Zmiany w wersji Diablo III dostępnej na PST i w becie Reaper of Souls (7 stycznia 2014)

Poniżej zamieszczamy informacje o aktualizacji dla kolejnej fazy testów aktualizacji 2.0.1 na Publicznym Serwerze Testowym (PST) oraz zamkniętych beta-testów Diablo III: Reaper of Souls. Zmiany właściwe dla PST zostały także wprowadzone w zamkniętej becie.

 

• Informacje o aktualizacji 2.0.1 w wersji na PST
• Informacje o aktualizacji dla zamkniętej bety

pauza-l

achi-znak-zaliczone Diablo III – informacje o aktualizacji 2.0.1 na PST – w.2.0.0.21806

Poniżej znajduje się bieżąca lista zmian w aktualizacji 2.0.1 na PST. Nie jest to ostateczna wersja opisu aktualizacji 2.0.1 i wiele zmian nie zostało udokumentowanych lub w pełni opisanych. Więcej informacji o PST można znaleźć w tym artykule.

Aby przekazać opinie i sugestie na temat zmian, odwiedźcie forum PST.

Błędy i problemy techniczne prosimy zgłaszać na amerykańskim forum zgłaszania błędów na PST.

Spis treści:
• Informacje ogólne

• Poprawki błędów

• Klasy postaci

• Barbarzyńca
• Łowczyni demonów
• Mnich
• Szaman
• Czarownica

• Rzemiosło
• Wydarzenia
• Towarzysze
• Przedmioty

• Wykonane przedmioty z zestawu
• Zestawy
• Przedmioty legendarne

• Potwory

• Bossowie

pauza-gwiazdki

INFORMACJE OGÓLNE

• Zostały nieco ułatwione następujące poziomy trudności: ekspercki, mistrzowski oraz Udręka I.

• Poziomy Udręka II, III, IV oraz V są nieco trudniejsze, dzięki czemu Udręka VI pozostała praktycznie bez zmian.

• Proces awansowania na poziomy mistrzowskie został dostosowany w taki sposób, by lepiej odzwierciedlać ilość punktów doświadczenia zdobywanych na poziomie maksymalnym.

• Gracze na wysokich poziomach mistrzowskich (250+) powinni teraz awansować znacznie szybciej.

• Pola trafienia graczy (ang. hitbox) zostały poprawione w taki sposób, aby bardziej odpowiadać modelom postaci.

• Obie płcie w obrębie danej klasy postaci mają identyczne pole trafienia.

• Poprawka błędu: Ikona gwiazdki na minimapie powinna teraz wyświetlać się poprawnie, gdy wypadnie przedmiot legendarnego lub stanowiący element zestawu.

 

KLASY POSTACI

• Barbarzyńca

• Ancient Spear (Starożytna włócznia)

• Zwiększono koszt furii z 15 do 25 pkt.
• Zwiększono podstawowe obrażenia z 350% do 480% obrażeń od broni.
• Runa – Jagged Edge (Zębate ostrze)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.
• Zwiększono zadawane obrażenia z 435% do 620%.

• Animosity (Wrogość)

• Zmniejszono premię do generowania furii dla wszystkich źródeł z 30% do 20%.

• Bash (Grzmotnięcie)

• Runa – Instigation (Rozróba)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Runa – Pulverize (Spustoszenie)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Battle Rage (Bitewny szał)

• Runa – Swords to Ploughshares (Miecze na lemiesze)

• Premia do tworzenia kul zdrowia przy trafieniu krytycznym została zmniejszona z 15% do 8%.

• Brawler (Awanturnik) (Tryb pasywny)

• Zwiększono zasięg konieczny do aktywacji umiejętności z 8 do 12 metrów.

• Call of the Ancients (Zew starożytnych)

• Runa – The Council Rises (Zgromadzenie rady)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Runa – Together as One (Jedność wspólnoty)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.

Cleave (Rozpłatanie)

• Runa – Rupture (Rozerwanie)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Runa – Broad Sweep (Szeroki zamach)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.

• Runa – Reaping Swing (Dożynki)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Earthquake (Trzęsienie ziemi)

• Runa umiejętności – Mountain’s Call (Zew gór)

• Zmieniono typ obrażeń z ognia na obrażenia od błyskawic.

• Frenzy (Szał)

• Runa – Smite (Porażenie)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.

• Runa – Maniac (Maniak)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Furious Charge (Dzika szarża)

• Runa – Battering Ram (Taran)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Hammer of the Ancients (Młot starożytnych)

• Czas blokady animacji podczas aktywowania tej umiejętności został zmniejszony o 25%, tak aby bardziej odpowiadał pozostałym umiejętnościom.

