Bomba
Zmieniono typ obrażeń z ognia na obrażenia od zimna.
Objęcia Umarłych
Zwiększono obrażenia od broni z 560% do 760%.
Runa – Desperacki Uścisk
Skrócono czas odnowienia z 6 do 4 sek.
Runa – Kłębowisko Węgorzy
Zwiększono obrażenia od broni z 880% do 1360%.
Runa – Żelazny Chwyt
Usuwa koszt many.
Klątwa
Obecnie posiada animację i przywołuje szamana lub ropuchę w miejsce, gdzie znajduje się kursor.
Przyzwany szaman będzie teraz stał w miejscu przywołania.
Zwiększono zasięg rzucania zaklęć przez przyzwanego szamana z 25 m do 50 m.
Zwiększono premię do obrażeń z 10% do 15%.
Runa – Wściekły Kurczak
Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od trucizny.
Po przemienieniu można teraz niszczyć obiekty podatne na zniszczenie.
Runa – Gusła
Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.
Runa – Fatum
Zwiększono premię do obrażeń z 10% do 30%.
Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od trucizny.
Runa – Ropuszysko
Runa została przeprojektowana.
Przez 5 sek. ropucha co sekundę przyciąga do siebie najdalej znajdującego się przeciwnika w promieniu 45 m, połyka go na 0,5 sek., a następnie wypluwa. Przeciwnik zostaje wówczas osłabiony i otrzymuje 750% obrażeń od broni w ciągu 5 sek. oraz obrażenia wobec niego zostają zwiększone o 25%.
Runa – Niestabilna Forma
Zwiększono obrażenia od broni ze 135% do 500%.
Rój Szarańczy
Runa – Chmara Insektów
Runa została przeprojektowana.
Wrogowie pod wpływem Roju Szarańczy zadają obrażenia zmniejszone o 25%.
Zbiorowy Zamęt
Runa – Degeneracja
Zwiększono szansę na przywołanie Psa Zombie z 30% do 100%.
Runa – Zbiorowe Halucynacje
Zwiększono obrażenia od broni ze 195% do 400%.
Runa – Zbiorowa Histeria
Zwiększono maksymalną liczbę przeciwników, którzy zostają ogłuszeni, z 6 do 10.
Runa – Kraina Niepokoju
Skrócono czas odnowienia z 45 sek. do 30 sek.
Plaga Ropuch
Runa – Przebijające Ropuchy
Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia fizyczne.
Runa – Więź z Ropuchami
Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia od zimna.
Żniwa Dusz
Zdobywanie dodatkowych poziomów kumulacji Żniw Dusz nie będzie już powodowało usuwania istniejących poziomów kumulacji – zamiast tego poziomy będą sumowane. Każdy nowy poziom kumulacji powyżej piątego zastąpi poziom o najkrótszym pozostałym czasie działania.
Runa – Pogrom Dusz
Runa została przeprojektowana.
Obecnie zapewnia premię 5% do szybkości ruchu za każdy poziom kumulacji.
Ściana Zombie
Umiejętność została usunięta.
Zastąpiono umiejętnością:
Ściana Śmierci
Bohater przywołuje ścianę zombie o szerokości 28 metrów. Zombie blokują i atakują znajdujących się w pobliżu przeciwników, zadając im obrażenia fizyczne równe 1000% obrażeń od broni przez 6 sek.
Zwiększono obszar zadawania obrażeń, aby dopasować go do efektu wizualnego.
Po użyciu Ściany Śmierci można użyć jej ponownie szybciej niż wcześniej.
Runa – Duchowa Komunia
Bohater przywołuje widmowy pierścień o promieniu 15 metrów, który zadaje obrażenia od zimna równe 1200% obrażeń od broni, wyziębia wszystkich przechodzących w pobliżu wrogów o 60% i redukuje zadawane przez nich obrażenia o 25%.
