Poprawki do Reaper of Souls Kwiecień 2014

strzalka-lewo.Wróć do Listy aktualizacji Reaper of Souls

poprawk-101-d3

2014 Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad

Poniżej znajdziecie listę poprawek, które zostaną lub zostały niedawno wprowadzone do gry. Naprawiliśmy pewną liczbę błędów i dokonaliśmy usprawnień w niektórych elementach mechaniki.

Poprawki te nie powinny wiązać się z koniecznością pobrania nowej aktualizacji gry. Niektóre z wymienionych poniżej poprawek będą wymagały ponownego uruchomienia aplikacji – inne zaś wejdą w życie z momentem wprowadzenia ich do gry. Prosimy pamiętać, że nie wszystkie problemy można usunąć bez wprowadzania aktualizacji po stronie klienta. Prosimy również wziąć pod uwagę fakt, że zmiany w niektórych umiejętnościach nie będą uwzględnione w ich opisach do momentu wprowadzenia aktualizacji.

pauza-ros

Poprawki do aktualizacji 2.0.3

• Ogólne

• Wprowadziliśmy 25% dodatkowej szansy na znalezienie legendarnego przedmiotu w szczelinie nefalemów.
• Zmniejszyliśmy liczbę skrzynek generujących się w następujących strefach:

• Rdzeń Arreat
• Cmentarz Cierniwrzosów
• Pobojowisko Wieczności
• Grań Wieczności

• Demoniczne kufry korzystały z nieprawidłowej tabeli generowania łupów i teraz będą wypadać z nich mniej bogate łupy.*
• Szczury wygenerowane przez oszczurzone zwłoki nie dają już doświadczenia ani łupów.
• Infernalne machiny 60 poziomu nie mogą być już używane, jeśli powiązany portal z maszyny 70 poziomu został już otwarty.
• Skrytki nefalemów teraz należycie ignorują ustawienie poziomu trudności przy otwieraniu. Nie można już otrzymać z nich klejnotów cesarskich ani zwiększonej ilości złota, jeśli otworzy się je na wyższym poziomie trudności.
• Optymalizacja funkcjonowania klanów i społeczności, by ładowały się szybciej i bardziej efektywnie.
• Naprawiono błąd powodujący, że Adria czasami nie ginęła, jeśli zabito ją podczas, gdy teleportowała się do swojego kotła.
• Gracze nie mogą już dołączyć do gry publicznej w trybie przygodowym, jeżeli w tej grze zostały wykonane już wszystkie zlecenia z jednego aktu.
• Poprawiono błąd powodujący, że Robactwo cienia generowało się w nieskończoność podczas walki z Orlashem.
• Ogary z Zachodniej Marchii teraz należycie wypuszczają graczy, gdy zostaną zauroczone.
• Wszystkie przedmioty z klasowych zestawów wypadają teraz wyłącznie na poziomach trudności Udręka (od I do VI).
• Ograniczono ilość doświadczenia przyznawaną przez potwory z pulami punktów życia mniejszymi niż standardowe.
• Rozwiązano kilka problemów związanych z umiejętnościami wytwarzającymi kumulujące się tarcze pochłaniające obrażania, np. Widmowe ostrza lub zaklęta broń.

• Umiejętności tego typu powinny teraz zapewniać osłony odpowiedniej mocy, trwać przez należyty czas oraz nie wygasać przedwcześnie w przypadku zaatakowania postaci przez wielu wrogów jednocześnie.

• Aby zdobyć osiągnięcie „Chwyćże za młot!” nie trzeba już tworzyć przedmiotu kradnącego życie.
• Aby zdobyć osiągnięcie „Czym kuźnia bogata!” nie trzeba już tworzyć przedmiotu dającego premię do znajdowania magicznych przedmiotów.
• Pociski odbite przez Klucznika Sokahra nie powinny już zadawać obrażeń krytycznych.
• Gracze nie powinni już otrzymywać nieprawidłowych komunikatów o zdobyciu dodatkowej skrzyni po nieudanej próbie ukończenia wydarzenia „Przeklęta skrzynia”.
• Gracze wyszukujący gry z dowolnym zadaniem (lub w dowolnym akcie), kiedy brak jest takich rozgrywek, nie powinni już otrzymywać komunikatu o błędzie.
• Umiejętności zadające obrażenia fizyczne nie powinny już być wzmacniane przez przedmioty zwiększające obrażenia od żywiołów.
• Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli czasami ukończyć walki z Królem Szkieletów, co uniemożliwiało dalsze postępy w grze.

Przedmioty

• Znacznie zwiększono szansę na uzyskanie przez gracza przedmiotu legendarnego od Kadali.
• Zwiększono prawdopodobieństwo wypadnięcia przedmiotu legendarnego na poziomach trudności Udręka I-VI.
• Limit czasu pozostałego na przekazanie przedmiotu nie powinien już pokazywać się na przedmiotach sprzedanych handlarzom.
• Naprawiono błąd, który powodował, że przedmioty przypisane do konta czasem stawały się nieprzypisane do konta, gdy gracz przechodził pomiędzy strefami w grze wchodząc na nowy obszar.
• Wielki Wezyr

• Broń ta po znalezieniu będzie teraz prawidłowo zapewniać premię do inteligencji czarownikom oraz premię do zręczności mnichom.

• Czarnopióry

• Od teraz posiada już wewnętrzny czas odnowienia dla swojej legendarnej zdolności.

• Stalowe Naramienniki

• Nie sprawiają już, że gracze są niewrażliwi na efekty ograniczenia kontroli podczas otwierania portalu miejskiego.

