Informacje o aktualizacji 1.0.8 na PST

Poniżej znajdziecie wstępne informacje o aktualizacji 1.0.8 dostępnej wyłącznie na Publicznym Serwerze Testowym (PST). Pamiętajcie, że nie jest to ostateczne wersja informacji o aktualizacji 1.0.8 i że niektóre zmiany mogły nie zostać w pełni udokumentowane albo opisane.

Spis treści
Ogólne
Osiągnięcia
Dom aukcyjny
Battle.net
Bossowie
Klasy
Rzemiosło
Potwory
Zadania
Interfejs użytkownika
Poprawki błędów

 

Aktualizacja 1.0.8 na PST – wer.1.0.8.15858

Poniższe informacje będą aktualizowane w czasie trwania testów. Pamiętajcie, że niektóre zmiany mogą nie być dostępne w grze aż do czasu udostępnienia nowej wersji PST.

Ogólne

• Gracze mogą teraz identyfikować wszystkie przedmioty w ekwipunku jednocześnie. W tym celu wystarczy porozmawiać z Deckardem Cainem lub użyć księgi Caina znajdującej się w pobliżu skrytki w każdym akcie.
• Skrócono czas odnowienia wywoływany przez zmianę umiejętności poza miastem na infernalnym poziomie trudności z 60 do 30 sek.
• Dodano opcję w ustawieniach grafiki, która umożliwia zablokowanie kursora w oknie, jeżeli gra jest uruchomiona w trybie okienkowym na pełnym ekranie, a Diablo III jest aktywnym oknem.

• Tryb kooperacji

• Gracze otrzymują teraz mnożną premię do punktów doświadczenia oraz znajdowania złota i magicznych przedmiotów w wysokości 10% za każdego członka drużyny w trybie wieloosobowym, aż do maksymalnej wartości 30% w przypadku gry z udziałem czterech osób.

• Premie do znajdowania złota i magicznych przedmiotów będą mogły w tym przypadku przekroczyć maksymalny limit 300%.
• Premia do doświadczenia może kumulować się z innymi premiami, zapewnianymi przez przedmioty oraz system siły potworów (premie będą kumulować się poprzez przemnożenie przez nową premię do doświadczenia).

• Wszyscy członkowie drużyny w grze wieloosobowej otrzymają teraz powiadomienie za każdym razem, gdy jeden z graczy wda się w walkę z potworem elitarnym lub rozpocznie pościg za goblinem skarbnikiem, a miejsce starcia zostanie wskazane na mapie.

• Ponadto nad sztandarem gracza pojawi się specjalna ikona, kiedy bierze on udział w walce z potworem, grupą elitarnych potworów lub goblinem skarbnikiem.

 

Osiągnięcia

• Poprawki błędów

• Poprawiono błąd, który sprawiał, że potwory zabite przez towarzysza lub przywołańca, zanim zaatakował je gracz, nie liczyły się do osiągnięć.

Dom aukcyjny

• Interfejs użytkownika

• Opisy w domu aukcyjnym będą teraz wyświetlać porównanie właściwości danego przedmiotu z właściwościami równoważnego elementu wyposażenia aktualnie wybranej postaci.

Battle.net

• Dobieranie graczy

• Po osiągnięciu 60. poziomu doświadczenia gracze będą mogli teraz wyszukiwać gry, które rozpoczęto od dowolnego zadania.
• Dodano znaczniki do systemu dobierania graczy.

• Podczas wyszukiwania gry publicznej, po określeniu poziomu trudności, poziomu siły potworów oraz zadania, gracze będą mogli także wybrać spośród następujących znaczników: „Brak znacznika”, „Zadania”, „Potyczki” i „Klucznicy”.

• Opcje społecznościowe

• Gracze mogą teraz dodać notatkę o znajomym po kliknięciu PPM jego imienia na liście znajomych.
• Gracze mogą teraz zamieszczać wiadomości transmitowane do wszystkich znajomych.
• Gracze mogą teraz tworzyć rozmowy z udziałem wielu osób.

• Istnieje wiele sposobów na rozpoczęcie rozmowy lub zaproszenie innych graczy do wzięcia udziału w toczącej się konwersacji:

• Aby rozpocząć rozmowę, należy otworzyć okienko opcji czatu publicznego, następnie wybrać opcję „Zaproś znajomych” i kliknąć „Rozpocznij rozmowę” lub wybrać opcję „Rozpocznij rozmowę” po kliknięciu PPM imienia znajomego w oknie społecznościowym.
• Aby zaprosić lub dodać graczy do istniejącej rozmowy, należy otworzyć okienko opcji czatu publicznego, następnie wybrać opcję „Zaproś znajomych” lub wybrać opcję „Zaproś do rozmowy” po kliknięciu PPM imienia znajomego w oknie społecznościowym i wybraniu konwersacji.