Runa – Ściana Ognia
Bohater przywołuje na 8 sek. ścianę ognia o szerokości 40 m, która spala wrogów, zadając im obrażenia od ognia równe 1100% obrażeń od broni przez 4 sek.
Runa – Ściana Zombie
Zwiększa szerokość ściany zombie do 50 m i odrzuca wszystkich przeciwników za ścianę.
Runa – Pierścień Trucizny
Bohater przywołuje na 5 sek. pierścień o promieniu 15 m, który zatruwa wrogów, zadając im obrażenia od trucizny równe 1200% obrażeń od broni przez 8 sek.
Runa – Wszędzie Wokół Śmierć
Bohater przywołuje krąg zombie. Zombie wychodzą z ziemi, więżą wrogów i atakują ich, zadając im obrażenia fizyczne równe 1000% obrażeń od broni przez 4 sek.
Szarżujący Zombie
Nieznacznie przyspieszono animację aktywowania umiejętności.
Po użyciu Szarżujący Zombie można użyć go ponownie szybciej niż wcześniej.
Runa – Wybuchowa Bestia
Zwiększono obrażenia od eksplozji z 532% do 680% obrażeń od broni.
Promień eksplozji został zwiększony z 9 m do 12 m.
Runa – Ospały Chłód
Zwiększono obrażenia od broni ze 196% do 280%.
Runa – Spiętrzenie
Zwiększono obrażenia od broni z 800% do 880%.
Runa – Wskrzeszeniec
Zwiększono obrażenia od broni z 360% do 480%.
Runa – Niedźwiedzie Zombie
Zwiększono obrażenia od broni z 392% do 520%.
Umiejętności pasywne
Złe Zioło
Zwiększono redukcję obrażeń z 20% do 25%.
Wydłużono czas działania z 3 sek. do 5 sek.
Rytuał Krwi
Zwiększono koszt many za życie z 10% do 20%.
Rytuał Pewności
Nowa umiejętność pasywna
Zadajesz dodatkowe 25% obrażeń przeciwnikom w promieniu 20 metrów.
Niezłomna Lojalność
Obecnie, jeśli podąża za tobą Pies Zombie, Monstrum lub fetysz, nawet gdy znajdują się w walce, twoja szybkość ruchu wzrasta o 30%.
Mali Pochlebcy
Fetysze korzystają teraz z premii zwiększających obrażenia umiejętności Armia Fetyszów.
Cielesne Zestrojenie
Umiejętność została usunięta.
Zastąpiono umiejętnością:
Bagienne Zestrojenie
Zapewnia bohaterowi i wszystkim jego przywołańcom 120 pkt. odporności na obrażenia fizyczne, truciznę, ogień i zimno za każdego wroga znajdującego się w promieniu 20 m.
Duchowe Zestrojenie
Zwiększono skuteczność regeneracji many z 1% do 2% na sekundę.
Medium
Zwiększono skuteczność leczenia z 15% do 50%.
Skrócono czas odnowienia z 90 do 60 sek.
Poszukiwanie Wizji
Zwiększono premię do regeneracji many z 30% do 40%.
Poprawki błędów
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Monstrum z runą Śmierdziuch oraz Niezmordowanemu Gigantowi korzystać z premii za Palec Małego Człowieka.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał ponowne nałożenie efektów umiejętności Nawiedzenie – Trujący Duch (+20% do otrzymywanych obrażeń).
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wliczanie fetyszów przyzwanych przez Gidbinn na poczet premii za 4 elementy zestawu Nawiedzenie Zunimassy.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że każdy z Ognistych Nietoperzy z runą Żarłoczne Nietoperze zadawał połowę obrażeń.

