Zmiany w wersji Diablo III dostępnej na PST i w becie Reaper of Souls (14 lutego 2014)

Poniżej zamieszczamy informacje o aktualizacji dla kolejnej fazy testów aktualizacji 2.0.1 na Publicznym Serwerze Testowym (PST) oraz zamkniętych beta-testów Diablo III: Reaper of Souls. Zmiany właściwe dla PST zostały także wprowadzone w zamkniętej becie.

 

• Informacje o aktualizacji 2.0.1 w wersji na PST
• Informacje o aktualizacji dla zamkniętej bety

pauza-l

achi-znak-zaliczone Diablo III – informacje o aktualizacji 2.0.1 na PST – w.2.0.0.21962

Poniżej znajduje się bieżąca lista zmian w aktualizacji 2.0.1 na PST. Nie jest to ostateczna wersja opisu aktualizacji 2.0.1 i wiele zmian nie zostało udokumentowanych lub w pełni opisanych. Więcej informacji o PST można znaleźć w tym artykule.

Aby przekazać opinie i sugestie na temat zmian, odwiedźcie forum PST.

Błędy i problemy techniczne prosimy zgłaszać na amerykańskim forum zgłaszania błędów na PST.

Spis treści:
• Ogólne
• Klasy postaci

• Barbarzyńca
• Łowczyni demonów
• Mnich
• Szaman
• Czarownica

• Poziomy mistrzowskie
• Przedmioty
• Rzemiosło

• Kowalstwo

pauza-gwiazdki

OGÓLNE

• Zwiększono nieco obrażenia zadawane przez potwory wraz ze wzrostem poziomu trudności gry.
• Poprawka błędu: Poprawiono kilka błędów, które powodowały zawieszenie się klienta gry podczas przeglądania opisów niektórych przedmiotów ze starszymi afiksami.
• Poprawka błędu: Poprawiono błąd, który powodował, że nazwy wielu przedmiotów rzadkich nie wyświetlały się poprawnie.

 

KLASY POSTACI

• Barbarzyńca

Umiejętności aktywne

• Bash (Grzmotnięcie)

• Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane dzięki tej umiejętności z 165% do 170% obrażeń od broni.
• Runa – Instigation (Rozróba)

• Zmniejszono premię do generowania furii z 3 do 2 pkt.

• Cleave (Rozpłatanie)

• Zmniejszono podstawowe obrażenia zadawane dzięki tej umiejętności z 160% do 150% obrażeń od broni.
• Runa – Reaping Swing (Dożynki)

• Zmniejszono premię do furii za każdego trafionego przeciwnika z 2 do 1 pkt.

• Runa – Broad Sweep (Szeroki zamach)

• Zmniejszono zadawane obrażenia z 230% do 210% obrażeń od broni.

• Weapon Throw (Rzut bronią)

• Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane dzięki tej umiejętności z 135% do 150% obrażeń od broni.
• Runa – Mighty Throw (Potężny rzut)

• Zwiększono zadawane obrażenia z 200% do 210% obrażeń od broni.

Runa – Balanced Weapon (Wyważona broń)

• Zmniejszono premię do generowania furii z 3 do 2 pkt.

• Hammer of the Ancients (Młot starożytnych)

• Runa – Smash (Roztrzaskanie)

• Zmniejszono zadawane obrażenia z 680% do 640% obrażeń od broni.

Earthquake (Trzęsienie ziemi)

• Runa – Mountain’s Call (Zew gór)

• Wydłużono czas odnowienia z 45 do 50 sekund.

• Umiejętności pasywne

• Animosity (Wrogość)

• Zmniejszono premię do generowania furii z 20% do 15%.

• Superstition (Zabobony)

• Zmniejszono premię do furii za otrzymywanie obrażeń z 3 do 2 pkt.

• No Escape (Śmierć z daleka)

• Zwiększono premię do zadawanych obrażeń z 20% do 25%.
• Zmniejszono wymagany zasięg z 25 do 20 metrów.

• Relentless (Nieustępliwość)

• Zwiększono próg zdrowia z 30% do 35%.

• Juggernaut (Moloch)

• Zwiększono efektywność leczenia podczas trwania efektów ogłuszenia, strachu, unieruchomienia oraz zauroczenia z 15% do 20% maksymalnej wartości punktów życia.

