Infernalna Machina – Diablo III

strzalka-lewo.Wróć do Dziennik – Diablo III

W całym Sanktuarium pojawiły się potwory z piekła rodem. Pokonaj je, a być może uda ci się zdobyć artefakty otwierające drogę do ukrytego wymiaru Płonących Piekieł. Chodzą pogłoski, że w tych małych sferach przebywają najpotężniejsze demony. Najedź ich azyl i stań tryumfalnie nad pokonanymi monstrami, a otrzymasz możliwość zebrania plugawych fragmentów ich ciał – nekrotycznych organów, które będzie można wykorzystać do stworzenia legendarnych przedmiotów o niewysłowionej mocy.

Pierwszym naszym zdaniem by w ogóle się dostać do danej krainy otchłani jest zabicie jednego z czterech kluczników, którzy znajdują się w I, II, III i IV akcie a żeby ułatwić nam poszukiwanie klucznika na mini mapie po pewnym czasie pojawi się fioletowa strzałka, która pomoże wam trafić prosto do monstra. (Oczywiście to wydarzenie działa tylko w Trybie Przygody).

items/large/infernalmachine_ghom_x1_demonhunter_male

Infernalna Machina Żalu – Klucznik Odeg (Pola Niedoli – akt I)
Infernalna Machina Zgnilizny – Klucznik Sokahr (Oaza Dalgura – akt II)
Infernalna Machina Grozy – Klucznik Xah’Rith (Kamienny Fort – akt III)
Infernalna Machina Przerażenia – Klucznik Nekarat (Drugi Poziom Ogrodów Nadziei – akt IV)

 

Odega Sokahra Xah Nekarata

Każdy z przedmiotów jest „przypisany do konta”, co oznacza, że mogą z nich korzystać
wszystkie postacie na waszym koncie Battle.net.

Poniżej została przedstawiona tabela z szansą na otrzymanie Infernalnej Machiny na dany poziom trudności. Jak łatwo z niej wywnioskować im wyższy ustawimy poziom tym większa szansa na otrzymanie przedmiotu a nawet zwiększenie ilości z 1 do maksymalnie 3 sztuk.

Poziom trudności
Szansa na drop machiny (z kluczników)
Udręka I
50%
Udręka II
75%
Udręka III
90%
Udręka IV
1
Udręka V
1 (10% szansy na drop 2)
Udręka VI
1 (20% szansy na drop 2)
Udręka VII
1 (30% szansy na drop 2)
Udręka VIII
1 (40% szansy na drop 2)
Udręka IX
1 (50% szansy na drop 2)
Udręka X
1 (60% szansy na drop 2)
Udręka XI
1 (70% szansy na drop 2)
Udręka XII
1 (80% szansy na drop 2)
Udręka XIII
1 (90% szansy na drop 2)

Infernalna Machina

Kiedy już zdobędziesz Infernalną Machinę, jej moce będziesz mógł wyzwolić tylko w jednym miejscu – w Domostwie Heretyka w Nowym Tristram. Należy do niego wejść (znajduje się tuż obok Brata Malachiasza Uzdrowiciela), a następnie kliknąć prawym przyciskiem myszy na urządzenie w ekwipunku, aby je aktywować. Pojawi się złowrogi, czerwony portal, który zaprowadzi graczy do demonicznej krainy, gdzie staną oko w oko z parami najbardziej nikczemnych przeciwników w świecie Sanktuarium.

Aktywowana Infernalna Machina ulega zniszczeniu, przez co do otwarcia następnego portalu trzeba będzie zdobyć nową.

Screenshot037 Screenshot031 Screenshot032 Screenshot034

Przeciwnicy

Śmiałkowie, którzy znajdą w sobie wystarczająco odwagi, aby przejść przez złowrogi portal otwarty przez Infernalną Machinę, trafią do jednej z trzech krain czystego zła (kraina zostanie wylosowana), gdzie będzie na nich czekać z góry określona para bossów:

W Krainie Żalu (film) król Leoryk i Mahda stoją na straży Królewskich krypt.

Leoryk-i-Mahda Leoryk-i-Mahda2

W Krainie Zgnilizny (film) Ghom i Rakanoth bronią Spiżarni.

Ghom-i-Rakanoth http://tristram.net.pl/wp-content/uploads/2012/12/Ghom-i-Rakanoth2.jpg

W Krainie Grozy (film) Bestia oblężnicza i Zoltun Kull chronią Krawędzi Otchłani.

Bestia-i-Zoltun Bestia-i-Zoltun2

W Krainie Przerażenia Diablo oraz losowi sprzymierzeńcy chronią Duszy Zła.