• Runa – Smash (Roztrzaskanie)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Runa – Devil’s Anvil (Diabelskie kowadło)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.

• Runa – Thunderstrike (Gromodzierżca)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.

• Overpower (Przytłaczający atak)

• Runa – Killing Spree (Szał zabijania)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.

• Runa – Revel (Krwawa uczta)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Revenge (Odwet)

• Runa – Retribution (Surowa kara)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Runa – Grudge (Uraza)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.

Seismic Slam (Fala sejsmiczna)

• Runa – Stagger (Oszołomienie)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.

• Runa – Shattered Ground (Spękana ziemia)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Runa – Crackling Rift (Rozpadlina)

• Zamieniona na nową runę: Permafrost (Wieczny mróz)

• Wywołujesz falę mrozu, która zadaje wrogom obrażenia od zimna równe 710% obrażeń od broni oraz spowalnia ich o 60% na 2 sek.

• Weapon Throw (Rzut bronią)

• Runa – Mighty Throw (Potężny rzut)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.

• Runa – Ricochet (Rykoszet)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Runa – Balanced Weapon (Wyważona broń)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Whirlwind (Tornado)

• Runa – Wind Shear (Kąsający wicher)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.

• Łowczyni demonów

• Bolas

• Runa – Bitter Pill (Gorzka pigułka)

• Zmieniono typ obrażeń z ognia na obrażenia od błyskawic.

• Companion (Towarzysz)

• Zmniejszono premię do obrażeń zadawanych przez kolejny atak kruka przy aktywacji umiejętności z 1000% do 500% – w przypadku umiejętności pozbawionej runy.

• Entangling Shot (Pętający strzał)

• Runa – Chain Gang (Okowy)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od trucizny.

• Runa – Heavy Burden (Ciężkie brzemię)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.

• Runa – Justice is Served (Ostatni sprawiedliwy)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Evasive Fire (Ogień osłaniający)

• Runa – Covering Fire (Ostrzał zaporowy)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Runa – Displace (Przemieszczenie)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.

• Fan of Knives (Wachlarz ostrzy)

• Runa – Fan of Daggers (Zasłona sztyletów)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.

• Grenade (Granat)

• Runa – Grenades Cache (Pęk granatów)

• Pojedynczy przeciwnik może teraz zostać zraniony tylko raz na aktywację tej runy.

• Runa – Stun Grenade (Granat ogłuszający)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.

• Hungering Arrow (Nienasycona strzała)

• Runa – Serrated Arrow (Ząbkowana strzała)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Runa – Shatter Shot (Rozpryskowa strzała)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.

• Impale (Przebicie)

• Runa – Chemical Burn (Ogniste jarzmo)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Runa – Overpenetration (Na wylot)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od trucizny.

• Runa – Ricochet (Rykoszet)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.

• Marked for Death (Piętno śmierci)

• Jeśli na przeciwniku spoczywa już piętno śmierci i umiejętność ta zostanie rzucona na otwarty teren, istniejące piętno nie będzie już usuwane, jeżeli nie zostanie odnaleziony inny prawidłowy cel.

• Multishot (Wielostrzał)

• Obrażenia zostały zwiększone z 330% do 360%.

• Runa – Full Broadside (Pełna salwa)

• Obrażenia zostały zwiększone z 420% do 460% obrażeń od broni.

• Runa – Arsenal (Arsenał)

• Obrażenia zostały zwiększone z 140% do 160% obrażeń od broni.

• Rain of Vengeance (Deszcz zemsty)

• Runa – Shade (Smuga)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.

• Runa – Stampede (Skrzydła śmierci)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Runa – Anathema (Siła nieczysta)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Rapid Fire (Huragan ognia)

• Runa – Web Shot (Pętająca sieć)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.

• Spike Trap (Kolczasta pułapka)

• Czas blokady animacji podczas aktywowania tej umiejętności został zmniejszony o 30%, tak aby bardziej odpowiadał pozostałym umiejętnościom.

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Runa – Sticky Trap (Lepka bomba)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.
• Poprawka błędu: Zwiększono zasięg eksplozji lepkiej bomby z 8 do 16 metrów.

• Runa – Long Fuse (Długi lont)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Runa – Scatter (Rozrzut)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Strafe (Ostrzał)

• Runa – Demolition (Demolka)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Vengeance (Zemsta)

• Runa – Dark Heart (Mroczne serce)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.

• Runa – From the Shadows (Spośród cieni)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od trucizny.

