Informacje o aktualizacji 2.1.0 dla PST (25 czerwca 2014)

Poniżej znajdują się najnowsze informacje o aktualizacji 2.1.0 dla PST. Prosimy pamiętać, że nie jest to ostateczna wersja, gdyż niektóre zmiany mogły nie zostać uwzględnione bądź zostały opisane jedynie skrótowo.

Aby dowiedzieć się więcej o trybie sezonowym, tablicach wyników, Głębokich Szczelinach i Rynsztokach, zapoznajcie się z zapowiedzią aktualizacji 2.1.0.

2.1.0 dla PST (25 czerwca 2014)

pauza-ros-mini

Informacje o aktualizacji 2.1.0 dla PST – wer. 2.1.0.25014

Aby przekazać opinie i sugestie na temat zmian, odwiedźcie forum PST.

Błędy i problemy techniczne prosimy zgłaszać na amerykańskim forum zgłaszania błędów na PST.

Dodatkowe informacje na temat uczestnictwa w testach na PST można znaleźć w tym artykule.

Spis treści

 

• Ogólne
• Klasy

• Barbarzyńca
• Krzyżowiec
• Łowczyni demonów
• Mnich
• Szaman
• Czarownica

• Przedmioty

• Przedmioty klasowe
• Nowe sezonowe przedmioty legendarne

• Osiągnięcia
• Tryb przygodowy

• Zlecenia
• Szczeliny Nefalemów
• Poprawki błędów

• Rzemiosło

• Kowal
• Wieszczka

• Wydarzenia

• Infernalna Machina

• Potwory
• Interfejs użytkownika

• Czat
• Poprawki błędów

• Poprawki błędów

pauza-ros-mini

OGÓLNE

• Wszyscy gracze posiadający Reaper of Souls otrzymali dodatkową zakładkę w skrytce.
• Gracze, którzy będą nieaktywni poza grą przez 30 minut, zostaną rozłączeni.
• Zmiany w zakresie leczenia

• Ilość punktów życia przywracana przez kule zdrowia, które upuściły rzadkie potwory, została zmniejszona z 30% do 15%.
• Ilość punktów życia przywracana przez kule zdrowia, które upuścili czempioni i słudzy, została zmniejszona z 20% do 15%.
• Zwiększono skuteczność premii za przedmioty do regeneracji życia oraz liczby punktów życia otrzymywanych za każde trafienie.

• Powyższe zmiany mają zastosowanie do wszystkich przedmiotów, od poziomu 1 do 70.
• Zmiany mają zastosowanie wsteczne i wpłyną na statystyki istniejących przedmiotów.

Wróć do góry

KLASY

• Wprowadzono poprawki do SI niektórych zwierzaków.

• Zwierzaki należące do innych graczy będą teraz mniej widoczne.
• Naprawiono kilka błędów, które mogły czasami powodować, że zwierzaki nie atakowały pobliskich przeciwników lub zatrzymywały się i przestawały atakować swój cel.

• Umiejętności objęte zmianami to:

• Zew Starożytnych
• Towarzysz
• Armia Fetyszów
• Monstrum
• Mistyczny Sojusznik
• Falanga
• Psy zombie

• Barbarzyńca

• Umiejętności aktywne

Zew Starożytnych

• Starożytni powinni teraz skuteczniej trafiać cele będące w ruchu.
• Dzika Szarża Korlika zadaje teraz obrażenia wrogom znajdującym się na jego drodze.
• Fala Sejsmiczna Madoka podbija teraz przeciwników na niewielką wysokość zamiast odrzucać ich w tył.
• Runa – Tradycje Klanu

• Runa została przeprojektowana.

• Trafieni przeciwnicy zostają teraz wyziębieni, co spowolni ich szybkość ruchu o 30% na 2 sek.
• Istnieje 10% szans na zadanie trafienia krytycznego wyziębionym przeciwnikom.

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.

• Poprawki błędów

• Naprawiono usterkę, która czasami mogła sprawić, że Starożytni nie korzystali ze swoich zdolności dodatkowych.
• Naprawiono błąd, który trwale zwiększał szybkość ataku po użyciu Zewu Starożytnych.

Rozpłatanie

• Obszar zadawania obrażeń zwiększono ze 120 do 180 stopni, aby dopasować go do efektu wizualnego.
• Runa – Nadciągająca burza

• Runa została przeprojektowana.

• Wyziębia teraz wszystkich trafionych wrogów i sprawia, że otrzymują o 10% zwiększone obrażenia ze wszystkich źródeł przez 3 sekundy.

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.