• Łowczyni demonów

• Umiejętności aktywne

• Granaty

• Zmniejszono podstawowe obrażenia zadawane dzięki tej umiejętności z 180% do 160% obrażeń od broni.

• Strzała odłamkowa

• Runa – Cluster Bombs (Bomby odłamkowe)

• Zmniejszono zadawane obrażenia z 600% do 525% obrażeń od broni.

• Preparation (Przygotowanie)

• Runa – Invigoration (Pobudzenie)

• Zwiększono maksymalną wartość zyskanych punktów dyscypliny z 10 do 15.

• Runa – Punishment (Zbrodnia i kara)

• Zmniejszono regenerację nienawiści ze 100 do 75 pkt.

• Runa – Battle Scars (Wojenne blizny)

• Zwiększono regenerację życia z 35% do 40%.

• Umiejętności pasywne

• Blood Vengeance (Krwawa zemsta)

• Zmniejszono liczbę punktów nienawiści generowanych przy podnoszeniu kul zdrowia z 40 do 30 pkt.
• Zmniejszono liczbę punktów dyscypliny generowanych przy podnoszeniu kul zdrowia z 4 do 3 pkt.

• Mnich

• Umiejętności aktywne

• Deadly Reach (Zabójczy zasięg)

• Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane dzięki tej umiejętności do 109%.
• Zwiększono szansę na podbicie przy trzecim trafieniu do 50%.
• Runa – Piercing Trident (Przebijający trójząb)

• Zwiększono szansę na podbicie przy trzecim trafieniu do 65%.

• Runa – Scattered Blows (Rozproszone ciosy)

• Obrażenia zwiększone do 156%.

• Sweeping Wind (Powalający podmuch)

• Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane dzięki tej umiejętności do 30%.
• Runa – Cyclone (Cyklon)

• Zmniejszono obrażenia zadawane przez cyklon do 23%.

• Inner Sanctuary (Wewnętrzne sanktuarium)

• Wydłużono podstawowy czas działania umiejętności do 6 sek.
• Runa – Sanctified Ground (Uświęcona ziemia)

• Wydłużono czas działania do 8 sek.

• Szaman

• Umiejętności aktywne

• Spirit Walk (Duchowa wędrówka)

• Runa – Honored Guest (Szacowny gość)

• Zmniejszono maksymalną liczbę zyskanych punktów many z 30% do 20%.

• Zombie Charger (Szarżujący zombie)

• Runa – Lumbering Cold (Ospały chłód)

• Obrażenia zmniejszone do 196% od każdego niedźwiedzia.
• Niedźwiedzie zostają teraz przyzwane w odległości 4 m od gracza.

• Firebats (Ogniste nietoperze)

• Runa – Cloud of Bats (Chmara nietoperzy)

• Obrażenia zmniejszone do 425%.

• Poison Dart (Zatruta strzałka)

• Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane dzięki tej umiejętności z 140% do 155%.
• Runa – Splinters (Drzazgi)

• Zwiększono obrażenia z 60% do 65%.

• Runa – Flaming Dart (Ognista strzałka)

• Zwiększono obrażenia z 240% do 275%.

• Corpse Spiders (Trupie pająki)

• Wszystkie runy

• Obrażenia zwiększone do 216% obrażeń od broni.

• Runa – Blazing Spiders (Ogniste pająki)

• Obrażenia zwiększone do 259% obrażeń od broni.

• Runa – Leaping Spiders (Skaczące pająki)

• Obrażenia zwiększone do 238% obrażeń od broni.

• Plague of Toads (Plaga ropuch)

• Wszystkie runy

• Zwiększono obrażenia z 175% do 190% obrażeń od broni.

• Firebomb (Ognista bomba)

• Zwiększono obrażenia z 140% do 155%.
• Runa – Pyrogeist (Słup ognia)

• Zwiększono obrażenia z 26% do 28%.

• Umiejętności pasywne

• Blood Ritual (Rytuał krwi)

• Zmniejszono redukcję kosztów many z 15% do 10%.

• Spiritual Attunement (Duchowe zestrojenie)

• Maksymalna wartość punktów many została zmniejszona z 20% do 10%.

• Czarownica

• Umiejętności aktywne

• Energy Twister (Tornado energii)

• Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane dzięki tej umiejętności do 1000%.
• Runa — Raging Storm (Wściekły sztorm)

• Zwiększono obrażenia zadawane przez połączone tornada do 1935%.

