Poprawki do Reaper of Souls Styczeń 2015

strzalka-lewo.Wróć do Listy aktualizacji Reaper of Souls

poprawk-101-d3

2015 Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Sierpień Wrzesień

Poniżej znajdziecie listę poprawek, które zostaną lub zostały niedawno wprowadzone do gry. Naprawiliśmy pewną liczbę błędów i dokonaliśmy usprawnień w niektórych elementach mechaniki.

Poprawki te nie powinny wiązać się z koniecznością pobrania nowej aktualizacji gry. Niektóre z wymienionych poniżej poprawek będą wymagały ponownego uruchomienia aplikacji – inne zaś wejdą w życie z momentem wprowadzenia ich do gry. Prosimy pamiętać, że nie wszystkie problemy można usunąć bez wprowadzania aktualizacji po stronie klienta. Prosimy również wziąć pod uwagę fakt, że zmiany w niektórych umiejętnościach nie będą uwzględnione w ich opisach do momentu wprowadzenia aktualizacji.

pauza-ros

Poprawki do aktualizacji 2.1.2

Ogólne:

• Rozwiązano problem sprawiający, że gracze nie mogli się wskrzeszać, jeśli zdobyli poziom doświadczenia, gdy byli martwi (29 stycznia).

Potwory:

• Skarby wypadające z różnych goblinów-skarbników w stosach będą teraz generowane w postaci mniejszej liczby stosów, które jednak zawierać będą większą liczbę materiałów  (22 stycznia).

• Celem tej poprawki jest zmniejszenie liczby elementów pojawiających się na ekranie i poprawienie wydajności gry. Poprawka nie powinna spowodować zmniejszenia ilości łupów znajdowanych przez graczy po zabiciu goblina.

Osiągnięcia:

• Rozwiązano problem sprawiający, że osiągnięcia sezonowe nie były zapisywane w tabelach rankingowych, jeśli osiągnięcie zostało przyznane, gdy gracz był poza grą. Jeśli ten problem was dotknął, prosimy o utworzenie nowej sesji gry w trybie sezonowym postacią, w przypadku której ten problem występuje. Po utworzeniu nowej sesji gry taką postacią liczba punktów w rankingu wzrośnie (29 stycznia).

• Więcej informacji znajdziecie w tym wątku.

• Problem uniemożliwiający otrzymanie osiągnięcia „Bossowie wrogowie” graczom, którzy przed aktualizacją 2.1.2 zabili wszystkich bossów oprócz Władcy Dzwonników, został naprawiony (17 stycznia).

Głębokie Szczeliny:

• Gracze, którzy zmodyfikowali swój sprzęt lub umiejętności w innej sesji gry, nie będą mogli wejść ponownie do głębokiej szczeliny, dopóki nie ustawią swojego wyposażenia w takiej konfiguracji, w jakiej zaczynali z nim szczelinę (29 stycznia).

Szczeliny Nefalemów:

• Obrażenia zadawane przez obelisk wyładowań zostały znacznie zwiększone w Szelinach Nefalemów oraz Głębokich Szczelinach (17 stycznia).

• Te zmiany powinny sprawić, że obelisk wyładowań będzie na równi z obeliskami mocy i podtrzymania i nie będzie trywializować starcia ze strażnikami szczelin.

Opublikowany: 25 stycznia 2015 - Ostatnia zmiana: 4 czerwca 2017