Trzęsienie Ziemi

• Obrażenia od broni zwiększono z 2600% do 4200%.
• Runa – Stąpnięcie Olbrzyma

• Zwiększono obrażenia od broni za wstrząs wtórny ze 160% do 200%.

• Runa – Gorejąca Furia

• Obrażenia od broni zwiększono z 4500% do 5100%.

Dzika Szarża

• Obrażenia od broni zwiększono z 360% do 540%.
• Runa – Taran

• Obrażenia od broni zwiększono z 760% do 900%.

• Runa – Bycza Szarża

• Ogłuszenie zostało zastąpione przez zamrożenie.
• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.

• Runa – Waleczność

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.

Przezwyciężenie Bólu

• Kiedy działa, zapewnia obecnie niewrażliwość na wszelkie efekty ograniczenia kontroli nad postacią.
• Runa – Brawura

• Runa została przeprojektowana.

• Zwiększa teraz szybkość biegu o 40% i powoduje odrzucenie przeciwników w tył przez biegnącą postać.

• Runa – Pogarda dla Słabości

• Runa została przeprojektowana.

• Przywraca ci natychmiast 35% maksymalnej wartości twoich punktów życia.

Rozprucie

• Runa – Okaleczenie

• Runa została przeprojektowana.

• Sprawia teraz, że wrogowie wyziębieni przez Rozprucie otrzymują o 10% zwiększone obrażenia ze wszystkich źródeł.

Fala Sejsmiczna

• Fala namierzy teraz wybranego przeciwnika, jeśli, celując, przytrzymasz przycisk.

Rozprucie

• Obrażenia od broni zwiększono z 1000% do 1100% przez 5 sek.
• Runa – Rany Szarpane

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.

• Runa – Okaleczenie

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.

• Runa – Na Strzępy

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

Gniew Berserkera

• Runa – Rzeź

• Obrażenia spowodowane przez tę runę mogą teraz wyzwalać efekty proceduralne.

Wróć do góry

• Krzyżowiec

• Umiejętności aktywne

Falanga

• Zwiększono szybkość biegu awatarów ze 100% do 200%.
• Runa – Łucznicy

• Poprawki błędów

• Naprawiono błąd, który sprawiał, że Łucznicy przestawali atakować, jeśli cel nie znajdował się na linii wzroku, mimo że był w zasięgu rażenia.

Wróć do góry

• Łowczyni demonów

• Zręczność nie zapewnia już szans na unik.
• Za każdy punkt zręczności postać otrzymuje teraz 1 pkt. pancerza.
• Umiejętności aktywne

Strzała Odłamkowa

• Runa – Wir Cieni

• Zwiększono obrażenia od broni za macki z 220% do 450%.
• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.

• Runa – Spadające Gwiazdy

• Obrażenia od broni za rakiety zwiększono z 400% do 600%.

Towarzysz

• Runa – Dzik

• Używa teraz rozpłatania na przeciwnikach znajdujących się przed nim.

Pętający Strzał

• Runa – Okowy

• Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia fizyczne.

Przebicie

• Obrażenia od broni zwiększono z 620% do 750%.
• Runa – Ogniste Jarzmo

• Obrażenia od broni zostały zwiększone z 220% do 500% przez 2 sek.

• Runa – Poważne Obrażenia

• Zwiększono dodatkowe obrażenia za trafienia krytyczne ze 130% do 330%.

• Runa – Zaciekłe Uderzenie

• Zwiększono szanse na ogłuszenie z 50% do 100%.

• Runa – Na Wylot

• Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia od zimna.

Wielostrzał

• Runa – Arsenał

• Obrażenia od broni zadawane przez rakiety zwiększono ze 160% do 300%.

Przygotowanie

• Runa – Zbrodnia i Kara

• Umiejętność nie wykorzystuje już punktów dyscypliny.
• Dodano 20 sekundowy czas odnowienia.

Deszcz Zemsty

• Obrażenia od broni zwiększono z 1250% do 1500% przez 5 sek.
• Runa – Siła Nieczysta

• Obrażenia od broni zwiększono z 5400% do 5800% przez 5 sek.

• Runa – Czarne Chmury

• Obrażenia od broni zwiększono z 2650% do 3500% przez 8 sek.

• Runa – Nalot Cieni

• Obrażenia od broni zwiększono z 3200% do 3800% przez 5 sek.
• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.

• Runa – Smuga

• Obrażenia od broni zwiększono z 2400% do 2800% przez 5 sek.

• Runa – Upiorny Cwał

• Obrażenia od broni zwiększono z 4200% do 4600% przez 6 sek.

Huragan Ognia

• Obrażenia od broni zwiększono z 525% do 685%.
• Runa – Bombardowanie

• Obrażenia od broni zwiększono z 465% do 545%.

