Zmiany w wersji Diablo III dostępnej na PST i w becie Reaper of Souls

17 stycznia 2014 | Autor Publiczny Serwer Testowy  Brak komentarzy

Poniżej zamieszczamy informacje o aktualizacji dla drugiej fazy testów aktualizacji 2.0.1 na Publicznym Serwerze Testowym (PST) oraz zamkniętych beta-testów Diablo III: Reaper of Souls. Zmiany właściwe dla PST zostały także wprowadzone w zamkniętej becie.

 

• Informacje o aktualizacji 2.0.1 w wersji na PST
• Informacje o aktualizacji dla zamkniętej bety

pauza-l

achi-znak-zaliczone Diablo III – informacje o aktualizacji 2.0.1 na PST – w.2.0.0.21390

Poniżej znajduje się bieżąca lista zmian w aktualizacji 2.0.1 na PST. Nie jest to ostateczna wersja opisu aktualizacji 2.0.1 i wiele zmian nie zostało udokumentowanych lub w pełni opisanych. Więcej informacji o PST można znaleźć w tym artykule.

Aby przekazać opinie i sugestie na temat zmian, odwiedźcie forum PST.

Błędy i problemy techniczne prosimy zgłaszać na amerykańskim forum zgłaszania błędów na PST.

Spis treści:
• Informacje ogólne

• Poprawki błędów

• Klasy postaci

• Barbarzyńca
• Łowczyni demonów
• Mnich
• Szaman
• Czarownica

• Rzemiosło

• Poprawki błędów
• Wydarzenia
• Przedmioty

• Zestawy
• Przedmioty legendarne
• Poprawki błędów

• Potwory

• Afiksy
• Poprawki błędów

• Interfejs użytkownika

• Poprawki błędów

pauza-gwiazdki

INFORMACJE OGÓLNE

• Mistrzowski poziom trudności zostanie odblokowany po ukończeniu Aktu IV, zaś poziom trudności „Udręka” (ang. Torment) zostanie odblokowany na 60. poziomie postaci.

• Uwaga: Postacie, które nie mają dostępu do Reaper of Souls, będą mogły skorzystać tylko z części premii zapewnianych przez poziom trudności „Udręka” (ang. Torment).

• Poprawki błędów

• Klany można już rozwiązywać.
• Gracze nie mogą już powracać do życia przy zwłokach podczas walk z bossami.
• Niektóre wykonane przedmioty, które zostały skopiowane na PST nie mają już wymaganego poziomu 61 lub wyższego (tylko PST).
• Przedmioty dla towarzyszy nie wypadają już z wymaganym poziomem 61 lub wyższym (tylko PST).
• Naprawiono usterkę, która sprawiała, że pułapki środowiskowe (walące się ściany, kandelabry, itp.) w nie ogłuszały prawidłowo lub nie zadawały obrażeń potworom.
• Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała pojawienie się drugiego portalu w Piekielnej Szczelinie, która znajduje się na pierwszym poziomie Ogrodów Nadziei.
• Naprawiono kilka błędów, które mogły powodować zawieszenie klienta gry.

KLASY POSTACI

• Barbarzyńca

• Umiejętności aktywne

• Ancient Spear (Starożytna włócznia)

• Zwiększono podstawowe obrażenia z 300% do 350% obrażeń od broni.
• Runa – Jagged Edge (Zębate ostrze)

• Zwiększono zadawane obrażenia z 405% do 435% obrażeń od broni.

• Frenzy (Szał)

• Podstawowa liczba generowanych punktów furii została zwiększona z 3 do 4.

• Ground Stomp (Tąpnięcie)

• Zwiększono podstawowy promień zasięgu z 12 do 14 metrów.
• Runa – Deafening Crash (Ogłuszający huk)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.

• Runa – Trembling Stomp (Mocarne stąpnięcie)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Hammer of the Ancients (Młot starożytnych)

• Runa – Birthright (Dziedzictwo)

• Nie ma już szans na upuszczenie łupów.

• Weapon Throw (Rzut bronią)

• Zwiększono podstawową regenerację furii z 5 do 6 pkt.
• Zwiększono podstawowe obrażenia z 115% do 135% obrażeń od broni.
• Runa – Mighty Throw (Potężny rzut)

• Zwiększono zadawane obrażenia z 175% do 200% obrażeń od broni.

