Zmiany dla Meteorytu Czarownika

30 lipca 2014 | Autor Aktualizacja  Brak komentarzy

Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany takimi słowami można nazwać aktualizacje 2.0.1 która obecnie jest dostępna na testowych serwerach i dopieszczana by wejść na główne serwery Diablo III. Tym razem pod lupę wpadło zaklęcie Czarownika Meteoryt, o którym napisał Nevalistis a na nasz rodzimy język przełożył Wuluxar.

Cześć!

Nevalistis wczoraj poinformowała o planowanych zmianach dla zaklęcia Meteoryt.
Sprawdźcie co miała do przekazania i dajcie znać co myślicie. Oprócz tego Don Vu (jeden z deweloperów) poinformował na Twitterze, że runa Gwiezdny Pakt będzie działać w przypadku meteoru generowanego w wyniku premii za 4 części zestawu Tal Rashy w taki sposób, że gdy zaklęcie wywoła meteor z tej runy, to nasza moc tajemna nie zostanie zużyta, ale obrażenia tego meteorytu będą zwiększone o jej pozostałą ilość.

Oto tłumaczenie wpisu Nevalistis:

Co prawda nie planujemy w najbliższym czasie zmniejszenia wyjściowego kosztu użycia Meteorytu, ale wprowadzamy dla tej umiejętności kilka zasadniczych zmian, które – mamy nadzieję – sprawią, że gracze uznają przeznaczoną nań moc tajemną za dobrą inwestycję.

Oprócz zwiększenia podstawowych obrażeń od Meteorytu wprowadzamy kilka modyfikacji do run żywiołów, które dotychczas nie odpowiadały w pełni charakterowi tych żywiołów. Chcemy, aby każda „odmiana” Meteorytu była wyjątkowa i utrzymana bardziej w charakterze przypisanego żywiołu. Wszystkie warianty runiczne zaklęcia powinny pozostać przy tym jednak atrakcyjne, chociaż różne. Zmiany powinny sprawić również, że premia za korzystanie z zestawu Tal Rashy będzie atrakcyjniejsza.

Zmodyfikowaliśmy nieco Kometę, tak aby zadawała ogromne obrażenia od zimna przy zderzeniu i zamrażała wyziębionych wrogów na 1 sek. Pozostawiliśmy efekt lodowej mgły, który nadal będzie zadawać z upływem czasu dodatkowe obrażenia od zimna określane na podstawie wartości obrażeń od broni – oraz powodować wyziębienie przeciwników.

Gwiezdny Pakt został przeprojektowany i obecnie przypomina nieco Starożytną Włócznię (z runą Rzut Głazem) barbarzyńcy. Będziecie mogli zużyć całą posiadaną jeszcze moc tajemną, aby znacząco zwiększyć zadawane przez Meteoryt obrażenia od tejże mocy, jako że każdy wykorzystany dodatkowo punkt mocy tajemnej to zwiększenie obrażeń o 20%. (Sami nie możemy się doczekać wysadzania potworów w powietrze za pomocą tej umiejętności).

Ostatnia wprowadzona przez nas zmiana to zastąpienie runy Spętanie Błyskawic nową runą o nazwie „Trzask Pioruna”. Meteoryt w tym wariancie runicznym nie ma opóźnienia, co według nas dużo lepiej oddaje szybkość błyskawicy oraz zaklęć opartych o jej moc.

Z myślą o Meteorycie dodaliśmy ponadto nową moc legendarną dla Wielkiego Wezyra. Powoduje ona redukcję kosztu mocy tajemnej Meteorytu o 45-60%. Realizujemy też przy tej okazji nasz cel dla broni dwuręcznej, która ma być orężem potężniejszym i chętniej wybieranym przez graczy. Wypróbujcie opisane tutaj zmiany, gdy trafią na PST i koniecznie podzielcie się z nami swoimi spostrzeżeniami na ich temat!

Napisz komentarz