• Runa – Wielka Prędkość

• Zwiększono szansę na przebicie z 40% do 50%.
• Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia od błyskawic.

• Runa – Pętająca Sieć

• Czas działania spowolnienia został wydłużony z 1 sek. do 2 sek.

Wartownik

• Obrażenia od broni zwiększono z 200% do 280%.
• Runa – Łańcuch Udręki

• Obrażenia od broni zwiększono z 240% do 300% na sekundę.

• Runa – Przebijający Bełt

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.

• Runa – Wieżyczka Ogniowa

• Obrażenia od broni zwiększono z 70% do 120%.

Moc Cieni

• Runa – Smuga Cienia

• Zwiększono redukcję obrażeń z 15% do 35%.

• Runa – Studnia Ciemności

• Czas odnowienia skrócono z 14 do 10 sek.

Zasłona Dymna

• Runa – Specjalna Formuła

• Zlikwidowano czas odnowienia.
• Zmniejsza obecnie koszt punktów dyscypliny do 10.

Kolczasta Pułapka

• Obrażenia od broni zwiększono z 250% do 340%.
• Runa – Wielokrotny Wybuch

• Obrażenia od broni zwiększono z 250% do 420% za każdy wybuch.

• Runa – Odgromnik

• Obrażenia od broni zwiększono z 280% do 500%.

• Runa – Długi Lont

• Obrażenia od broni zwiększono z 300% do 520% za każdy wybuch.

• Runa – Lepka Bomba

• Obrażenia od broni zwiększono z 680% do 800%.

Ostrzał

• Obrażenia od broni zwiększono z 400% do 575%.
• Runa – Demolka

• Obrażenia od broni zwiększono z 340% do 400%.

• Runa – Ścieżka Ognia

• Obrażenia od broni zwiększono z 80% do 185% przez 2 sek.

• Runa – Ostrzał Rakietowy

• Obrażenia od broni zwiększono z 90% do 110%.

• Runa – Kłująca Stal

• Zwiększono dodatkowe obrażenia za trafienia krytyczne ze 130% do 140%.

Odskok

• Runa – Akrobacje

• Czas odnowienia skrócono z 8 do 6 sek.

Zemsta

• Runa – Spośród Cieni

• Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia od zimna.

• Umiejętności pasywne

Rozeznanie

• Umiejętność została przeprojektowana.
• Kiedy odnosisz śmiertelne obrażenia, znikasz teraz na 2 sek. i regenerujesz 50% maksymalnej wartości życia.
• Efekt ten ma 60 sekundowy czas odnowienia.

Perfekcjonista

• Nie zwiększa już życia postaci o 10%.

Wróć do góry

• Mnich

• Zręczność nie zapewnia już szans na unik.
• Za każdy punkt zręczności postać otrzymuje teraz 1 pkt. pancerza.
• Umiejętności aktywne

Przełamująca Fala

• Obrażenia od broni zwiększono ze 143% do 175%.
• Runa – Poturbowanie

• Obrażenia od broni zwiększono z 216% do 265%.

• Runa – Fala Przypływu

• Zwiększono liczbę punktów siły duchowej generowanych przez trafienia krytyczne z 4 do 6.

• Runa – Tsunami

• Co trzecie trafienie zamraża również wrogów na 1,5 sek.

Uderzenie Cyklonu

• Runa – Ściana Wiatru

• Runa została przeprojektowana.

• Po przyciągnięciu przeciwników zamraża ich na 1,5 sek.

Zabójczy Zasięg

• Obrażenia od broni zwiększono ze 109% do 120%.
• Runa – Przezorność

• Wydłużono czas działania wzmocnienia z 3 sek. do 5 sek.

• Runa – Bystre Oko

• Runa została usunięta.
• Wprowadzono nową runę: „Ognista Pięść”.

• Zwiększa zadawane obrażenia od broni do 200%.

• Runa – Przebijający Trójząb

• Zwiększono szansę na podbicie wrogów przy trzecim trafieniu do 100%.

• Runa – Rozproszone Ciosy

• Zwiększono obrażenia od broni za trzecie trafienie ze 156% do 185%.

• Runa – Atak z Zaświatów

• Runa została przeprojektowana.

• Redukuje koszt użycia kolejnej umiejętności wykorzystującej siłę duchową o 8% za każdego przeciwnika, którego dosięgnie trzecie trafienie.

Eksplodująca Dłoń

• Obrażenia od broni zwiększono z 1179% do 1685% przez 9 sek.
• Runa – Esencja Ognia

• Obrażenia od broni zwiększono z 1623% do 2620% przez 9 sek.
• Zwiększono obrażenia od broni za eksplozję (efekt zadawania obrażeń z upływem czasu) z 258% do 640% przez 3 sek.