Czarownica
Umiejętności aktywne
Archont
Obecnie po rzuceniu przerywa efekty ograniczenia kontroli.
Usunięto efekt odrzucenia Tajemnego Uderzenia.
Zlikwidowano czas odnowienia Tajemnego Wybuchu.
Runa – Spowolnienie Czasu
Obecnie sprawia dodatkowo, że Tajemny Wybuch oraz Tajemne Uderzenie zamrażają wrogów na 1 sek.
Umiejętności pasywne
Zuchwałość
Zwiększono premię do obrażeń z 15% do 30%.
Niestabilna Anomalia
Runa została przeprojektowana.
Gdy otrzymasz zabójczy cios, otrzymujesz osłonę o mocy równej 400% twojej maksymalnej wartości życia na 5 sek. Wyzwalasz również falę uderzeniową, która odrzuca wszystkich przeciwników i ogłusza ich na 3 sek.
Efekt ten może zostać wywołany raz na 60 sek.
Poprawki błędów
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Promieniowi Mrozu zadanie obrażeń podziemnym skoczkom, które zakopały się w ziemi.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał przypisanie dodatkowych obrażeń od błyskawic z Tajemnej Kuli z runą Iskra do Spowolnienia Czasu oraz Spowolnienia Czasu Archonta, które były wzmocnione przez zestaw Opus Magnum Delsere z premią za 4 części
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Eterycznemu Wędrowcowi i Sercu Komety działanie z Teleportacją Archonta.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Koronie Najwyższego działanie ze Spowolnieniem Czasu Archonta.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że premia za 4 elementy zestawu Opus Magnum Delsere nie działała ze Spowolnieniem Czasu Archonta.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że zaklęcia nieofensywne zużywały wzmocnienie z Fali Mocy z runą Tajemne Zestrojenie.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Hydrze z runą Tajemna Hydra korzystanie ze wzmocnienia od Fali Mocy z runą Tajemne Zestrojenie.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Fali Dezintegracji Archonta aktualizację czasu odnowienia podczas podtrzymywania zaklęcia, gdy doszło do zmiany szybkości ataku.