• Tak jak w przypadku publicznych kanałów czatu, w prywatnych rozmowach może wziąć udział do 99 graczy jednocześnie.

• W liście znajomych dodano nową sekcję – „Gracze w pobliżu”.

• Będą w niej wyświetlane imiona wszystkich graczy w tej samej sieci lokalnej (nawet jeśli nie należą do grona znajomych).
• Funkcję tą można wyłączyć w sekcji opcji społecznościowych w menu gry.

• Gracze mogą być teraz mianowani na przewodników.

• Przewodnikiem zostaje gracz, który jako pierwszy dołącza do gry publicznej.
• Jeżeli do gry publicznej dołącza wielu graczy jednocześnie, na przewodnika drużyny zostanie awansowana postać na najwyższym poziomie doświadczenia lub z najwyższym poziomem mistrzowskim.
• Kiedy przewodnik opuści grę publiczną, nowy przewodnik zostanie wyznaczony automatycznie.
• Przewodnik może również kliknąć portret jednego z członków drużyny i awansować go na przewodnika.
• Pozycja przewodnika zostanie wyróżniona na mapie specjalną ikoną.

• Imiona na liście „Ostatni gracze” będą teraz usuwane, jeżeli znajdują się na niej dłużej niż miesiąc.
• Zablokowani gracze nie będą się już pojawiać na liście „Ostatni gracze”.

Bossowie

• Poprawki błędów

• Król Szkieletów

• Błąd sprawiający, że podczas ataku tornadem króla szkieletów i króla umarłych nie wyświetlała się odpowiednia animacja, powinien teraz zdarzać się rzadziej.

Klasy

• Czarownik

• Umiejętności aktywne

Archont

• Czas trwania archonta w grach wieloosobowych powinien się teraz wydłużać nie tylko po zabiciu potwora przez samego czarownika, ale także przy asystach.

Teleportacja

• Gracze mogą się teraz teleportować do dowolnego miejsca w zasięgu działania umiejętności, o ile istnieje odpowiednia ścieżka.

• Poprawki błędów

• Poprawiono błąd, który sprawiał, że teleport z runą bezpiecznego przejścia zmniejszał wyłącznie obrażenia zadawane przez ataki fizyczne.

Rzemiosło

• Ogólne

• Gracze mogą teraz tworzyć jednocześnie wiele przedmiotów i klejnotów z tej samej grupy, o ile posiadają wymagane składniki.
• Gracze mogą teraz tworzyć przedmioty, korzystając ze składników znajdujących się w skrytce.

• Kowal

• Informacje o składnikach z odzysku nie będą już wyświetlane w oknie czatu.

• Poprawki błędów

• Poprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom odzyskanie składników z przedmiotu po przeciągnięciu go nad ikonę kowadła w menu kowala.

Potwory

• Ogólne

• Po ustawieniu poziomu siły potworów na SP1 lub wyższy, gracze powinni teraz spotykać więcej potworów w aktach I, II i IV na infernalnym poziomie trudności.
• Premia do żywotności potworów w grach wieloosobowych została zmniejszona do 50% za każdego gracza (poprzednio 70%).
• Zmniejszono o 75% liczbę punktów doświadczenia za zabicie żądła udręki i stygijskiego pełzacza.

Zadania

• Ogólne

• Gracze na 60. poziomie doświadczenia będą teraz otrzymywać punkty doświadczenia za wypełnianie zadań.

Interfejs użytkownika

• Ogólne

• W interfejsie użytkownika będzie teraz wyświetlane maksymalnie osiem ikonek wzmocnień i osłabień jednocześnie.

• Jednocześnie w interfejsie użytkownika będą wyświetlane maksymalnie trzy ikonki osłabień.

• Poprawki błędów

• Poprawiono błąd, który sprawiał, że nie wyświetlały się wartości obrażeń, jeżeli potwór znajdował się pod wpływem zaklęcia, takiego jak „Klątwa”.

Poprawki błędów

• Dźwięk, który sygnalizuje u barbarzyńcy zakończenie czasu odnowienia umiejętności Przytłaczający atak, nie przypomina już dźwięku informującego o wypadnięciu przedmiotu legendarnego.
• Barbarzyńcy płci męskiej nie poruszają się już szybciej niż postacie innych klas, będąc pod wpływem efektu przerażenia.

Dodaj komentarz