• Runa – Nieuchronna Zagłada

• Obrażenia od broni zwiększono z 2149% do 3265% przez 12 sek.

Grzmiące Pięści

• Zwiększono obrażenia od broni za pierwsze i drugie trafienie ze 122% do 255%.
• Zwiększono obrażenia od broni za trzecie trafienie ze 183% do 510%.
• Runa – Wyładowanie

• Obrażenia od broni zwiększono ze 195% do 240%.

• Runa – Wzbudzenie

• Zwiększono liczbę punktów siły duchowej generowanych przez trafienia krytyczne z 4 do 6.

• Runa – Ładunek Statyczny

• Zwiększono wartość dodatkowych obrażeń od broni zadawanych przeciwnikom znajdującym się pod wpływem Ładunku Statycznego ze 125% do 180%.

• Runa – Rozgromienie

• Zwiększono obrażenia od broni za falę uderzeniową z 95% do 105%.

• Runa – Podmuch Wiatru

• Wydłużono czas działania zamrożenia z 1 do 2 sek.

Siedmiostronne Uderzenie

• Znacznie zwiększono współczynnik proceduralny.
• Runa – Boski Szturm

• Obrażenia od broni zadawane przez wybuch zmniejszono z 977% do 877% na trafienie.
• Znacznie zwiększono współczynnik proceduralny.

• Runa – Pandemonium

• Runa została przeprojektowana.

• Teraz usuwa koszt siły duchowej i zamraża wszystkich trafionych wrogów na 7 sekund.
• Znacznie zwiększono współczynnik proceduralny.
• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.

• Runa – Nagłe Uderzenie

• Obrażenia od broni zwiększono z 6477% do 8285%.
• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.
• Znacznie zwiększono współczynnik proceduralny.

• Runa – Nieprzerwany Atak

• Czas odnowienia skrócono z 17 do 14 sek.
• Znacznie zwiększono współczynnik proceduralny.

Powalający Podmuch

• Obrażenia od broni zostały zwiększone z 30% do 60% za każde wzmocnienie wiru.
• Runa – Burza Ostrzy

• Obrażenia od broni zostały zwiększone z 40% do 85% za każde wzmocnienie wiru.

• Runa – Cyklon

• Obrażenia od broni zadawane przez tornado zostały zwiększone z 23% do 35%.

• Runa – Władca Wichrów

• Runa została przeprojektowana.

• Wrogowie otrzymujący obrażenia od Powalającego Podmuchu przez 3 kolejne sekundy, przy jednoczesnym potrójnym wzmocnieniu wiru, zostaną zamrożeni na 2 sekundy.

• Wrogowie nie mogą zostać zamrożeni przez Powalający Podmuch częściej niż raz na 3 sekundy.

Porywista Szarża

• Obrażenia od broni zwiększono z 240% do 260%.
• Runa – Północna Bryza

• Obrażenia od broni zwiększono z 285% do 310%.

Fala Światła

• Runa – Otępiające Światło

• Runa została usunięta.
• Wprowadzono nową runę: „Druzgocące Światło”.

• Istnieje 20% szans na zadanie przez Falę Światła trafienia krytycznego zamrożonym przeciwnikom.

• Runa – Ściana Światła

• Ma teraz 40% szans na ogłuszenie wrogów.
• Usunięto efekt odrzucenia.

Droga Stu Pięści

• Obrażenia od broni zwiększono ze 192% do 220%.
• Usunięto limit celów przy trzecim trafieniu.
• Runa – Błyskawiczne Dłonie

• Obrażenia od broni zwiększono z 429% do 490%.

• Runa – Natchnione Natarcie

• Runa została usunięta.
• Wprowadzono nową runę: „Asymilacja”.

• Zwiększa zadawane przez postać obrażenia o 5% za każdego przeciwnika, którego dosięgnie trzecie trafienie.

• Runa – Smagnięcie Wichru

• Zwiększono obrażenia od broni za podmuch wiatru ze 191% do 285%.

• Umiejętności pasywne

Jedność

• Umiejętność została usunięta.
• Wprowadzono nową umiejętność pasywną: „Zgodność”.

• 30% odporności na poszczególne żywioły zapewniane przez elementy ekwipunku dodaje się do odporności na wszystkie żywioły.

Prowokacja

• Umiejętność została usunięta.
• Wprowadzono nową umiejętność pasywną: „Determinacja”.

• Zadawane przez ciebie obrażenia wzrastają o 4% za każdego trafionego przeciwnika w promieniu 12 metrów od postaci (maksymalnie do 20%).

• Nieustępliwy Atak

• Nowa umiejętność pasywna.