Poprawki błędów
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał obrażeniom obszarowym korzystanie z kilku źródeł dodatkowych obrażeń.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że wiele zwierzaków regenerowało mniej punktów życia na sekundę niż powinno.

PRZEDMIOTY

Redukcja czasu odnowienia oraz zmniejszenia kosztu zasobów mogą teraz występować w przypadku zwykłych tarcz.
Lazurowy Gniew
Zwiększono obrażenia za aurę z 30-40% do 500-650% obrażeń od broni na sek.
Aura wpływa obecnie także na demony.
Powoduje teraz podbicie przeciwników w powietrze zamiast odrzucenia do tyłu.
Piorunian
Zwiększono obrażenia od odgromników z 167-222% do 444-555% obrażeń od broni na sek.
Obecnie podczas losowania statystyk otrzymuje gwarantowaną podstawową statystykę (zamiast szybkości ataku).
Amulet Piekielnego Ognia
Obecnie podczas losowania statystyk otrzymuje gwarantowane gniazdo.
Kamień Jordana
Obecnie podczas losowania statystyk ponownie otrzymuje, jako statystykę dodatkową dla wszystkich klas, premię do maksymalnej wartości zasobów.
Ciernie Zaklinacza
Zestaw będzie mógł być znaleziony tylko przez krzyżowców.
Przedmioty klasowe
Barbarzyńca
Karwasze Zniszczenia
Nowe legendarne karwasze.
Fala Sejsmiczna zadaje obrażenia zwiększone o 300-400% pierwszym 5 trafionym przeciwnikom.
Karwasze Pierwszych Ludzi
Nowe legendarne karwasze.
Ataki z użyciem Młota Starożytnych są wykonywane o 50% szybciej i zadają obrażenia zwiększone o 150-200%.
Rębacz z Fiordów
Zwiększono szansę proceduralną na wywołanie efektu wyziębiającej aury z 20-30% do 100%.
Furia Starożytnych
Nowe legendarne naramienniki.
Zew Starożytnych zyskuje efekty runy Furia Starożytnych.
Zew Nieśmiertelnego Króla
Premia za 6 elementów zestawu
Zwiększono premię do obrażeń ze 100% do 250%.
Duma Kasjusza
Obecnie wydłuża także czas działania Przezwyciężenia Bólu z runą Znieczulica.
Bezlitośnik
Nie przyzywa Starożytnego, jeśli masz już 3 aktywnych.
Krzyżowiec
Łapawice Gabriela
Nowe legendarne karwasze.
Kiedy Błogosławiony Młot trafia 3 lub mniej przeciwników, bohater otrzymuje zwrot 75-100% jego kosztu gniewu.
Garda Johanny
Nowa legendarna tarcza dla krzyżowca.
Zwiększono obrażenia od Błogosławionego Młota o 200-250% dla pierwszych 3 trafionych wrogów.
Argument Johanny
Nowy legendarny korbacz.
Zwiększa szybkość ataku Błogosławionego Młota o 100%.
Poszukiwaczka Światłości
Nowy zestaw.
Premia za 2 elementy zestawu
Za każde użycie Błogosławionego Młota, które trafia przeciwnika, czas odnowienia Opadającego Miecza oraz Wyzwania zostaje skrócony o 1 sek.
Premia za 4 elementy zestawu
Postać otrzymuje o 50% mniej obrażeń przez 8 sek. po lądowaniu przy pomocy Opadającego Miecza.
Premia za 6 elementów zestawu
Zwiększa obrażenia za Błogosławiony Młot o 750%, a za Opadający Miecz o 500%.
Łowczyni demonów
Gniew Łowcy
Nowy legendarny pas.
Ataki z użyciem umiejętności podstawowych są wykonywane o 30% szybciej i zadają obrażenia zwiększone o 45-60%.
Owijacze Jasności
Nowe legendarne karwasze.
Umiejętności generujące nienawiść zmniejszają odnoszone przez postać obrażenia o 30%-35% przez 5 sek.
Refleksyjny Łuk Yanga
Nowy legendarny łuk.
Wielostrzał atakuje o 50% szybciej.
Obecnie podczas losowania statystyk otrzymuje premię +40-50% do redukcji kosztu zasobów.
Mnich
Przysięga Zaginionej
Nowy legendarny pas.
Każde trafienie Siedmiostronnym Uderzeniem zapewnia redukcję obrażeń o 3-3,5% na 7 sek.
Duch Shenlonga
Premia za 2 elementy zestawu
Zwiększa obrażenia od umiejętności generujących siłę duchową o 1,5% za każdy posiadany przez postać punkt siły duchowej.
Po osiągnięciu maksymalnego poziomu siły duchowej wszystkie zadawane obrażenia zostają zwiększone o 100%, ale nie powodują już pasywnej regeneracji siły duchowej. Z każdą sekundą pochłaniane jest 65 pkt. siły duchowej – aż do wyczerpania tego zasobu.
Fortel Uliany
Nowy zestaw.
Premia za zebranie 2 elementów zestawu
Każde co trzecie trafienie wykonane z zastosowaniem umiejętności generującej siłę duchową nakłada efekty Eksplodującej Dłoni.
