BlizzCon 2016: podsumowanie dnia drugiego

6 listopada 2016 | Autor BlizzCon  Brak komentarzy

Nie dawno zakończył się panel dotyczący przyszłości Diablo III, na którym poruszono sporo kwestii nadchodzących zmian w Diablo, i które zostały skrótowo opisane poniżej:

Sezony na konsolach wystartują w 2017 roku. Będą działać podobnie do tych z PC wliczając rankingi i nagrody (dotyczy tylko PS4 i Xbox One).

• Zostały ujawnione kolejne skrzydła z nadchodzącego sezonu Seraphin Wings.

• Zostanie wprowadzona „Szafa”, dzięki której szybko zmienimy przedmioty i umiejętności bohatera bez potrzeby ręcznej żmudnej zmiany.

• Materiały rzemieślnicze nie będą już więcej zajmować miejsc w plecaku czy skrzyni. Zostaną jednak dodane do interfejsu jednak, aby je zebrać nadal trzeba na nie klikać, kiedy wylecą z potworów.

• Kostka Kanaiego otrzyma udogodnienie, które sprawi, że za pomocą jednego przycisku umieścimy potrzebne składniki do recepty.

• Mistyczka otrzyma nową zakładkę, w której będą znajdować się barwniki do zbroi. Koniec z teleportowaniem się do różnych kupców by znaleźć nasz ulubiony barwnik!;).

• Jeśli ukończycie Głęboką szczelinę bez umiera (w normalnym trybie gry) otrzymacie dodatkową szanse na ulepszenie kamieni (postaci hardcorowe będą otrzymywać tą szanse zawsze;)).

• Nowe lokacje będą wprowadzone w akcie drugim The Shrouded Moors – opuszczone pustkowie skaliste, w której znajdziemy sporo ruin domostw, lecz nigdy nikt tam się nie osiedlił na zbyt długo.

• Temple of the Firstborn lokacja, w której Inarius i Lilith pojawili się po raz pierwszy w Sanktuarium. Lokacja znajduje się głęboko pod ziemią i jest stworzona na wzór mrocznych lochów/zamku.

• The Realms of Fate nowa funkcja, w której przechodzimy płynnie między lokacjami bez opuszczania aktualnej lokacji.

• Oczywiście wraz z nowymi lokacjami pojawią się nowe monstra, demony itp. potwory do zabijania:).

• Głębokie szczeliny doczekają się zmian w postaci zwiększenia liczebności demonów – sporo razy zdarzało się, że na dużym obszarze było za mało potworów do zabijania, co utrudniało radosną i przede wszystkim płynną wycinkę;).

• Zostanie wprowadzony nowy algorytm od losowania wyglądu danego poziomu Głębokiej szczeliny. Teraz mają się częściej pojawiać różne lokacje a nie tylko np. pięć poziomów jaskiń czy lochów.

• To samo dotyczy potworów – częściej będą pojawiały się różne rodzaje niż ma to miejsce do tej pory.

• Przy wejściach do Głębokich szczelin w końcu nie będzie paczek demonów, które tylko czekają by zaraz po wczytaniu lokacji zaatakować gracza:).

• Demony, które skaczą na graczy mogą zostać zabite w locie (obecnie, pomimo że użyjemy całego naszego arsenału to i tak dolecą do nas i oddadzą ostatni atak).

• Umiejętności elit „odbicie obrażeń” zostanie poprawiona – demony będą odbijać nasze pociski/ataki, lecz tym razem będziemy mieć szanse na uniknięcie ich (wystrzelona strzała odbije się od demona i poleci w naszą stronę, w między czasie możemy ją ominąć) oczywiście siła obrażeń zostanie ta sama, jaka jest obecna. Dodatkowo elity z tarczą, którą rzucają na siebie będzie automatycznie anulowana w momencie, kiedy pozostanie tyko jeden demon z paczki.

• Zmiany w przedmiotach legendarnych, które obecnie po otrzymaniu zamieniamy na złoto zostaną poprawione tak by były bardziej atrakcyjne dla poszczególnych klas. Zmian doczekają się przedmioty:

• Szafranowy Pas

• Uzdrowienie Manalda

• Zerwikaptur

• Wściekłe Uderzenie

• Pas z Piekielnego Kota

• Golibroda

• Challenge Rifts: Nowe szczeliny, w których musimy wykręcić najlepszy możliwy czas przejścia, ale by nie było to takie proste to wszyscy w danej rotacji będą mieć dostęp do takiego samego bohatera, talentów, szczelin, potworów i kapliczek.

• Do całości będzie dodana tablica wyników i po pokonaniu gracza na pierwszym miejscu otrzymamy nagrodę w postaci skrzyń horadriów lub podobnej nagrody (jeszcze nie zostało to ustalone do końca przez Blizzarda).

• Szczelinę można również wykonywać wraz z przyjaciółmi, lecz również wszyscy mają tego samego bohatera, talnety itd.

• Nowe szczeliny będą dostępne na PC i konsolach.

• Czasowe szczeliny pojawią się już w aktualizacji 2.4.3, czyli będą dostępne również na nadchodzącym PTR.

• Również niedługo otrzymamy dokładniejsze informacje na temat tych zmian jak i na temat dotyczący postaci Nekromanty.

Napisz komentarz