Aktualizacja Reaper of Souls 2.5.0

strzalka-lewo.Wróć do Listy aktualizacji Reaper of Souls
Diablo III – Aktualizacja 2.5.0 – v2.5.0.44247

Na naszym forum zgłaszania błędów znajdziecie listę znanych problemów (odnośnik w j. angielskim).

Jeśli pojawiły się problemy techniczne związane z procesem aktualizacji, łączeniem z Battle.netem po instalacji aktualizacji lub też błędy podczas rozgrywki we właśnie zaktualizowaną grę, zapraszamy do odwiedzenia naszej strony pomocy lub napisania na forum pomocy technicznej, aby uzyskać wsparcie.
Spis treści:

Ogólne
Klasy
Przedmioty
Potwory
Tryb przygodowy
Zmiany zwiększające komfort gry

OGÓLNE

Nowa funkcja: Zbrojownia
Dzięki Zbrojowni gracze mogą teraz zachować do pięciu różnych konfiguracji każdej postaci.
Funkcja ta jest dostępna w miastach w obrębie wszystkich aktów.
Zapisanie konfiguracji w Zbrojowni spowoduje zachowanie aktualnego ekwipunku, wprawionych klejnotów, umiejętności aktywnych i pasywnych oraz mocy Kostki Kanaiego danej postaci.
Po wyposażeniu konfiguracji zapisanej w Zbrojowni wszystkie przedmioty i elementy ekwipunku zostaną automatycznie przeniesione z postaci do skrytki i odwrotnie.
Nowa funkcja: Składzik na materiały rzemieślnicze
Poczynając od aktualizacji 2.5.0, wszystkie podnoszone lub odzyskiwane materiały rzemieślnicze będą pojawiać się w osobnej zakładce składziku, zwalniając w ten sposób miejsce w skrytce.
Zakładka ta jest dostępna z poziomu okna Ekwipunku.

Powrót na górę
KLASY

Krzyżowiec
Blask Tarczy
Runa Boski Werdykt została zaktualizowana, dzięki czemu jej efekt drugorzędny wpływa na cel, nawet jeśli ten jest niewrażliwy na efekty ograniczające kontrolę nad postacią.
Barbarzyńca
Fala Sejsmiczna
Runa Łoskot będzie odtąd zużywać pozostałą furię, aby zwiększyć premię do obrażeń z upływem czasu o 15% obrażeń od broni za każdy wydany punkt furii.
Poprawki błędów
Łowczyni Demonów
Przebicie – Rykoszet
Naprawiono błąd, który powodował, że mogło nie dojść do drugiego odbicia noża zapewnianego przez tę runę, jeśli przeciwnicy stali zbyt blisko siebie.