Premia za zebranie 4 elementów zestawu
Siedmiostronne Uderzenie zadaje całkowite obrażenia przy każdym trafieniu.
Premia za zebranie 6 elementów zestawu
Siedmiostronne Uderzenie detonuje Eksplodującą Dłoń.
Szaman
Upiorne Oblicze
Obrażenia zadawane przez strzałki Fetyszy są teraz zwiększone o 250%.
Liczba Fetyszy miotających strzałki wraz z tobą jest teraz ograniczona do 5.
Karwasze Pierwszego Pająka
Nowe legendarne karwasze.
Podczas podtrzymywania zdolności Ogniste Nietoperze bohater zyskuje 60000-80000 pkt. życia przy trafieniu.
Zyskujesz 30% redukcji obrażeń podczas podtrzymywania Ognistych Nietoperzy.
Brzytwa Okama
Obecnie podczas losowania statystyk otrzymuje premię +45-60% do obrażeń zadawanych przez Objęcia Umarłych.
Wypadanie tego przedmiotu zostało tymczasowo wyłączone. Przywrócimy go w przyszłej aktualizacji.
Wyszczerzony Żniwiarz
Obrażenia od umiejętności mimików zyskują teraz premie od twoich przedmiotów.
Usunięto czas odnowienia dla umiejętności Kwasowa Chmura oraz Szarżujący Zombie mimików.
Mimiki mogą teraz rzucić Ścianę Śmierci.
Zwiększony zasięg umiejętności mimików.
Uprząż Piekielnego Kła
Zestaw został przeprojektowany.
Premia za 2 elementy zestawu
Wrogowie trafieni dowolną umiejętnością, której dotyczy premia za 6 elementów zestawu zostają objęci działaniem martwicy, przez co staną się spowolnieni oraz z każdą sekundą przez 10 sekund otrzymają 1500% obrażeń od broni.
Martwica sprawia, że dotknięci nią wrogowie otrzymują o 20% zwiększone obrażenia ze wszystkich źródeł.
Premia za 4 elementy zestawu
Po nałożeniu na wroga efektu martwicy bohater otrzymuje przez 10 sek. obrażenia zredukowane o 50%.
Premia za 6 elementów zestawu
Po aktywowaniu Ściany Śmierci twoje umiejętności podstawowe, Kwasowa Chmura, Ogniste Nietoperze, Monstrum, Objęcia Umarłych, Piranie, Ściana Śmierci, Szarżujący Zombie oraz Psy Zombie zadają obrażenia zwiększone o 900% przez 15 sekund.
Karwasze Jerama
Nowe legendarne karwasze.
Ściana Śmierci może być użyta ponownie maksymalnie 2 razy w ciągu 2 sekund, zanim rozpocznie się odliczanie czasu odnowienia.
Zwiększają szybkość ataku Ściany Śmierci o 30%.
Uwaga: Informacja ta nie pojawi się w opisie przedmiotu.
Ścieżka Manajumy
Zestaw został przeprojektowany.
Premia za 2 elementy zestawu
Obrażenia za eksplozję Klątwy z runą Wściekły Kurczak zostają zwiększone o 200%. Zabici wrogowie wywołują dodatkową eksplozję.
Klątwa (Wściekły Kurczak) trwa teraz 15 sek. Szybkość ruchu pod postacią kurczaka zostaje zwiększona o dodatkowe 100%.
Duch Arachyra
Nowy zestaw.
Premia za 2 elementy zestawu
Bohater na stałe przywołuje Pajęczą Królową, która pozostawia sieci zadające 800% obrażeń od broni na sekundę przez 5 sekund oraz spowalnia wrogów. Pajęcza Królowa musi się przemieszczać tam, gdzie zostaną użyte Trupie Pająki.
Premia za 4 elementy zestawu
Klątwa zyskuje efekty runy Ropuszysko. W czasie działania Ropuszyska bohater odnosi obrażenia zredukowane o 40%. Kiedy Ropuszysko zakończy posiłek, bohaterowi zostanie przywrócone 10% maksymalnego zdrowia na sekundę przez 10 sek.
Premia za 6 elementów zestawu
Zwiększa o 800% obrażenia zadawane przez umiejętności przyzywające stworzenia: Trupie Pająki, Ogniste Nietoperze, Klątwa, Rój Szarańczy, Piranie oraz Plaga Ropuch.
Uścisk Królowej Pająków
Obecnie podczas losowania statystyk otrzymuje premię +45-60% do obrażeń zadawanych przez Trupie Pająki.
Różdżka Su-Wonga
Nowy legendarny kostur.
Kwasowa Chmura zyskuje efekty runy Kwasowy Śluz.
Podczas losowania statystyk otrzymuje premię +75-100% do obrażeń od Kwasowej Chmury.
Nawiedzenie Zunimassy
Zestaw został przeprojektowany.
Premia za zebranie 2 elementów zestawu
Obecnie skraca również czas odnowienia dla umiejętności Armia Fetyszów o 80%.
Czarownica
Determinacja Chantodo
Zestaw został przeprojektowany.
Premia za zebranie 2 elementów zestawu
Z każdą sekundą spędzoną pod postacią Archonta bohater wywołuje niszczącą falę, która zadaje wrogom znajdującym się w promieniu 30 m obrażenia równe 350% obrażeń od broni.