• Runa – Wicked Wind (Dziki wir)

• Obrażenia zwiększone do 743%.

• Runa – Storm Chaser (Łowca burz)

• Zwiększono obrażenia za każdy poziom kumulacji efektu do 196%.

• Ray of Frost (Promień mrozu)

• Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane dzięki tej umiejętności do 510%.
• Runa – Black Ice (Gołoledź)

• Obrażenia zwiększone do 1204%.

• Disintegrate (Dezintegracja)

• Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane dzięki tej umiejętności do 511%.
• Runa – Volatility (Niestabilność)

• Obrażenia zwiększone do 750%.

• Runa – Entropy (Entropia)

• Obrażenia zwiększone do 649%.

• Runa – Chaos Nexus (Węzeł chaosu)

• Obrażenia zwiększone do 115%.

• Arcane Torrent (Nawałnica mocy)

• Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane dzięki tej umiejętności do 573%.
• Runa – Death Blossom (Śmiertelny rozkwit)

• Obrażenia zwiększone do 1452%.

• Runa – Arcane Mines (Ładunki mocy)

• Obrażenia zwiększone do 688%.

• Runa – Cascade (Kaskada)

• Obrażenia zwiększone do 582%.

POZIOMY MISTRZOWSKIE

• Zmniejszono szansę na trafienie krytyczne za każdy punkt mistrzowski z 0,2% do 0,1%.

• Ma to na celu dopasowanie przyrostu mocy za każdy przeznaczony punkt do innych opcji dostępnych w tej samej zakładce.

PRZEDMIOTY

• Istnieje teraz większa szansa na to, że w skrzyniach, oprócz dotychczasowych skarbów, będą się znajdowały przedmioty niebieskie.

Wróć do góry

RZEMIOSŁO

• Kowalstwo

• Wykonanie niskopoziomowych niebieskich przedmiotów będzie teraz niosło za sobą dodatkowe koszty w niebieskich materiałach rzemieślniczych.
• Poprawka błędu: Wykonane przedmioty legendarne o z góry określonych statystykach poprawnie losują teraz wyższe współczynniki, co powinno sprawić, że nie będą już w tak dużym stopniu zbliżone do przedmiotów rzadkich.
• Poprawka błędu: Naprawiono błąd, który powodował, że wykonane przedmioty legendarne losowały współczynniki niższe, niż powinny.
• Poprawka błędu: Naprawiono błąd, który powodował, że wykonane przedmioty mogły losować jedynie afiksy z min./max. obrażeń.

pauza

achi-znak-zaliczone Reaper of Souls – informacje o aktualizacji dla bety – w.2.0.0.21962

Poniżej znajdują się najbardziej aktualne opisy zmian w zamkniętej becie Reaper of Souls. Więcej informacji na temat zamkniętej bety można znaleźć w tym artykule.

Opinie i sugestie na temat zmian w becie prosimy zamieszczać na forum bety.

Aby zgłosić błędy lub problemy techniczne, udajcie się na amerykańskie forum zgłaszania błędów w Reaper of Souls.

Spis treści:

• Ogólne

• Tryb przygodowy

• Klasy postaci

• Barbarzyńca
• Krzyżowiec
• Łowczyni demonów
• Mnich

• Przedmioty

• Rzemiosło

• Kowal
• Złotnik
• Wieszczka

WAŻNA INFORMACJA: Zamknięta beta dodatku zawiera również wszystkie zmiany z aktualizacji 2.0.1 na PST.

pauza-gwiazdki

OGÓLNE

• Usunięto z gry zwoje horadrimów.

• Nie byliśmy zadowoleni z dotychczasowego zastosowania i funkcjonalności zwojów. Planujemy powrót do prac nad tą mechaniką na potrzeby przyszłej aktualizacji.

• Obniżono wartość nagród w złocie za wszystkie zlecenia.

• Znacznie obniżono wartość nagród w złocie i punktach doświadczenia za zlecenia polegające na oczyszczeniu podziemi z potworów.

• Poprawka błędu: Gracze będą teraz poprawnie otrzymywać nagrody za wykonanie kluczowych zadań w akcie V.

TRYB PRZYGODOWY

• Poprawka błędu: Naprawiono błąd, który powodował, że przyjęcie zastępczej wiadomości podczas interakcji z Ashearą w Akcie II mogło spowodować rozłączenie klienta gry.