Powrót na górę
PRZEDMIOTY

Ogólne
Pierwotne starożytne przedmioty
Uzasadnienie wprowadzenia zmian
Pierwotne starożytne przedmioty stworzono z myślą o graczach, którzy w dużej mierze skompletowali już wyposażenie dla swoich konfiguracji i zakończyli wyzwania sezonowe, ale nadal chcą grać w Diablo. Świetnie nadają się również dla postaci niesezonowych, które mają już świetny sprzęt i skupiają się na uzyskiwaniu poziomów mistrzowskich i ulepszaniu legendarnych klejnotów. Chcemy, aby poszukiwanie przedmiotów i wydawanie krwawych odłamków u Kadali dawało jeszcze więcej frajdy graczom, którzy mają już wszystkie miejsca w ekwipunku wypełnione przedmiotami starożytnymi. Przedmioty pierwotne zapewnią najbardziej zaangażowanym graczom możliwość uzupełnienia konfiguracji bez poczucia, że koniecznie muszą to zrobić.
Nowe przedmioty legendarne i z zestawów mogą teraz okazać się przedmiotami pierwotnymi starożytnymi.
Są one dużo rzadsze niż przedmioty starożytne i losują zawsze najwyższe wartości statystyk dla wszystkich afiksów przedmiotów starożytnych, w tym dla mocy legendarnych.
Uwaga: Przedmioty pierwotne starożytne zaczną być dostępne dopiero wtedy, gdy jedna z postaci na koncie gracza osiągnie 70 poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo.
Przedmioty te zostaną odblokowane osobno dla postaci w trybach zwykłym i hardkorowym, a także dla postaci sezonowych i niesezonowych.
Statystyki tych przedmiotów zostaną dopasowane do klasy waszej postaci w momencie ich zdobycia.
Z pierwotnych starożytnych przedmiotów będzie można odzyskać 15 zapomnianych dusz.
Przedmioty starożytne
Można teraz odzyskać z nich 3 zapomniane dusze.
Przedmioty legendarne
Dostosowano następujące przedmioty:
Serce Szronu
Zwiększono szansę na zadziałanie mocy przedmiotu legendarnego na zamrożone cele z 10% do 20%.
Silnorękie Karwasze
Premia do obrażeń zapewniana przez ten przedmiot jest teraz naliczana przy odrzuceniu, a nie po wylądowaniu przez wroga.
Wydłużono czas trwania premii do obrażeń do 6 sekund.
Przedmioty klasowe
Zmieniono działanie niektórych zestawów klasowych.
Krzyżowiec
Dziedzictwo Rolanda
Premia za 4 elementy zestawu
Zwiększono premię do obrażeń przyznawaną za każde użycie Zamaszystego Ataku i Pchnięcia Tarczą z 1250% do 2500%.
Mnich
Przychylność Iny
Premia za 6 elementów zestawu
Zwiększono premię do obrażeń za każdego Mistycznego Sojusznika ze 100% do 125%.
Szaman
Nawiedzenie Zunimassy
Premia za 6 elementów zestawu
Zwiększono z 1500% do 2500% premię do obrażeń otrzymywaną na 8 sek., gdy wrogowie zostają trafieni umiejętnościami wykorzystującymi manę.
Czarownica
Opus Magnum Delsere
Premia za 2 elementy zestawu
Użycie Tajemnej Kuli, Tornada Energii, Eksplozji Energii, Magicznego Pocisku, Porażającego Impulsu, Widmowych Ostrzy i Fali Mocy skraca teraz czas odnowienia Spowolnienia Czasu o 3 sek. zamiast 2 sek.
Premia za 4 elementy zestawu
Zwiększono redukcję obrażeń z 50% do 60%.
Premia za 6 elementów zestawu
Zwiększono obrażenia otrzymywane przez przeciwników znajdujących się pod wpływem efektów Spowolnienia Czasu z 2500% do 3500%.
Premia do spowolnienia i obrażeń utrzymuje swój efekt na przeciwnikach przez 5 sek. po tym jak opuszczą sferę Spowolnienia Czasu.
Kilka istniejących klasowych przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce.
Uwaga: Istniejące przedmioty nie zostaną objęte opisanymi zmianami. Tylko nowe wersje tych przedmiotów otrzymają dodatkową moc legendarną.
Łowczyni Demonów
Święte Groty
Przebicie pozwala na rzut dwoma dodatkowymi nożami.
Zmieniono działanie niektórych przedmiotów.
Golibroda
Broń jest teraz ceremonialnym nożem, a nie sztyletem, dzięki czemu może zadawać te same obrażenia co inne przedmioty dla szamana.
Ponadto wprowadzono premię do obrażeń zadawanych przez ostatni wybuch mocy legendarnej tego przedmiotu.
Moc legendarna tego przedmiotu zostanie również zaktualizowana w Kostce Kanaiego, jeśli już została pozyskana.
Żeby skorzystać ze zaktualizowanej wersji mocy z Kostki, należy ponownie ją wyposażyć.
Uzdrowienie Manalda
Efekt zadawania obrażeń z Uzdrowienia Manalda będzie teraz aktywowany przy atakowaniu celu także przez przywołańce czarownicy, takie jak Hydra.
Zmniejszono o 25% liczbę efektów proceduralnych generowanych przez podtrzymywane umiejętności, gdy bohater korzysta z Uzdrowienia Manalda.
Iluzoryczne Buty
Teraz pozwalają graczowi przechodzić przez przeciwników i moc afiksu Mur podczas używania Dzikiej Szarży, Tornada, Ostrzału i Porywistej Szarży.
Poprawki błędów
Dziedzictwo Raekor
Naprawiono błąd, który powodował, że premia za 6 elementów tego zestawu nie wzmacniała obrażeń od Trzęsienia Ziemi.