Każdy z „podrasowanych” bossów zachowa pełen arsenał podstawowych zaklęć i zdolności. Wiele z nich jest potężniejszych, a niektórzy z przeciwników wymyślili nowe sposoby na sprawdzenie umiejętności tych, którzy mieli czelność wtargnąć na ich włości.

Jeżeli zdarzy wam się polec podczas walki z piekielnymi wrogami, bez obaw – dopóki nie opuścicie gry, możecie zaczynać starcie od nowa w dowolnym momencie. Wystarczy kliknąć stworzony uprzednio portal. Pozostanie on aktywny w Domostwie Heretyka nawet po zgładzeniu bossów – aż do zakończenia danej sesji gry. Innymi słowy, jeżeli nie macie miejsca w ekwipunku, możecie opuścić pole walki i powrócić tam później bez obawy o utratę zdobytych skarbów.

Należy przy tym pamiętać, że nie można udać się do tej samej krainy czystego zła dwukrotnie podczas tej samej sesji gry. Oznacza to, że jeżeli stworzycie lub będziecie mieli dostęp do czterech lub więcej machin, aby skorzystać z nich wszystkich będziecie musieli rozpocząć nową grę po otwarciu trzech portali.

Nagrody

Za zgładzenie pary bossów gracze otrzymają przedmioty i złoto. Ponadto, będą mieli szansę na zdobycie groteskowych fragmentów zwłok każdego z zabitych wrogów. Można ich użyć do stworzenia legendarnego przedmiotu o wyjątkowej mocy – Pierścienia Piekielnego Ognia lub Amuletu Piekielnego Ognia.
Aby go wykuć, potrzebne będą trzy różne fragmenty zwłok:

Infernalna MachinaSkrucha Leoryka, która wypada z króla Leoryka lub Mahdy w Krainie Żalu.
Infernalna MachinaFiolka Zgnilizny, która wypada z Ghoma lub Rakanotha w Krainie Zgnilizny.
Infernalna MachinaBożek Grozy, który wypada z Bestii oblężniczej lub Zoltuna Kulla w Krainie Grozy.
Infernalna MachinaSerce Zła, które wypada z Diablo w krainie Przerażenia.

Poniżej szansa wypadnięcia narządów na dany poziom trudności:

Poziom trudności
Szansa na drop organu
Udręka I
1
Udręka II
1 (10% szansy na drop 2)
Udręka III
1 (25% szansy na drop 2)
Udręka IV
1 (50% szansy na drop 2)
Udręka V
1 (75% szansy na drop 2)
Udręka VI
1 (90% szansy na drop 2)
Udręka VII
2
Udręka VIII
2 (10% szansy na drop 3)
Udręka IX
2 (25% szansy na drop 3)
Udręka X
2 (50% szansy na drop 3)
Udręka XI
2 (75% szansy na drop 3)
Udręka XII
2 (90% szansy na drop 3)
Udręka XIII
3

Po zebraniu wszystkich narządów można je połączyć u złotnika, korzystając z przepisów, które sprzeda wam handlarka Squirt (akt II – Obóz). Złotnik na 10 poziomie nauczy się dzięki temu ośmiu różnych schematów pozwalających mu tworzyć: Piekłorodny Pierścień Inteligencji, Piekłorodny Pierścień Siły, Piekłorodny Pierścień Zręczności, Piekielny Pierścień Witalności, Piekielny Amulet Inteligencji, Piekielny Amulet Siły oraz Piekielny Amulet Zręczności. W zależności od tego, którą wersję pierścienia lub amuletu wybierzecie, zapewni on premię do określonego atrybutu.

Infernalna MachinaAmulet Piekielnego Ognia jest uznawany za wyjątkowe wyposażenie, ponieważ oprócz standardowych atrybutów, posiada on dodatkowy afiks w postaci losowej umiejętności pasywnej klasy.

 

Infernalna MachinaPierścień Piekielnego Ognia oprócz standardowych atrybutów posiada afiks zapewniający nam stałą premię do zdobywanego doświadczenia. Jest idealny w przypadku podnoszenia poziomu naszych postaci.

 

Pierścień Piekielnego Ognia jest uznawany za wyjątkowe wyposażenie, co oznacza, że każda z postaci może nosić tylko jeden na raz. Z drugiej strony, istnieje również możliwość wyposażenia w niego waszych towarzyszy, a dzięki premii do zdobywanego doświadczenia i braku wymagania określonego poziomu postaci pierścień jest znakomitym spadkiem, który możecie przekazać swoim pozostałym postaciom. Gdy już nie będzie wam on potrzebny, po prostu rozłóżcie go na materiały u kowala. Z czasem będziecie mogli stworzyć kolejny, a potem jeszcze jeden, i jeszcze jeden… Wybór należy do was!

Opublikowany: 16 grudnia 2012 - Ostatnia zmiana: 24 czerwca 2017