KLASY POSTACI

• Barbarzyńca

• Umiejętności pasywne

• Earthen Might (Potęga ziemi)

• Zmniejszono generowanie furii z 40 do 35 pkt.

• Krzyżowiec

• Umiejętności aktywne

• Steed Charge (Konna szarża)

• Podstawowy czas odnowienia umiejętności został wydłużony z 20 do 25 sek.
• Runa – Ramming Speed (Stratowanie)

• Zwiększono obrażenia z 350% do 475% obrażeń od broni na sek.

• Runa – Nightmare (Koszmar)

• Zwiększono obrażenia z 150% do 550% obrażeń od broni na sek.

• Runa – Draw and Quarter (Rozrywanie koniem)

• Zwiększono obrażenia z 20% do 125% obrażeń od broni na sek.

• Może teraz odrzucić potwora elitarnego raz na użycie umiejętności.

• Shield Glare (Blask tarczy)

• Runa – Zealous Glare (Gorliwy blask)

• Zmniejszono liczbę punktów generowanych za każdy cel z 12 do 9 pkt.

• Fist of the Heavens (Pięść Niebios)

• Runa – Divine Well (Boska studnia)

• Zmniejszono obrażenia zadawane przez dodatkowe pociski z 32% do 20%.
• Obrażenia zadawane są teraz w sposób mniej losowy, a bardziej konsekwentny.

Runa – Heaven’s Tempest (Huragan Niebios)

Zwiększono obrażenia z 65% do 150% obrażeń od broni na sek. w obszarze działania.

• Blessed Hammer (Błogosławiony młot)

Runa – Thunderstruck (Młot błyskawic)

• Zmniejszono obrażenia z 50% do 40%.

• Runa – Burning Wrath (Płonący gniew)

• Zwiększono obrażenia z 85% do 95%.

• Akarat’s Champion (Wybraniec Akarata)

• Podstawowy czas odnowienia umiejętności został skrócony z 120 do 90 sekund.

• Umiejętności pasywne

• Heavenly Strength (Niebiańska siła)

• Zwiększono ograniczenie szybkości ruchu z 10% do 15%.

• Łowczyni demonów

• Umiejętności aktywne

• Vengeance (Zemsta)

• Zwiększono podstawowe obrażenia zadawane przez rakiety z 30% do 40% obrażeń od broni.
• Runa – Personal Mortar (Osobisty moździerz)

• Zwiększono obrażenia zadawane przez pociski z 135% do 150% obrażeń od broni.

• Runa – Seethe (Zaciekłość)

• Zmniejszono liczbę punktów nienawiści generowanych na sek. z 15 do 10 pkt.

• Runa – From the Shadows (Spośród cieni)

• Zwiększono obrażenia zadawane przez cienie z 80% do 120% obrażeń od broni.

• Mnich

• Umiejętności aktywne

• Epiphany (Objawienie)

• Wszystkie runy

• Skrócono czas odnowienia do 60 sek.
• Zmniejszono liczbę punktów siły duchowej generowanych na sekundę do 20 pkt.

PRZEDMIOTY

• Dwuręczne korbacze pozwalają teraz wylosować dwukrotnie wyższe współczynniki punktów życia otrzymywanych za wykorzystane punkty gniewu oraz regeneracji punktów gniewu niż ich jednoręczne odpowiedniki lub tarcze krzyżowców.
• Klejnoty cesarskie powinny teraz poprawnie wypadać na mistrzowskim poziomie trudności i wyżej.

RZEMIOSŁO

• Wieszczka

• Zaklinanie

•Koszty zaklinania wszystkich przedmiotów zostały zmienione, tak aby bardziej odpowiadały wartości zdobywanych przez graczy skarbów.
• Zaklinanie legendarnych pierścieni i amuletów wymaga teraz nieskazitelnych cesarskich klejnotów (zamiast nieskazitelnych królewskich klejnotów).
• Poprawka błędu: Naprawiono błąd, który powodował, że podstawowa cena zaklinania przedmiotów rzadkich była podwajana za każdy poziom przedmiotu.

Transmogryfikacja

• Obniżono cenę za transmogryfikację w celu uzyskania wyglądu przedmiotu legendarnego z 500 000 do 50 000 sztuk złota.

Wróć do góry

Dodaj komentarz