• Dostępna od poziomu 30.
• Zadajesz wszystkim oślepionym, zamrożonym i ogłuszonym przeciwnikom obrażenia zwiększone o 20%.

Przejęcie Inicjatywy

• Umiejętność została usunięta.
• W przyszłości zostanie zastąpiona przez inną umiejętność pasywną.

Wróć do góry

• Szaman

• Zmniejszono siatki kolizji w przypadku następujących przywołańców:

• Psy zombie
• Monstrum
• Fetysze

• Umiejętności aktywne

Trupie Pająki

• Obrażenia od broni zwiększono z 324% do 576%.
• Runa – Ogniste Pająki

• Obrażenia od broni zwiększono z 400% do 700%.

• Runa – Skaczące Pająki

• Obrażenia od broni zwiększono z 383% do 646%.

• Runa – Pajęcza Królowa

• Obrażenia od broni zwiększono z 1575% do 2625%.

Armia Fetyszów

• Runa – Zasadzka Fetyszów

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.

Rój Szarańczy

• Runa – Nienasycony Rój

• Runa została przeprojektowana.

• Zapewnia teraz 25 many na sekundę, pod warunkiem, że pierwszy trafiony wróg wciąż żyje.
• Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia od zimna.

• Runa – Chmara Insektów

• Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia fizyczne.

Zbiorowy Zamęt

• Runa – Degeneracja

• Zmniejszono szansę na przywołanie psa zombie z 50% do 30%.

Zatruta Strzałka

• Runa – Ognista Strzałka

• Obrażenia od broni zostały zwiększone z 425% do 565% przez 4 sek.

Ofiara

• Umiejętność została przeprojektowana.

• Poświęca jednego psa na raz.
• Pies zostanie ciśnięty w miejsce, gdzie znajduje się kursor, i wybuchnie przy zderzeniu.

• Obrażenia od broni zwiększono ze 185% do 1090%.

• Jeśli postać jest wyposażona w Palec Wielkoluda, wartość zadawanych obrażeń zostaje potrojona do 3270% obrażeń od broni za poświęcenie psa.

• Nie zadajesz dodatkowych obrażeń, jeśli twój olbrzymi pies odpowiada więcej niż 3 normalnym psom.

• Runa – Czarna Posoka

• Runa została przeprojektowana.

• Ogłusza teraz wrogów znajdujących się w polu rażenia na 3 sek.

• Runa – Duma

• Zwiększono liczbę otrzymywanych punktów many z 60 do 280 za każdego psa.

• Runa – Ofiarność

• Runa została przeprojektowana.

• Wszystkie twoje psy zostaną poświęcone podczas pojedynczego użycia umiejętności, a każdy z nich zada 1090% obrażeń od broni.

• Runa – Szczucie Sfory

• Runa została przeprojektowana.

• Zadajesz teraz obrażenia zwiększone o 20% przez 5 sek. po tym, jak poświęcisz psa.
• Wzmocnienie to zyskuje dodatkowy poziom kumulacji przy każdym użyciu umiejętności (maksymalnie 10).

Duchowa Nawałnica

• Runa – Studnia Dusz

• Zmieniono typ obrażeń z zimna na obrażenia od ognia.

• Umiejętności pasywne

Krąg Życia

• Zmniejszono szansę na przywołanie psa zombie z 30% do 15%.

Wróć do góry

• Czarownica

• Umiejętności aktywne

Nawałnica Mocy

• Posiada teraz koszt początkowy, który wynosi 30 pkt. mocy tajemnej.
• Obrażenia od broni zwiększono z 573% do 670%.
• Runa – Ładunki Mocy

• Obrażenia od broni zwiększono z 688% do 825%.

• Runa – Śmiertelny Rozkwit

• Obrażenia od broni zwiększono z 1452% do 1725%.

Zamieć

• Obrażenia od broni zwiększono z 807% do 910%.
• Runa – Nieustępliwa Burza

• Obrażenia od broni zwiększono z 1296% do 1360%.

Dezintegracja

• Posiada teraz koszt początkowy, który wynosi 30 pkt. mocy tajemnej.
• Obrażenia od broni zwiększono z 511% do 580%.
• Runa – Entropia

• Obrażenia od broni zwiększono z 649% do 745%.

Tornado Energii

• Obrażenia od broni zwiększono z 1000% do 1525%.
• Runa – Wściekły Sztorm

• Obrażenia od broni zwiększono z 1935% do 3200%.

Chowaniec

• Obrażenia od broni zwiększono ze 179% do 240%.

Hydra

• Obrażenia od broni zwiększono z 66% do 195%.
• Runa – Tajemna Hydra

• Obrażenia od broni zwiększono ze 111% do 245%.