• Jedność

• Obrażenia zablokowane przez Talizman Aranoch, Gwiazdę Azkaranta, Kalejdoskop Mary lub Xephiriański Amulet nie są już rozdzielane na członków drużyny przez Pierścień Jedności.

Barbarzyńca

• Zatraszający okrzyk

• Runa – Ponure żniwa

• Użycie umiejętności z tą runą ponownie powoduje prawidłowe wypadanie łupów z potworów, które normalnie mają szansę na upuszczenie łupu.

Krzyżowiec

• Wybraniec Akarata

• Współczynnik proceduralny powodujący wskrzeszenie będzie uruchamiać się teraz należycie, gdy postać zginie w wyniku efektu zadającego obrażenia w przedziale czasowym.

• Błogosławiony młot

• Ta umiejętność nie powinna już powodować okazjonalnego samoistnego wyłączania się gry.

• Niebiańska siła

• Nie powoduje już samoistnego wyłączania się gry przy wyposażeniu postaci w przedmioty przyznające premie do zasobów innych klas.

• Żelazna skóra

• Runa – Odbijająca skóra

• Tej umiejętności nie można już wykorzystać do szybkiego zabicia bossów dysponujących umiejętnościami zadającymi obrażenia obszarowe o dużym współczynniku proceduralnym (Ghom, Asmodan, Maltael).

Łowczyni demonów

• Czakram

• Ta umiejętność nie powinna już powodować okazjonalnego samoistnego wyłączania się gry.

• Odskok

• Naprawiono błąd, który powodował, że łowcy demonów nie mogli wykonać odskoku, jeśli kursor myszy znajdował się w miejscu będącym poza zasięgiem umiejętności.

Mnich

• Powalający podmuch

• Naprawiono błąd związany z tym, że Powalający podmuch mógł czasem powodować poważne spadki wydajności komputerów graczy.

Czarownica

• Lustrzane odbicie

• Hydry przywołane przez lustrzane odbicia powinny teraz zadawać odpowiednią ilość obrażeń.
• Naprawiono błąd, który powodował, że lustrzane odbicia przywoływały zbyt dużo hydr.

• Nawałnica mocy

• Runa – Kamień mocy

• Wyłącznie czarownik, który stworzył kamień mocy, otrzyma teraz moc tajemną, gdy podniesie kamień mocy.

• Runa: Kaskada

• Naprawiono błąd, który powodował, że pociski były wywoływane przez źródła obrażeń inne niż nawałnica mocy.

• Teleportacja

• Następująca poprawka została COFNIĘTA:

• powinna teraz prawidłowo pozwalać czarownikowi na przechodzenie przez ściany stworzone przez potwory z afiksem „Mur”.

• Wprowadzenie tej poprawki spowodowało niepożądane konsekwencje. Problem zostanie rozwiązany w przyszłej aktualizacji.

 

pauza-ros

Poprawki do aktualizacji 2.0.4

Ogólne

• Zwiększono szansę wygenerowania przedmiotu legendarnego przez Kadalę.
• Unikalne potwory korzystają teraz z tych samych tabel generowania łupów co czempioni.
• Premia do częstotliwości wypadania przedmiotów legendarnych w szczelinach nefalemów została zwiększona z 25% do 100%
• Liczba skrzyń generowanych w całym Sanktuarium została zmniejszona.
• Unikalny przeciwnik Ebenezer Samuel nie generuje się już w 100% przypadków na wyższych poziomach trudności.
• Następująca zmiana wymieniona w informacjach o aktualizacji została cofnięta:

• W trybie kampanii Paszczorwij upuszcza teraz łupy oraz przyznaje doświadczenie wyłącznie, zanim gracz przejdzie do zadania Grobowiec Kanclerza

• Menu profilu pokazuje już dokładny czas gry wszystkimi klasami – w tym Krzyżowcem.
• Planów rzemieślniczych kupionych od handlarzy nie można już odsprzedać.

Przedmioty

• Relikwie dla towarzyszy powinny teraz losować statystyki odpowiednie dla tego towarzysza.

• Następujące przedmioty obarczone były błędami psującymi rozgrywkę, które zostały już naprawione. Przedmioty te ponownie można znaleźć w grze:

Księżycowa Osłona
Przeklęte Spodnie Yana
Znieważacz Slanderer
Spryt Łotrzyka

• Premie za złożenie zestawu przyznawane przez zestaw klasowy Opończa Cienia teraz powinny prawidłowo aktywować się wyłącznie, jeżeli zestawu używa gracz grający postacią z klasy Łowca demonów.

Krzyżowiec

• Konsekracja – Spękana ziemia

• Krzyżowcy nie powinni już ranić siebie samych obrażeniami obszarowymi używając tej umiejętności.

• Błogosławiona tarcza – Raniące odłamki

• Ta umiejętność nie powinna już powodować zadawania obrażeń przez graczy sobie samym ani sojusznikom.

• Żelazna dziewica

• Ta umiejętność nie skaluje się już błędnie z poziomem trudności potworów i na poziomie 70 zadaje 6102 obrażeń od cierni.

• Prosimy zwrócić uwagę, że wartość ta nie jest odzwierciedlona na tooltipie. Planujemy zmodyfikować tę umiejętność w najbliższej aktualizacji.

 

Łowca demonów

• Strzelec wyborowy

• Ta umiejętność pasywna będzie teraz należycie resetowana przez trafienia krytyczne zadawane przez kompana i wartownika.

Opublikowany: 4 kwietnia 2014 - Ostatnia zmiana: 4 czerwca 2017