• Ambush (Zasadzka)

• Dodatkowe obrażenia są teraz zadawane, kiedy poziom pkt. życia przeciwników wynosi powyżej 75% (obniżono z 80%).

• Grenadier

• Zredukowano siłę eksplozji z 40% do 20%.

• Mnich

• Mantra of Retribution (Mantra pomsty)

• Runa – Retaliation (Odwet)

• Zmieniono typ obrażeń na obrażenia od ognia.

• Tempest Rush (Porywista szarża)

• Runa – Northern Breeze (Północna bryza)

• Zmieniono typ obrażeń na obrażenia od mocy świętej.

• Runa – Flurry (Nawałnica)

• Zmieniono typ obrażeń na obrażenia od zimna.

• Runa – Bluster (Szalejący wicher)

• Zmieniono typ obrażeń na obrażenia od ognia.

• Szaman

• Circle of Life (Krąg życia) (Tryb pasywny)

• Zwiększono zasięg efektu z 12 do 20 metrów.

• Fetish Army (Armia fetyszów)

• Runa – Tiki Torchers (Połykacze ognia)

• Obrażenia zostały zwiększone z 15% do 85% obrażeń od broni.

• Runa – Head Hunters (Łowcy głów)

• Zwiększono zasięg efektu z 12 do 20 metrów.
• Zmniejszono maksymalny przyrost many z 2% do 1%.

• Gruesome Feast (Makabryczna uczta) (Tryb pasywny)

• Czas działania wydłużono z 10 do 15 sekund.

• Poison Dart (Zatruta strzałka)

• Runa – Splinters (Drzazgi)

• Przywrócono tryb działania z wersji 1.0.8.

• Wystrzeliwujesz 3 strzałki, które zadają 60% obrażeń od broni i mogą trafić ten sam cel.

• Runa – Flaming Dart (Ognista strzałka)

• Obrażenia są teraz zadawane przez 4 sek.

• Spirit Barrage (Duchowa nawałnica)

• Zmieniono typ obrażeń wszystkich run na obrażenia od zimna.

• Czarownica

• Archon (Archont)

• Wszystkie runy

• Zmniejszono obrażenia zadawane przez tajemne uderzenie z 853% do 596%.
• Zmniejszono obrażenia zadawane przez falę dezintegracji z 668% do 467%.
• Zmniejszono obrażenia zadawane przez tajemny wybuch z 518% do 470%.

• Runa – Improved Archon (Wielki archont)

• Zmniejszono premię do zadawanych obrażeń z 60% do 22%.

RZEMIOSŁO

• Dostosowano częstotliwość oraz ilość wypadania klejnotów.
• Przy zabiciu czempionów i potworów rzadkich nie ma już 100% szans na otrzymanie demonicznej esencji lub Oddechu Śmierci (Death’s Breath).

• Szansa na uzyskanie demonicznej esencji/Oddechu Śmierci wzrasta teraz wraz z poziomem trudności.

Kowalstwo

• Wprowadzono poprawki do wielu schematów rzemieślniczych i zmieniono listy materiałów koniecznych do wykonania niektórych przedmiotów.

• Niektóre typy przedmiotów pochłaniają teraz dużo więcej pewnych zasobów, podczas gdy koszty innych są mniejsze.

• Dostosowano koszty tworzenia wszystkich przedmiotów legendarnych z poziomów 1-60.
• Z białych przedmiotów można teraz potencjalnie odzyskać więcej białych materiałów rzemieślniczych.
• Z niebieskich przedmiotów można teraz odzyskać 1-3 niebieskich materiałów rzemieślniczych.

WYDARZENIA

• Wydarzenie „Infernalna Machina” można teraz ukończyć wyłącznie na poziomie trudności Udręka I lub wyższym.
• Częstotliwości wypadania łupów zostały zmniejszone ze współczynnika testowego 100% dla następujących poziomów trudności:

• Udręka I: 25%
• Udręka II: 28%
• Udręka III: 33%
• Udręka IV: 38%
• Udręka V: 43%
• Udręka VI: 50%

• Bossowie z Infernalnej Machiny nie wpadają już w szał.

Towarzysze

Templariusz

• Inspire (Natchnienie)

• Zmniejszono premię do generowania furii oraz siły duchowej dla wszystkich źródeł z 21% do 10%.