• Runa – Spopielająca Hydra

• Obrażenia od broni zostały zwiększone z 108% do 185% przez 3 sek.

• Runa – Lodowa Hydra

• Obrażenia od broni zwiększono z 108% do 275%.

• Runa – Elektryczna Hydra

• Obrażenia od broni zwiększono ze 138% do 305%.

• Runa – Ognista Hydra

• Obrażenia od broni zwiększono z 178% do 400%.

Magiczny Pocisk

• Obrażenia od broni zwiększono z 170% do 230%.
• Runa – Naładowany Pocisk

• Obrażenia od broni zwiększono z 240% do 325%.

• Runa – Śledzący Pocisk

• Obrażenia od broni zwiększono z 211% do 285%.

Meteoryt

• Obrażenia od broni za płynną lawę zostały zwiększone z 167% do 190% przez 3 sek.
• Runa – Kometa

• Obrażenia od broni za zamrażającą mgłę zostały zwiększone ze 197% do 224% przez 3 sek.

• Runa – Płynny Ogień

• Obrażenia od broni za płynną lawę zostały zwiększone z 549% do 625% przez 3 sek.

Promień Mrozu

• Posiada teraz koszt początkowy, który wynosi 30 pkt. mocy tajemnej.
• Obrażenia od broni zwiększono ze 510% do 605%.
• Runa – Śnieżyca

• Obrażenia od broni zwiększono z 375% do 455%.

• Umiejętności pasywne

Zimna Krew

• Poprawki błędów

• Naprawiono usterkę, która mogła czasami uniemożliwiać innym umiejętnościom odnowienie tej umiejętności, kiedy dochodziło do odnowienia czasu trwania wyziębienia.

Wróć do góry

PRZEDMIOTY

• Wprowadzono nowy legendarny przedmiot zużywalny.

• Dar Ramalandi

• Użyj na przedmiocie bez gniazd, aby dodać do niego maksymalną liczbę gniazd dozwoloną dla przedmiotu tego typu.

• Kilka istniejących przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce.
• Ogólne

Głębinowce

• Dodano moc legendarną.

• Wszystkie umiejętności generujące zasoby zadają 80-100% więcej obrażeń.

Medalion Geralta

• Dodano moc legendarną.

• Po podniesieniu złota przywraca zdrowie w ilości równej wartości podniesionego złota.

• Uwaga. Moc ta nie została jeszcze wprowadzona do gry.

Szarfa Nożownika

• Dodano moc legendarną.

• Szansa na rzucenie w pobliskiego wroga sztyletem, który zadaje 275-350% obrażeń od broni.

• Barbarzyńca

Lament

• Dodano moc legendarną.

• Pozwala na dwukrotne zastosowanie Rozprucia.

Cześć Bastionu

• Dodano moc legendarną.

• Zwiększono maksymalną liczbę kumulacji Amoku do 10.

• Krzyżowiec

Pas z Włosów Anioła

• Dodano moc legendarną.

• Sprawia, że Kara zyskuje efekty wszystkich run.

Wieczna Unia

• Dodano moc legendarną.

• Wydłuża czas trwania wszystkich awatarów Falangi o 200%.

• Łowca demonów

Krzemienne Groty

• Dodano moc legendarną.

• Piorun Kulisty leci teraz z 50% szybkości.

• Uwaga: Istniejące przedmioty nie zostaną objęte tymi zmianami. Tylko nowe wersje tych przedmiotów otrzymają dodatkową moc legendarną.

• Przedmioty klasowe
• Kilka istniejących klasowych przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce (patrz powyżej).
• Krzyżowiec

Ostrze Proroctwa

• W opisie broni nie znajduje się już błędna informacja, że wszyscy wrogowie trafieni umiejętnością „Skazanie” spowodują kolejne wybuchy.

• Łowca demonów
Wcielenie Marudera

• Premia za zebranie 6 elementów zestawu

• Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętności wykorzystujące nienawiść, których używają Wartownicy, miały szybkość ataku mniejszą niż zamierzona.

Pomsta Natalii

• Premia za zebranie 4 elementów zestawu

• Zwiększono redukcję czasu odnowienia z 1 sek. do 2 sek. za każdego zabitego wroga.
• Efekt jest teraz wywoływany również, jeśli postać jedynie bierze udział w zabiciu przeciwnika przez sojuszników.

Opończa Cienia

• Premia za zebranie 2 elementów zestawu

• Po otrzymaniu zabójczych obrażeń używasz natychmiast Zasłony Dymnej i regenerujesz 25% punktów życia.
• Efekt ten może wystąpić raz na 120 sekund.

