Poprawki do Reaper of Souls Wrzesień 2014

strzalka-lewo.Wróć do Listy aktualizacji Reaper of Souls

poprawk-101-d3

2014 Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad

Poniżej znajdziecie listę poprawek, które zostaną lub zostały niedawno wprowadzone do gry. Naprawiliśmy pewną liczbę błędów i dokonaliśmy usprawnień w niektórych elementach mechaniki.

Poprawki te nie powinny wiązać się z koniecznością pobrania nowej aktualizacji gry. Niektóre z wymienionych poniżej poprawek będą wymagały ponownego uruchomienia aplikacji – inne zaś wejdą w życie z momentem wprowadzenia ich do gry. Prosimy pamiętać, że nie wszystkie problemy można usunąć bez wprowadzania aktualizacji po stronie klienta. Prosimy również wziąć pod uwagę fakt, że zmiany w niektórych umiejętnościach nie będą uwzględnione w ich opisach do momentu wprowadzenia aktualizacji.

pauza-ros

 

Poprawki do 2.1.0

Ogólne:

• Szansa na wygenerowanie Skruchy Leoryka, Fiolki Zgnilizny, Bożka Grozy i Serca Zła została zwiększona na poziomie trudności Udręka I i wyższych. Na poziomie Udręka VI szansa na wygenerowanie tych przedmiotów wynosi teraz 100% (3 września).
• Szansa na wygenerowanie przedmiotów legendarnych dostępnych wyłącznie jako nagroda za wykonanie zleceń został drastycznie podniesiony i teraz skaluje się wraz z trudnością gry (3 września).
• Wrogowie w Rynsztokach powinni teraz być rzadziej generowani bezpośrednio przy punkcie startowym poziomu (3 września).

Zlecenia:

• Następujące zlecenia zostały wyłączone:

• Kości matrony
• Słój Dusz
• Ostatnia wola skąpca
• Skarbek

• Więcej informacji znajdziecie w naszym wpisie wyjaśniającym, co skłoniło nas do wprowadzenia tej zmiany.

Szczeliny Nefalemów i Głębokie Szczeliny

• Poziom trudności wybranego trybu gry nie ma już wpływu na ilość doświadczenia zdobywanego w Głębokich Szczelinach (8 września).
• Szansa na wypadnięcie Klucza Prób została znacznie zwiększona (3 września).
• Liczba Krwawych Odłamków wypadających w Głębokich Szczelinach została zwiększona; liczba ta skaluje się w zależności od poziomu ukończonej Głębokiej Szczeliny (3 września).
• Rynsztoki nie będą już mapą generowaną w Głębokich Szczelinach (3 września).

• Uwaga: Rynsztoki nadal mają szansę zostać wygenerowane w zwykłej Szczelinie Nefalemów

Przedmioty:

• Rozwiązano problem polegający na tym, że legendarny klejnot Moratorium zabijał postać pomimo aktywowania się umiejętności zapobiegającej śmierci (np.: Niezniszczalność lub Medium).
• Skarb Zbieracza powinien teraz działać poprawnie, gdy przywołana przez gracza istota zabije wroga (3 września).

 

Poprawki do 2.1.1

Ogólne:

• Przywołańce nie będą już obierane za cel ataku afiksem Nawałnica, którego celem będą teraz należycie gracze (24 września).

Głębokie Szczeliny

  • Zwiększyliśmy liczbę Krwawych Odłamków uzyskiwanych przez graczy po ukończeniu Głębokiej Szczeliny (26 września)
    • Przykładowo, na etapie 15 otrzymacie 58 odłamków (przedtem 45), a na etapie 25 otrzymacie 115 odłamków (przedtem 83)
  • Zwiększyliśmy poziom klucza do Głębokich Szczelin, który otrzymuje się za ukończenie walki w Krainie Prób. (26 września)
    • Grupy złożone z 2 graczy będą otrzymywać klucz poziomu obliczany według następującego wzoru: (poziom ostatniej zabitej fali wrogów) – 4
    • Np. Jeśli pokonaliście falę 20 jako ostatnią, wasza grupa otrzyma klucz poziomu 16
    • Grupy złożone z 3 graczy będą otrzymywać klucz poziomu obliczany według następującego wzoru: (poziom ostatniej zabitej fali wrogów) – 5
    • Np. Jeśli pokonaliście falę 20 jako ostatnią, wasza grupa otrzyma klucz poziomu 15
    • Grupy złożone z 4 graczy będą otrzymywać klucz poziomu obliczany według następującego wzoru: (poziom ostatniej zabitej fali wrogów) – 6
    • Np. Jeśli pokonaliście falę 20 jako ostatnią, wasza grupa otrzyma klucz poziomu 14

 

Przedmioty

• Liczba rzadkich materiałów rzemieślniczych wypadających z potworów (w tym ze Strażników szczelin) została znacznie zwiększona (30 września)

Opublikowany: 26 września 2014 - Ostatnia zmiana: 4 czerwca 2017