PRZEDMIOTY

•Dwuręczna potężna broń losuje teraz współczynniki pkt. życia otrzymywanych za wykorzystane pkt. furii oraz maksymalnej wartości pkt. furii dwukrotnie wyższe niż jednoręczna potężna broń lub potężny pas.
• Kostur bojowy losuje teraz współczynniki pkt. życia otrzymywanych za wykorzystane pkt. siły duchowej oraz regeneracji siły duchowej na sek. dwukrotnie wyższe niż broń naręczna lub duchowy kamień.
• „Obrażenia rozpryskowe” otrzymały nową nazwę: „obrażenia obszarowe”.
• Dodano nowy afiks przedmiotu: „krwawienie równe % obrażeń od broni”.

• „Przy trafieniu X% szans na spowodowanie u celu krwawienia zadającego 300-400% obrażeń od broni przez 5 sek.”
• Nowy afiks zastępuje stary afiks krwawienia dla wszystkich przedmiotów.

• Zwiększono szybkość dla nowych poziomów wielu rodzajów broni dwuręcznej.
• Poprawka błędu: Zmniejszono częstotliwość występowania afiksu zmniejszającego wymagany poziom doświadczenia przedmiotu.

Wykonane przedmioty z zestawu

Zmieniono premie za wiele wykonanych przedmiotów z zestawu; poniżej znaleźć można zestawienie nowych premii za przedmioty z zestawu:
Asheara’s Vestments (Szaty Asheary)

Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:

+100 do odporności na wszystko

Premia za zebranie trzech elementów zestawu:

+20% do życia

Premia za zebranie czterech elementów zestawu:

Od czasu do czasu przychodzą ci z pomocą twoi towarzysze.

Aughild’s Dominion (Dominium Aughilda)

Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:

+7% do redukcji obrażeń od ataków wręcz
+7% do redukcji obrażeń od ataków z dystansu

• Premia za zebranie trzech elementów zestawu:

• +15% do redukcji obrażeń od przeciwników elitarnych
• +15% do obrażeń zadawanych przeciwnikom elitarnym

• Born’s Command (Zwierzchność Borna)

• Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:

• +15% do życia

• Premia za zebranie trzech elementów zestawu:

• +20% do zdobywanych punktów doświadczenia
• +10% do redukcji czasów odnowienia

• Cain’s Destiny (Przeznaczenie Caina)

• Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:

• +8% do szybkości ataku

• Premia za zebranie trzech elementów zestawu:

• +50% premii do znajdowania magii
• +50% do zdobywanych punktów doświadczenia

• Captain Crimson’s Trimmings (Błyskotki Karmazynowego Kapitana)

• Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:

• +2000 do regeneracji pkt. życia na sek.
• +10% do redukcji czasów odnowienia

• Premia za zebranie trzech elementów zestawu:

• +50 do odporności na wszystko
• +10% do redukcji kosztu zasobów

• Demon’s Hide (Wyprawiona Skóra Demona)

• Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:

• +6000 obrażeń od cierni w postaci obrażeń od ognia

• Premia za zebranie trzech elementów zestawu:

• 25% do obrażeń rozpryskowych

• Premia za zebranie czterech elementów zestawu:

• +15% do obrażeń zadawanych demonom
• Szansa na odbicie pocisków przy otrzymaniu trafienia.

• Guardian’s Jeopardy (Ryzyko Strażnika)

• Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:

• +250 do żywotności
• +2000 do regeneracji pkt. życia na sek.

• Premia za zebranie trzech elementów zestawu:

• +15% do szybkości ruchu

• Hallowed Protectors (Uświęceni Protektorzy)

• Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:

• +100 do odporności na wszystko
• +10% do szybkości ataku

• Sage’s Wisdom (Roztropność Mędrca)

• Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:

• +250 do siły
• +250 do zręczności
• +250 do inteligencji
• +250 do żywotności

• Premia za zebranie trzech elementów zestawu:

• Jeśli wśród łupów pojawi się Oddech Śmierci, zawsze wypadnie również drugi.

• Zestawy

Might of the Earth (Potęga Ziemi)

Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:

Za każdym razem, gdy zabijesz wroga, czas odnowienia dla trzęsienia ziemi zostaje skrócony z 15 do 2 sek.

• Przedmioty legendarne

Defender of Westmarch (Obrońca Zachodniej Marchii)

Posiada teraz następującą moc: „Użycie bloku może spowodować przyzwanie szarżującego wilka, który zadaje 300-400% obrażeń od twojej broni wszystkim przeciwnikom na swojej drodze.”

The Furnace (Piec)

Zredukowano szansę wywołania efektu.

Mara’s Kaleidoscope (Kalejdoskop Mary)

Wartość leczenia została zmniejszona z 20-25% do 10-15%.
Zwiększono klasę rzadkości tego przedmiotu.