Powrót na górę
POTWORY

Poprawki błędów
Naprawiono błąd, który powodował, że przeciwnicy elitarni z afiksem Moloch otrzymywali normalne obrażenia od Spowolnienia Czasu użytego przez postać posiadającą zestaw Opus Magnum Delsere.

Powrót na górę
TRYB PRZYGODOWY

Głębokie Szczeliny
Zmieniono wymogi dotyczące udziału w grach publicznych o określonych poziomach trudności – teraz brany jest pod uwagę nie aktualny poziom mistrzowski, a najwyższy ukończony poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo zgodnie z poniższymi wytycznymi:
Udręka I – VI: Brak wymogów
Udręka VII: 30 poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo
Udręka VIII: 35 poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo
Udręka IX: 40 poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo
Udręka X: 45 poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo
Udręka XI: 50 poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo
Udręka XII: 55 poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo
Udręka XIII: 60 poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo
Uwaga: Ta zmiana dotyczy wyłącznie graczy na PC/Mac.
Wprowadzono również kilka zmian zwiększających komfort gry.
Zmieniono częstotliwość występowania pewnych typów map w Głębokich Szczelinach.
Jaskinie, Podziemia Twierdzy i Archiwa Zoltuna Kulla będą występować rzadziej.
Kąsające Piaski, Butwiejący Las, Pandemonium, Katedra w Tristram, Krater Arreat i Kraina Wyklętych będą występować częściej.
Zalany Kanał i Zachodnia Marchia nie będą już pojawiać się na pierwszym poziomie Głębokich Szczelin.
Liczba kozłoludów włóczników oraz szkieletowych łuczników w Głębokich Szczelinach została zmniejszona w niektórych grupach przeciwników.
Podziemia Zestawów
Świętokradcza Esencja
Pole znajdujące się w prawym górnym rogu podziemi zastąpiono takim, które zapewnia więcej miejsca na pojawianie się potworów.
Pancerz Akkhana
Zmniejszono z 12 do 10 liczbę wymaganych trafień Skazaniem grup złożonych z przynajmniej 10 przeciwników.
Opus Magnum Delsere
Zmniejszono liczbę przeciwników, których należy jednocześnie trafić Spowolnieniem Czasu z 30 do 20, ale zwiększono liczbę wymaganych trafień z 3 do 4.
Fortel Uliany
Zmniejszono z 21 do 15 minimalną liczbę przeciwników, których należy jednocześnie trafić pojedynczym użyciem Eksplodującej Dłoni, aby zrealizować pierwsze zadanie dodatkowe, ale zwiększono wymaganą liczbę powtórzeń trafienia z 3 do 4.
Zlecenia
Usunięto premiowane akty.
Wraz z tą zmianą wykonanie pięciu zleceń w dowolnym akcie poskutkuje przyznaniem dużej skrzyni horadrimów, zawierającej takie same nagrody co skarby horadrimów i premiowe.
Poprawki błędów
Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych grupach Kultystów Trójcy w Głębokich Szczelinach pojawiała się nieprawidłowa liczba sług.

Powrót na górę
ZMIANY ZWIĘKSZAJĄCE KOMFORT GRY

System poziomów mistrzowskich
Przytrzymanie klawisza Ctrl i kliknięcie LPM pozwala przypisać 100 punktów mistrzostwa.

Powrót na górę

Opublikowany: 2 kwietnia 2017 - Ostatnia zmiana: 4 czerwca 2017