Za każdym razem, gdy bohater niebędący pod postacią Archonta trafia przeciwnika, do niszczącej fali dodawane są obrażenia równe 350% obrażeń od broni. Efekt ten kumuluje się 20 razy.
Wielkie Arkana Vyra
Zestaw został przeprojektowany.
Premia za zebranie 2 elementów zestawu
Archont zyskuje efekty wszystkich run.
Premia za 4 elementy zestawu
Poziomy kumulacji Archonta dodatkowo zwiększają szybkość ataku, pancerz oraz odporności o 1%.
Premia za 6 elementów zestawu
Zyskujesz poziomy kumulacji Archonta również wówczas, gdy trafiasz przeciwników umiejętnością Archonta.
Kilka istniejących klasowych przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce.
Uwaga: istniejące przedmioty nie zostaną objęte opisanymi zmianami. Tylko nowe wersje tych przedmiotów otrzymają dodatkową moc legendarną.
Barbarzyńca
Prawo Arreat
Dodano moc legendarną.
Rzut Bronią generuje dodatkowo 15-20 pkt. furii w oparciu o odległość, w jakiej znajduje się trafiony przeciwnik. Maksymalna skuteczność tego efektu występuje w przypadku wrogów oddalonych o 20 m lub więcej.
Łowczyni demonów
Izzuccob
Przedmiot został usunięty.
Zastąpiono przedmiotem: Spadek Valli.
Dodano moc legendarną.
Ostrzał przebija teraz wrogów.
Uwaga: Demolka przebija tylko raz.
Szaman
Skrymsza
Dodano moc legendarną.
Zmniejsza o 30-40% koszt many Szarżującego Zombie.
Podczas losowania statystyk otrzymuje premię 60-80% do obrażeń od Szarżującego Zombie.
Czarownica
Swami
Dodano moc legendarną.
Premie za poziomy kumulacji Archonta działają teraz przez 15-20 sek. po zakończeniu jego działania.
Nowe sezonowe przedmioty legendarne
Uwaga: wymienione przedmioty sezonowe nie będą dostępne dla graczy PC do czasu rozpoczęcia sezonu 4, zaś gdy to nastąpi, będą dostępne wyłącznie dla postaci sezonowych aż do zakończenia sezonu 4.
Zmora Znękanych
Nowy klejnot legendarny.
Każdy atak postaci na przeciwnika zwiększa obrażenia, jakie zadają mu jej ataki o 0,8%.
Zwiększono premię do obrażeń o 0,01% na rangę.
Po osiągnięciu rangi 25 postać zadaje zwiększone o 25% obrażenia Strażnikom Szczelin oraz bossom.
Barbarzyńca
Niesławne Dziedzictwo
Nowa potężna broń.
Rozpłatanie zadaje obrażenia zwiększone o maksymalnie 300-400% w oparciu o wartość procentową brakujących zasobów furii.
Krzyżowiec
Uświęcona Uprząż
Nowy legendarny pas.
W przypadku użycia Opadającego Miecza w miejscu lądowania postaci zostaje wykonany Wyrok – Osłabienie.
Łowczyni demonów
Zguba Demona
Nowa legendarna ręczna kusza.
Kolczasta Pułapka – Lepka Bomba rozprzestrzenia się przy eksplozji na pobliskich wrogów.
Mnich
Lwi Pazur
Nowa legendarna broń naręczna.
Siedmiostronne Uderzenie wywołuje dodatkowo kolejnych siedem uderzeń.
Szaman
Urok Henriego
Nowe mojo.
Kiedy przeciwnik zada postaci obrażenia po raz pierwszy, zostają one zredukowane o 60-80%, a przeciwnik zostaje zauroczony na 3 sek.
Czarownica
Nieprawdopodobny Łańcuch Fazuli
Nowy legendarny pas.
Kiedy przyjmujesz postać Archonta, automatycznie otrzymujesz 15-20 poziomów kumulacji tej umiejętności.
Poprawki błędów
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał aktywację premii za 4 elementy Ozdób Ognistego Ptaka przez Spowolnienie Czasu oraz Spowolnienie Czasu Archonta, które były wzmocnione przez zestaw Opus Magnum Delsere z premią za 4 elementy.
Naprawiono błąd, który przy wyposażeniu się w Los Upadłych uniemożliwiał dodatkowym promieniom Furii Niebios z runą Nie Przejdziesz powstrzymywanie przeciwników, którzy chcieli wejść na teren dotknięty przez promienie.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Śmiałemu Uderzeniu wzmocnionemu przez premię za cztery elementy zestawu Szaty Tysiąca Burz, aktywację premii z zestawu Bastiony Woli związanej z wydawaniem zasobów.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Dziedzictwu Zmarłego działanie na Wielostrzał rzucony przez Wartowników dzięki zestawowi Marudera.
Naprawiono błąd, który czasami mógł spowodować wylosowanie Pięści Az’Turrasqa bez podstawowego współczynnika.