Puzzle Ring (Zagadkowy Pierścień)

Losuje liczbę przedmiotów białych konieczną do wyrzucenia rzadkiego lub legendarnego przedmiotu z zakresu 12-15 (zmniejszono z 40).

Sledge of Athskeleng (Kafar z Athskelengu)

Poprawka błędu: Naprawiono błąd, który powodował, że legendarny afiks zwiększający szybkość ruchu był zaliczany do współczynników podstawowych i zajmował miejsce takiego współczynnika.

Staff of Kyro (Kostur Kyro)

Została usunięta legendarna moc pasywna.
Losuje teraz premię do szybkości ataku z zakresu 7-10% oraz premię do obrażeń zadawanych przez „Zabójczy zasięg” z zakresu 40-50%.

The Star of Azkaranth (Gwiazda Azkaranta)

Wartość leczenia została zmniejszona z 20-25% do 10-15%.
Znacznie zwiększono klasę rzadkości tego przedmiotu.

Talisman of Aranoch (Talizman Aranoch)

Wartość leczenia została zmniejszona z 20-25% do 10-15%.
Zwiększono klasę rzadkości tego przedmiotu.

Trag’oul Coils (Więzy Trag’Oula)

Oprócz dotychczasowego efektu odnawiania wszystkich zasobów powoduje teraz także skrócenie wszystkich czasów odnowienia o 45-60 sekund podczas korzystania z uzdrawiającej studni.

Unity (Jedność)

Posiada teraz następującą moc: „Wszystkie otrzymywane obrażenia zostają rozdzielone pomiędzy postaci, które noszą ten pierścień.”

Powyższa zdolność działa również na towarzyszy.

Xephirian Amulet (Xephiriański Amulet)

Wartość leczenia została zmniejszona z 20-25% do 10-15%.
Zwiększono klasę rzadkości tego przedmiotu.

POTWORY

Zmieniono zagęszczenie występowania potworów w aktach I-IV.

• Gracze powinni teraz dużo rzadziej natrafiać na „puste” obszary.
Gęstość potworów w akcie I została poprawiona, aby uczynić rozgrywkę bardziej wymagającą na wyższych poziomach doświadczenia.

Zmniejszono obrażenia od afiksów potworów.
Obrażenia zadawane przez potwory na poziomach 50-70 zostały zmniejszone w przybliżeniu o 25%, choć dokładne wartości różnią się w zależności od poziomu.
Na poziomie Udręka II i wyżej została znacznie zredukowana liczba punktów życia potworów.

• W rezultacie powyższej zmiany premie do doświadczenia i znajdowania złota również zostały zmniejszone na poziomie Udręka II i wyższych.

• Została znacznie zwiększona ilość punktów doświadczenia zdobywanych za zabicie potworów na poziomie 40 i wyższym.

• Została również analogicznie zwiększona ilość punktów doświadczenia konieczna do awansu na kolejny poziom.

• Wszystkie gobliny skarbnicy dysponują teraz identyczną klasą łupów i będą wyrzucać podobne przedmioty.
• Do klasy łupów, którą dysponują gobliny strażnicy, dodano nowe przedmioty, tak aby pokonanie ich było bardziej satysfakcjonujące – podobnie jak w przypadku zdobycia skrytki horadrimów.

• Bossowie

Następujący bossowie nie wpadają już po upływie określonego czasu w szał poniżej poziomu trudności Udręka.

Rzeźnik
Zoltun Kull
Belial
Ghom
Kartan
Rakanoth

Kartan korzysta teraz ze zmodyfikowanej wersji nowego afiksu „odbicie obrażeń”, który będzie powodować odbicie odsetka obrażeń zamiast stałej ich wartości.

Powyższy afiks będzie zawsze aktywny dla Kartana.
Zmiany mają zastosowanie także do walki związanej z Infernalną Machiną.

Wróć do góry

pauza

achi-znak-zaliczone Reaper of Souls – informacje o aktualizacji dla bety – w.2.0.0.21806

Poniżej znajdują się najbardziej aktualne opisy zmian w zamkniętej becie Reaper of Souls. Więcej informacji na temat zamkniętej bety można znaleźć w tym artykule.

Opinie i sugestie na temat zmian w becie prosimy zamieszczać na forum bety.

Aby zgłosić błędy lub problemy techniczne, udajcie się na amerykańskie forum zgłaszania błędów w Reaper of Souls.