• Premia za zebranie 4 elementów zestawu

• Zestaw został przeprojektowany.

• Sprawia teraz, że Moc Cieni trwa nieprzerwanie.

• Czarownica

Ozdoby Ognistego Ptaka

• Premia za zebranie 6 elementów zestawu

• Obrażenia od broni zostały zwiększone z 300% do 2000% przez 5 sek.

• Nowe sezonowe przedmioty legendarne

• Ogólne

• Bezdenna Mikstura Odnowienia

• Nowa mikstura legendarna.
• Przywraca 15% podstawowego zasobu, gdy zostanie użyta, jeśli postać miała mniej niż 25% życia.

• Pas Krelma

• Nowy legendarny pas.
• Daje 20% premii do szybkości ruchu.
• Otrzymanie obrażeń sprawia, że efekt przestaje działać na 15 sekund.

• Karwasze Krelma

• Nowe legendarne karwasze.
• Zapewniają niewrażliwość na efekty odrzucenia i oszołomienia.

• x1_FollowerItem_Legendary_03 (Nazwa wciąż do określenia)

• Nowy legendarny przedmiot dla towarzysza.
• Do wyposażenia dla towarzysza: Zmniejsza czas odnowienia wszystkich umiejętności towarzysza o 50%.

• Barbarzyńca

• Bezlitośnik

• Nowa, legendarna potężna broń jednoręczna.
• Sprawia, że Młot Starożytnych ma 25-30% szans na przywołanie Starożytnego na 20 sekund.

• Krzyżowiec

• Amazońska Parma

• Nowa legendarna tarcza.
• Sprawia, że za pomocą Falangi można przywołać dwa razy więcej awatarów.
• Ma zastosowanie przy wszystkich wariantach run.

• P1_CruShield_norm_unique_01(Nazwa wciąż do określenia)

• Nowa legendarna tarcza krzyżowca.
• Usuwa czas odnowienia dla Skazania.
• Skazanie kosztuje teraz 40 pkt. furii.

• Łowca demonów

• Łuk Egirsona

• Nowy legendarny łuk.
• Sprawia, że Strzał Bolasem ma przy eksplozji 15-20% szans na przyciągnięcie wszystkich wrogów w promieniu 24 metrów.

• Mnich

• Alabastrowe Rękawice

• Nowe legendarne rękawice.
• Wydłużają czas działania Powalającego Podmuchu do 1 minuty.

• Szaman

• Sezonowe przedmioty legendarne nie są jeszcze zaimplementowane.

• Czarownik

• p1_Wand_norm_unique_01(Nazwa wciąż do określenia)

• Nowa różdżka.
• Usuwa czas odnowienia dla Teleportacji.
• Teleportacja kosztuje teraz 25 pkt. mocy tajemnej.

Wróć do góry

OSIĄGNIĘCIA

• Potwory i spółka

• Zmniejszono liczbę potworów, które należy zabić, aby otrzymać to osiągniecie, z 500 000 do 250 000.

• Być jak Boba F.

• Zmniejszono liczbę zleceń, które należy wykonać, aby otrzymać to osiągniecie, z 50 000 do 5 000.

• Mistrz w swoim fachu

• Zmniejszono liczbę zleceń, które należy wykonać, aby otrzymać to osiągniecie, ze 100 000 do 7 500.

• Łowca głów

• Zmniejszono liczbę zleceń, które należy wykonać, aby otrzymać to osiągniecie, z 150 000 do 10 000.

• Śmierć, śmierć i jeszcze więcej śmierci

• Zmniejszono liczbę przeciwników, których należy zabić, aby otrzymać to osiągniecie, z 2 500 000 do 750 000.

• Potwornie wysoka śmiertelność

• Zmniejszono liczbę potworów, które należy zabić, aby otrzymać to osiągniecie, z 1 000 000 do 500 000.

• Kupą, mości panowie!

• Zmniejszono liczbę potworów, które należy zabić, aby otrzymać to osiągniecie, z 5 000 000 do 1 000 000.

• Kolos na drewnianych nogach

• Zmniejszono liczbę potworów, które należy zabić, aby otrzymać to osiągniecie, z 25 000 do 1 000.

• Najemny zabójca potworów

• Zmniejszono liczbę zleceń, które należy wykonać, aby otrzymać to osiągniecie, z 10 000 do 2 500.