OSIĄGNIĘCIA

Skalny Dzwon został usunięty z wymagań osiągnięcia „Bossowie wrogowie”.

TRYB PRZYGODOWY

Zlecenia
W każdej rozgrywce będzie teraz tylko jeden akt premiowany.
Ukończenie aktu premiowanego będzie teraz nagradzane dodatkowym skarbem zawierającym złoto, krwawe odłamki oraz materiały rzemieślnicze.
Po ukończeniu aktu premiowanego uaktywni się nowy akt premiowany.
Początkowy akt premiowany zmienia się obecnie co godzinę.
Skarby horadrimów i skarby premiowe będą zawierać materiały rzemieślnicze powiązane z konkretnym aktem.
Skarby horadrimów będą teraz zawierać dwa gwarantowane przedmioty legendarne lub schematy na legendarny zestaw (jeśli takowy jest dostępny).
Za wykonywanie pojedynczych zleceń nie można już otrzymać krwawych odłamków – są one teraz elementem skarbów premiowych.
Skarby horadrimów zawierają teraz złoto.
Skrócono czas oczekiwania na wyświetlenie wskazówki dotyczącej umiejscowienia celu z 5 min do 1 min.
W trakcie wykonywania zleceń dotyczących oczyszczenia drugiego poziomu, na mapie podświetlonych będzie 15 ostatnich wrogów zamiast 5.
Nie zawierają już kluczy szczelin.
Szczeliny Nefalemów
Obelisk Wyładowań
Wydłużono czas działania z 15 do 30 sekund w Głębokich Szczelinach.
Wartość obrażeń zadawanych przez Obelisk Wyładowań zależy teraz od ustalonego poziomu trudności gry lub poziomu Głębokiej Szczeliny.
Zadaje obecnie mniej obrażeń bossom i Strażnikom Szczelin.
Szczeliny Nefalemów nie wymagają już Kluczy.
Z gry usunięto Krainę Prób.
Klucze do Głębokich Szczelin mogą teraz występować na dowolnym poziomie trudności.
Poziom Głębokiej Szczeliny można teraz wybrać z rozwijanego menu.
Maksymalny poziom Głębokiej Szczeliny do wyboru to:
Twój poprzedni rekord lub poziom wyższy o 1 od najwyższego ukończonego już poziomu Głębokiej Szczeliny.
Zwiększono wartość postępów konieczną do ukończenia Szczelin Nefalemów oraz Głębokich Szczelin.
Zwiększono wartość postępów otrzymywaną z kul postępów w Szczelinach Nefalemów oraz Głębokich Szczelinach.
Usunięto możliwość ulepszenia Klucza po ukończeniu Głębokiej Szczeliny.
Obecnie można ulepszać klejnoty legendarne jedynie w przypadku ukończenia Głębokiej Szczeliny przed upływem wyznaczonego czasu.
Znacznie zmniejszono wartość obrażeń zadawanych przez potwory w Głębokich Szczelinach powyżej poziomu 25.
Zwiększono liczbę krwawych odłamków pojawiających się w Głębokich Szczelinach powyżej poziomu 42.
Zwiększono liczbę gwarantowanych przedmiotów legendarnych pojawiających się w Głębokich Szczelinach powyżej poziomu 50.
Klucznicy upuszczają teraz Infernalne Machiny zamiast kluczy. Po zalogowaniu się gracza istniejące klucze zostaną przekształcone w odpowiednie machiny.
Klucznicy upuszczają teraz Infernalne Machiny wyłącznie dla graczy, którzy znajdują się na tym samym obszarze.
Z gry usunięto schematy rzemieślnicze do wykonywania Infernalnych Machin.
Poprawki błędów
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zmianę umiejętności graczom uczestniczącym w grze, w której trwały postępy w Głębokiej Szczelinie, ale niebiorącym udziału w szczelinie.
Naprawiono błąd, który czasami uniemożliwiał ukończenie zlecenia „Piekielne portale”.