Spis treści:

• Informacje ogólne

• Tryb przygodowy

• Zlecenia
• Szczeliny Nefalemów

• Klasy postaci

• Barbarzyńca
• Krzyżowiec
• Szaman

• Rzemiosło

• Kowal
• Złotnik
• Wieszczka

• Wydarzenia
• Przedmioty

WAŻNA INFORMACJA: Zamknięta beta dodatku zawiera również wszystkie zmiany z aktualizacji 2.0.1 na PST.

pauza-gwiazdki

INFORMACJE OGÓLNE

• Zwiększono ilość doświadczenia zdobywanego między poziomem 61 a 70.
• Dodano możliwość zakupu nowej zakładki w skrytce.

• Nowa zakładka w skrytce będzie dostępna dla posiadaczy dodatku Reaper of Souls .

TRYB PRZYGODOWY

• Zlecenia:

• Skrytki horadrimów nie będą już zawierać kluczy do Szczelin Nefalemów.

• Klucze do Szczelin Nefalemów to obecnie fragmenty Klucza Szczeliny.

• Gracz może wykorzystać 5 fragmentów klucza, aby otworzyć przejście do Szczeliny Nefalemów.

• Skrytki horadrimów zawierają teraz 2 fragmenty klucza.
• Fragmenty Klucza Szczeliny znajdują się teraz wśród nagród za wykonane zlecenia.

• Za wykonanie pierwszego zlecenia w danym akcie gracze nie otrzymają już w nagrodę fragmentów Klucza Szczeliny ani krwawych odłamków.
• Zmieniono liczbę krwawych odłamków, które gracze otrzymują w nagrodę za wykonywanie zleceń:

• Nagrodą za wykonanie zlecenia normalnego jest 1 krwawy odłamek.
• Nagrodą za wykonanie zlecenia eksperckiego bądź dodatkowego są 2 krwawe odłamki.
• Nagrodą za wykonanie zlecenia mistrzowskiego bądź trudniejszego są 4 krwawe odłamki.

• Zwoje otrzymywane w nagrodę za wykonywanie zleceń zostały dopracowane.

• Istnieje pięć rodzajów premii za zwój ze zlecenia.
• Zredukowano premię do obrażeń zapewnianą przez zwoje ze zleceń z 300% do 25%.

• Aby otrzymać nagrodę za wykonanie danego zlecenia, gracz musi w momencie jego ukończenia znajdować się w tej samej strefie świata co owo zlecenie.
• Nagrody w postaci złota i punktów doświadczenia są teraz zróżnicowane ze względu na rodzaj wykonanego zlecenia.

• Nagrody za poszczególne zlecenia powinny teraz lepiej odzwierciedlać wkład czasu i wysiłku włożony w ich wykonanie.

• Szczeliny Nefalemów

• Bossowie w Szczelinach Nefalemów mogą teraz upuścić ognistą siarkę na poziomach 1-60.
• Grupy goblinów skarbników są teraz rzadziej spotykane.
• Zmianie uległy wartości punktów życia i obrażeń wielu bossów w Szczelinach Nefalemów.

KLASY POSTACI

• Barbarzyńca

Earthen Might (Potęga ziemi)

• Zmniejszono z 50 do 40 liczbę punktów furii generowanych przez lawinę i trzęsienie ziemi w momencie aktywacji umiejętności.

Avalanche (Lawina)

Runa – Snow-Capped Mountain (Ośnieżony szczyt)

Zwiększono zadawane obrażenia z 1600% do 1700% obrażeń od broni.

Runa – Volcano (Wulkan)

Każdy z pocisków zadaje teraz obrażenia obszarowe w promieniu 5 metrów (zamiast ranić pojedynczy cel).
Całkowita wartość zadawanych obrażeń została zwiększona z 3000% do 4400% obrażeń od broni.

Sword and Board (Tarczą i mieczem)

Zmniejszono liczbę punktów furii generowanych przy bloku z 20 do 6.

 

• Krzyżowiec

• Blessed Shield (Błogosławiona tarcza)

• Umiejętność podstawowa oraz wszystkie runy zwiększają teraz obrażenia na podstawie szansy na blok (zamiast wartości bloku).
• Zmiana w postaci dodania obrażeń od broni o wartości równej 250% szansy na blok tarczą.

• Condemn (Skazanie)

• Runa – Unleashed (Rozpętanie)

• Runa jest teraz odblokowywana na poziomie 33.

• Runa – Vacuum (Próżnia)

• Może teraz odrzucić potwora elitarnego raz na użycie umiejętności.

• Falling Sword (Opadający miecz)

• Runa – Flurry (Nawałnica)

• Może teraz odrzucić potwora elitarnego raz na użycie umiejętności.