Wróć do góry

TRYB PRZYGODOWY

• Zlecenia

• Zmniejszono ilość złota i punktów doświadczenia przyznawaną w nagrodę za wykonanie następujących zleceń:

• Akt I – Oczyść Legowisko Kazrów
• Akt II – Ukończ wydarzenie: Złoto górnika
• Akt III – Oczyść Posterunek Crydera
• Akt III – Oczyść Wysunięte Koszary
• Akt IV – Oczyść Piekielną Szczelinę, Poziom 2
• Akt V – Ukończ wydarzenie: Skąpiec

• Szczeliny Nefalemów

• Koszt otwarcia Szczeliny Nefalemów został zmniejszony z 5 fragmentów klucza (w sumie) do 1 fragmentu (na gracza).

• Każdy gracz musi zapłacić 1 fragment, aby móc wejść do Szczeliny.

• Nie można już kliknąć w obelisk, aby otworzyć kolejną Szczelinę Nefalemów, kiedy jedna jest już aktywna.
• Czas działania Obelisku Wyładowań skrócono z 30 do 15 sek. wyłącznie w przypadku Głębokich Szczelin.

• Poprawki błędów

• Naprawiono błąd, który powodował, że system dobierania graczy przydzielał ich do gier z otwartą Szczeliną Nefalemów, której strażnik został już zgładzony.

Wróć do góry

RZEMIOSŁO

• Kowal

• Zmniejszono ze 120 do 72 liczbę magicznych materiałów rzemieślniczych wymaganych do wykonania karwaszy legendarnych bądź wchodzących w skład zestawu.

• Wieszczka

• W przypadku transmogryfikacji przedmiotu posiadającego już efekt wizualny w przedmiot legendarny nie będzie już wyświetlany pierwotny efekt, a tylko efekt wizualny docelowego przedmiotu legendarnego.
• Przedmioty z zestawów zdobywane na Udręce i poddane transmogryfikacji można przywrócić do ich pierwotnego wyglądu.

Wróć do góry

WYDARZENIA

• Infernalna Machina

• Wprowadzono nową nagrodę: Amulet Piekielnego Ognia.

• Nowy legendarny amulet.
• Posiada losową zdolność pasywną odpowiednią dla twojej klasy.
• Schemat można zakupić od Squirt w Akcie II za 5 milionów sztuk złota.
• Wymaga tych samych materiałów co Pierścień Piekielnego Ognia oraz dodatkowo 10 zapomnianych dusz.

Wróć do góry

POTWORY

• Król Szkieletów upuści teraz Koronę Leoryka za pierwszym razem, gdy zabije się go na poziomie od 11 do 65.
• Larvus będzie teraz także upuszczał łupy.
• Poprawki błędów

• Naprawiono błąd, który mógł powodować, że niektóre efekty zadające obrażenia z upływem czasu nie działały podczas ucieczki goblinów skarbników.

Wróć do góry

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

• Do profili graczy zostały dodane miniaturki postaci.
• Do listy znajomych dodano pole tekstowe, w którym podczas pisania odfiltrowywane będą nazwy znajomych.
• Ustawienia filtrowania na ekranie wiadomości klanowych zostaną teraz zachowane, kiedy się wylogujesz.
• Rozwijany filtr osiągnięć zachowa teraz twój wybór do momentu wylogowania.
• Przytrzymanie klawisza Shift podczas porównywania przedmiotów nie będzie już powodowało uwzględniania premii z klejnotów w gniazdach podczas wyświetlania statystyk.
• Czat

• Wiadomości będą teraz automatycznie zmieniane na szepty, kiedy po wpisaniu nazwy gracza zostanie wciśnięty klawisz Spacji.
• Jeśli w danym momencie gracz z kimś szepcze, nowe wiadomości od uczestnika rozmowy będą wyświetlane jako pierwsze.
• Dodano nowy skrót klawiszowy, który powoduje wyświetlenie okna czatu.
• Możesz teraz wyświetlić okno czatu, przytrzymując klawisz X.
• Poprawki błędów

• Członkowie drużyny otrzymają teraz poprawnie powiadomienie, kiedy przywódca drużyny zmieni poziom trudności gry.
• Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych przypadkach kilka ostatnich potworów koniecznych do wykonania zlecenia nie wyświetlało się na minimapie.
• Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać wyświetlanie poziomów i portretów mistrzowskich w zakładce profilów bohaterów dla graczy będących poza siecią.
• Naprawiono błąd, który powodował, że powiadomienie o zdobyciu nowego portretu mistrzowskiego wyświetlało się, zanim gracz zdobył ów portret.
• Naprawiono błąd, który powodował ograniczenie liczby wiadomości społecznościowych do liczby postaci, która była mniejsza niż zamierzono.

Wróć do góry

POPRAWKI BŁĘDÓW

• Naprawiono błąd, który powodował, że maksymalna liczba wyświetlanych klatek animacji blokowała się na wartości 60 FPS, kiedy włączona była opcja synchronizacji pionowej.

Wróć do góry

Dodaj komentarz