RZEMIOSŁO

Z gry usunięto niskopoziomowe materiały rzemieślnicze.
Dostosowano koszty rzemiosła oraz częstotliwość wypadania materiałów rzemieślniczych tak, aby osiągnąć większą równowagę pomiędzy poszczególnymi materiałami.
Kowal
Nie będzie już można znaleźć schematów na przedmioty rzadkie i magiczne.
Do gry dodano dodatkowe schematy na przedmioty magiczne oraz rzadkie, aby wypełnić luki występujące w czasie awansowania postaci.
Do gry dodane zostały kolejne rzadkie przedmioty poziomu 70.
Dodano nowy filtr, który sortuje przedmioty pod względem użyteczności dla danego poziomu i klasy postaci.
Wykonywane u rzemieślników przedmioty legendarne oraz elementy zestawów nie wymagają już legendarnych materiałów rzemieślniczych.
Przedmioty legendarne oraz elementy zestawów poziomu 70 wymagają obecnie materiałów rzemieślniczych unikalnych dla poszczególnych aktów (zamiast zapomnianej duszy).
Ujednolicono koszty rzemiosła dla wszystkich elementów ekwipunku.
Pamięć Caina oraz Przenikliwość Caina posiadają teraz bardziej odpowiednie afiksy.

POTWORY

Zniewalacz
Zmniejszono obrażenia o 50%.
Wydłużono czas działania z 1 sek. do 1,5-2,5 sek.
Znacznie zwiększono czas odnowienia dla użycia afiksu „Zniewalacz” przez poszczególne potwory w tej samej grupie.
Zaklęta trucizna
Potwory w tej samej grupie mają teraz wspólny czas odnowienia dla użycia tej umiejętności.
Potwory mogą teraz użyć tylko jednej zatrutej bomby jednocześnie.
Nieznacznie zmniejszono czas odnowienia dla poszczególnych potworów.
Odbicie obrażeń
Obecnie przed zadaniem obrażeń na krótką chwilę pojawia się ostrzegawczy efekt wizualny.
Obecnie odbijane są obrażenia tego samego typu co zadane.
Posiada teraz bardzo krótki wewnętrzny czas odnowienia.
Zwiększono zadawane obrażenia.
Tylko jeden potwór z grupy może w danym momencie odbijać obrażenia.
Potwory znajdujące się pod wpływem Klątwy szamana nie mogą już odbijać obrażeń.
Grupy czempionów z afiksem „Mur” nie mogą teraz tworzyć murów w odległości 3 m lub mniej od innego muru.
Dla kilku potworów dostosowano poziom zdobywanego doświadczenia oraz postępów w Szczelinach – tak aby lepiej odzwierciedlał on skalę wyzwania, jaką przedstawiają ci przeciwnicy.
Zmniejszono zasięg zadawania obrażeń przez „Ogniste łańcuchy” tak, aby lepiej odpowiadał on efektom wizualnym tego afiksu.
Opancerzenie ścierwojadów
Przeprojektowano mechanikę pancerza.
Nieznacznie zwiększono obrażenia.
Nieznacznie zmniejszono zdrowie.
Nieznacznie zwiększono czas zagrzebania.
Spaczone anioły nie mogą już szarżować nad terenem, po którym nie można przejść.
Skrzydlaci zabójcy oraz kaci mogą teraz zostać zabici w trakcie przygotowywania ataków z doskoku oraz tuż po tej czynności (nie można ich jednak zabić w czasie trwania skoku).
Skrzydlaci zabójcy, Urzael oraz kaci nie zadają już obrażeń, jeśli zostaną zabici w czasie wykonywania ataków z doskoku.
Skalny czerw
Obecnie, kiedy pojawia się w grze, jest zagrzebany.
Po wydostaniu się na powierzchnię musi odczekać co najmniej 4 sek., zanim będzie mógł zagrzebać się ponownie.
Rekiny piaskowe po wydostaniu się na powierzchnię muszą odczekać co najmniej 4 sek., zanim będą mogły zagrzebać się ponownie.
Strażnicy Szczelin
Większość potworów nie może już atakować pociskami, jeśli znajdują się w zwarciu z celem.
Potwory atakujące pociskami będą od teraz każdorazowo celować w gracza, ale pociski nadal mogą zderzać się z przywołańcami.
Zmniejszono maksymalny zasięg niektórych potworów tak, aby uniemożliwić im atak na postaci spoza granic ekranu.
Potwory wykonujące ataki dystansowe będą się teraz bardziej starać, by znaleźć się w zasięgu umożliwiającym taki atak na gracza.
Szarżujące potwory będą sobie teraz obierać za cel losowych graczy.
Uciekające potwory będą teraz uciekać wyłącznie w przypadku, gdy gracz się do nich zbliży. Zmniejszono również częstotliwość takich ucieczek.
Znacznie zmniejszono zdrowie Strażników Szczelin.
Eskandiel
Zwiększono zasięg fali.
Animacja przed wykonaniem fali jest teraz dłuższa.
Orlash
Klony nie mogą teraz zmieniać kierunku podczas wykonywania zionięcia.
Orlash będzie teraz przywoływać trzy klony, kiedy jego zdrowie spadnie poniżej 50%.
Wydłużono czas trwania obecności klonów.
Klony zaczną korzystać z zionięcia natychmiast po przyzwaniu.
Nieznacznie zmniejszono obrażenia zadawane w walce w zwarciu.
Znacznie zmniejszono pole rażenia dla zionięcia Orlasha.
Razjel
Usunięto afiks elektryczność.
Uderzenia Nawałnicy wywołują teraz wiązki błyskawic.
Nawałnica uderza teraz więcej razy podczas swojego trwania.
Nie może już aktywować dwóch Nawałnic w tym samym czasie.
Obecnie może częściej aktywować Nawałnicę kiedy ma mniej niż 75% zdrowia.
Naziemny efekt wizualny Nawałnicy utrzymuje się teraz przez cały czas trwania ataku.
Piaskowy stworzyciel
Skrócono czas trwania cyklonu.
Zmniejszono pole rażenia cyklonu.
Będzie teraz tworzyć cyklony w losowych odległościach od siebie.
Skalny Dzwon
Nie może się już pojawiać.
Poprawki błędów
Naprawiono błąd, który sprawiał, że fala wywoływana przez Eskandiela trafiała graczy stojących tuż za nim.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał pociskom wystrzeliwanym przez elitarne piaskowe osy zadawanie zwiększonych obrażeń.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał atakowi obszarowemu Tethrys zadawanie zredukowanych obrażeń przywołańcom.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zionięciu Orlasha zadawanie zredukowanych obrażeń przywołańcom.
Naprawiono błąd, który mógł czasem uniemożliwiać zadawanie graczom obrażeń przez ataki z doskoku spaczonych aniołów.
Naprawiono błąd, który powodował nieznaczny brak synchronizacji obrażeń zadawanych przez Tajemnego Wartownika z ich efektem wizualnym.

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

Kliknięcie bohatera prawym przyciskiem myszy na tablicy wyników i wybranie opcji „Pokaż postać”, spowoduje teraz wyświetlenie danych postaci z chwili umieszczenia jej na tablicy.

Opublikowany: 24 września 2015 - Ostatnia zmiana: 16 października 2016