• Fist of the Heavens (Pięść Niebios)

• Umiejętność została zmodyfikowana.
• Obrażenia podstawowe zostały zmniejszone z 440% do 250% obrażeń od broni przy pierwszym trafieniu.
• Obrażenia podstawowe zostały zmniejszone z 320% do 210% obrażeń od broni za pociski dodatkowe.

• Runa – Divine Well (Boska studnia)

Obrażenia zostały zwiększone z 12% do 32% obrażeń od broni.

Runa – Fissure (Szczelina)

Obrażenia za łuk elektryczny zostały zmniejszone do 80% obrażeń od broni przez 5 sek.

Runa – Reverberation (Pogłos)

• Wartość i czas trwania spowolnienia zostały zwiększone z 60% przez 3 sek. do 80% przez 4 sek.

• Justice (Sprawiedliwość)

• Została zwiększona szybkość pocisku.

• Laws of Hope (Kanon Nadziei)

• Moc tarczy w trybie aktywnym została podwojona.

• Phalanx (Falanga)

• Skaluje się teraz na bazie szybkości ataku postaci.

• Runa – Bowmen (Łucznicy)

• Obrażenia zostały zmniejszone z 100% do 50%.
• Czas trwania umiejętności został skrócony z 10 do 5 sekund.
• Czas odnowienia został skrócony z 30 do 15 sekund.
• Poprawka błędu: Poprawiono błąd, który powodował, że łucznicy otrzymywali niektóre premie podwójnie.

• Punish (Kara)

• Zamiast wartości bloku zwiększa teraz szansę na blok.

• Shield Bash (Pchnięcie tarczą)

• Umiejętność podstawowa oraz wszystkie runy zwiększają teraz obrażenia na podstawie szansy na blok (zamiast wartości bloku).
• Zmiana w postaci dodania obrażeń od broni o wartości równej 300% szansy na blok tarczą.
• Runa – Shattered Shield (Strzaskana tarcza)

• Zmiana w postaci dodania obrażeń od broni o wartości równej 300% szansy na blok tarczą.

• Runa – Shield Cross (Krzyżowe tarcze)

• Zmiana w postaci dodania obrażeń od broni o wartości równej 100% szansy na blok tarczą.

• Slash (Cięcie)

• Runa – Zeal (Zapał)

• Runa jest teraz odblokowywana na poziomie 47.

• Konna szarża

• Wydłużono czas odnowienia z 15 do 20 sekund.
• Runa – Endurance (Wytrzymałość)

• Wydłuża czas działania umiejętności o 3 sek. (obniżono z 4 sek.).

• Szaman

• Physical Attunement (Cielesne zestrojenie) (Tryb pasywny)

• Zwiększono zasięg efektu z 8 do 20 metrów.

• Piranhas (Piranie)

• Runa – Piranhado (Piraniado)

• Efekt odrzucenia działa na każdego potwora elitarnego raz na użycie umiejętności.
• Poprawka błędu: Obecnie poprawnie zmniejsza efekty ograniczenia kontroli przeciwko potworom elitarnym.

• Runa – Wave of Mutilation (Fala szlachtowania)

• Może obecnie trafić każdy cel tylko raz.
• Obrażenia zostały zwiększone z 50% do 475% obrażeń od broni.
• Zwiększono szybkość i zasięg działania umiejętności.

RZEMIOSŁO

• Kowal

• Pierwszy poziom wykonywanych przedmiotów z dodatku Reaper of Souls losuje teraz właściwości z poziomu 61 (zmniejszono z 65).
• Do wykonania przedmiotów z gniazdami nie jest już potrzebny Death’s Breaths (Oddech Śmierci).
• Do wykonania pasów i butów jest teraz konieczny dodatkowy Oddech Śmierci; zmniejszono jednocześnie koszt innych materiałów koniecznych do ich stworzenia.
• Wszystkie przedmioty legendarne poziomu 70, które uprzednio wymagały do wykonania kilku klejnotów, teraz wymagają jedynie pojedynczego klejnotu o maksymalnym poziomie.
• Kilka wykonywanych, klasowych przedmiotów legendarnych wymaga obecnie do wykonania klejnotu, który nie jest zazwyczaj wykorzystywany przez daną klasę.

• Ma to za zadanie nadanie nowej funkcjonalności klejnotom rzadko wykorzystywanym przez niektóre klasy postaci.

• Złotnik

• Do wykonania wszystkich amuletów i pierścieni poziomu 70 nie jest już potrzebny Oddech Śmierci.
• Awansowanie złotnika na kolejne poziomy wymaga teraz mniejszej liczby Oddechów Śmierci.
• Do wykonania cesarskich i nieskazitelnych cesarskich klejnotów nie są już potrzebne Oddechy Śmierci.

• Do wykonania królewskich i nieskazitelnych królewskich klejnotów konieczny jest teraz 1 Oddech Śmierci.

• Obecnie powinno być możliwe poprawne wykonywanie amuletów i pierścieni poziomu 70 (zamiast poziomu 61).

• Wieszczka

• Zaklinanie

• Przedmioty klasyczne nie mogą już zostać zaklęte.

• Uwaga: Po wprowadzeniu tej poprawki przedmioty zdobyte przed publikacją aktualizacji nie będą już mogły zostać zaklęte. Przedmioty zdobyte po publikacji aktualizacji nie powinny powodować tego problemu.

• Zmodyfikowano koszty zaklinania i zmieniono zestawy materiałów koniecznych do zaklęcia niektórych przedmiotów.

• Niektóre typy zaklinanych przedmiotów pochłaniają teraz dużo więcej pewnych zasobów, podczas gdy koszty innych są mniejsze.
• Zmniejszono podstawowy koszt zaklinania przedmiotów legendarnych.
• Cena za zaklinanie hełmów i karwaszy została zmniejszona.
• Zaklinanie przedmiotów z poziomów 1-60 wymaga teraz materiałów rzemieślniczych z poziomów 1-60, zaś zaklinanie przedmiotów z poziomów 61-70 wymaga teraz materiałów rzemieślniczych z poziomów 61-70.
• Do zaklinania wszystkich przedmiotów legendarnych (w zależności od ich poziomu) wymagane są teraz demoniczna esencja bądź Oddech Śmierci.
• Do zaklinania wszystkich rodzajów oręża (w zależności od ich poziomu) wymagane są teraz demoniczna esencja bądź Oddech Śmierci.
• Do zaklinania wszystkich hełmów, spodni oraz napierśników (w zależności od ich poziomu) wymagane są teraz demoniczna esencja bądź Oddech Śmierci.
• Zaklinanie pierścieni i amuletów legendarnych nie wymaga już uiszczenia opłaty w złocie.
• Zaklinanie pierścieni i amuletów legendarnych wymaga obecnie uiszczenia opłaty w postaci królewskiego klejnotu.

• Aby odblokować możliwość zaklinania różnych rodzajów przedmiotów, należy obecnie awansować wieszczkę na wyższe poziomy.

• Powyższy wymóg jest widoczny w interfejsie jej zakładki szkolenia.

Transmogryfikacja

• Podstawowe, białe przedmioty nie odblokowują już przy podniesieniu wzorów do transmogryfikacji.

• Obecnie wieszczka poprawnie uczy się tych wzorów wraz z awansem na kolejne poziomy.

• Klasowe zestawy przedmiotów nie odblokowują już swoich wzorów transmogryfikacyjnych.

• Ma to na celu uniemożliwienie klasom, które nie mogą korzystać z danych przedmiotów, transmogryfikację z użyciem ich wzorów.

WYDARZENIA

• Infernalna Maszyna

• Rodzaj organów upuszczanych przez bossów jest teraz zależny od Infernalnej Machiny, której użyto do otwarcia portalu.

• Jeśli gracz wykorzysta Infernalną Machinę poziomu 60, bossowie upuszczą organy poziomu 60.
• Starsze odczynniki wypadają teraz z bossów na poziomach 60-70.
• Ma to na celu zapobiegnięcie sytuacjom, w których gracze mogliby uzyskiwać nowe organy ze starych Infernalnych Machin; umożliwia to także graczom na poziomie 70 farmienie składników i wykonanie Pierścienia Piekielnego Ognia poziomu 60.

• The Soul of Evil (Dusza Zła)

• Walka została całkowicie zmieniona, co zaowocowało znacznie większą skalą wyzwania.

• Aby ukończyć wydarzenie, należy pokonać wszystkich dodatkowych bossów przyzwanych w czasie trwania walki.
• Strzeżcie się! Ta bitwa złamie nieprzygotowanych wojowników!

PRZEDMIOTY

• Zmianie uległy wartości bloku dla wszystkich tarcz z poziomów 61-70.
• Zmianie uległy wartości bloku dla wszystkich legendarnych tarcz.
•Dwuręczne korbacze pozwalają wylosować teraz dwukrotnie wyższe współczynniki punktów życia otrzymywanych za wykorzystane punkty gniewu oraz maksymalne wartości punktów gniewu, niż ich jednoręczne odpowiedniki lub tarcze krzyżowców.

Wróć do góry

Dodaj komentarz