• Runa – Balanced Weapon (Wyważona broń)

• Zwiększono regenerację furii z 8 do 9 pkt.
• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Whirlwind (Tornado)

• Podstawowa szybkość ruchu podczas wykonywania tornada została zwiększona z 66% do 75%.
• Runa – Hurricane (Huragan)

• Zmniejszono zasięg przyciągania wrogów z 45 metrów do 35 metrów.
• Zmniejszono częstotliwość przyciągania kolejnych wrogów z 0,5 do 1,0 sek.
• Przyciągnięci wrogowie będą teraz przez 5 sek. niewrażliwi na efekty przyciągania huraganu.
• Potwory elitarne i czempioni są teraz poprawnie niewrażliwi na efekty przyciągania.

• Umiejętności pasywne

• Bloodthirst (Żądza krwi)

• Zmniejszono ilość punktów życia otrzymywanych za wykorzystaną furię o 30% (578 na poziomie 70)

• Łowczyni demonów

• Umiejętności aktywne

• Strzał bolasem

• Runa – Imminent Doom (Nieuchronna zagłada)

• Zmieniono typ obrażeń z mocy tajemnej na obrażenia od ognia.

• Caltrops (Kolczatka)

• Runa – Carved Stakes (Żłobione kolce)

• Zmniejszono koszt dyscypliny z 4 do 3 pkt.

• Chakram (Czakram)

• Runa – Serpentine (Czakram węża)

• Podwojono szybkość pocisku.

• Companion (Towarzysz)

• Znacznie zwiększono żywotność dzika, pająka i wilka (pozostali towarzysze są niewrażliwi na obrażenia).
• Runa – Boar Companion (Dzik)

• Zwiększono premię do wszystkich odporności z 15 do 20%.
• Zmniejszono obrażenia zadawane przez dzika ze 120% do 50% obrażeń od broni.

• Runa – Ferret Companion (Fretka)

• Zwiększa również twoją szybkość ruchu o 10%, aż do maksymalnej wartości szybkości ruchu.
• Zmniejszono obrażenia zadawane przez każdą z fretek ze 100% do 50% obrażeń od broni.

• Elemental Arrow (Strzała żywiołów)

• Zwiększono podstawowy zasięg z promienia o długości 1,25 metrów do 2 metrów.
• Runa – Screaming Skull (Wrzeszcząca czaszka)

• Zwiększono promień zasięgu z 1,25 do 2 metrów.

• Runa – Lightning Bolts (Wiązki błyskawic)

• Zwiększono promień zasięgu z 1,25 do 2 metrów.

• Entangling Shot (Pętający strzał)

• Zwiększono współczynnik proceduralny dla umiejętności bez run oraz wszystkich run z wyjątkiem runy Shock Collar (Łańcuch • elektryczny) do 1,0.
• Runa – Shock Collar (Łańcuch elektryczny)

• Zwiększono współczynnik proceduralny z 0,2 do 0,4.

• Hungering Arrow (Nienasycona strzała)

• Runa – Shatter Shot (Rozpryskowa strzała)

• Zwiększono współczynnik proceduralny z 0,216 do 0,59.

• Multishot (Wielostrzał)

• Runa – Burst Fire (Wyładowanie magii)

• Zmieniono typ obrażeń z mocy tajemnej na obrażenia od trucizny.
• Zwiększono zadawane obrażenia z 160% do 200% obrażeń od broni.

• Preparation (Przygotowanie)

• Runa – Punishment (Zbrodnia i kara)

• Zmniejszono regenerację nienawiści ze 125 do 100 pkt.

• Smoke Screen (Zasłona dymna)

• Runa – Choking Gas (Duszący gaz)

• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od trucizny.

• Umiejętności pasywne

• Archery (Łucznictwo)

• Zmieniono premię za posiadanie drugiej ręcznej kuszy z +1 pkt. nienawiści na strzał do +1 pkt. nienawiści na sekundę.

• Mnich

• Ogólne

• Wszystkie mantry zamienione na umiejętności aktywne/pasywne, zaś efekty run wielu mnichów powinny się teraz kumulować.

• Umiejętności aktywne

• Blinding Flash (Oślepiający błysk)

• Runa – Replenishing Light (Światło odnowy)

• Zmniejszono premię do regeneracji siły duchowej za każdego trafionego wroga do 7 pkt.

• Runa – Faith in the Light (Światło wiary)

• Premia do obrażeń została zmniejszona do 29%, aby odpowiadała innym, podobnym premiom do umiejętności.
• Umiejętność została zmieniona tak, że zapewnia premię do zadawanych obrażeń na 3 sek.

• Seven-Sided Strike (Siedmiostronne uderzenie)

• Zwiększono bazowe obrażenia zdolności do 5677%.
• Runa – (Sudden Assault) Nagłe uderzenie

• Obrażenia zwiększone do 6477%.

• Runa – Pandemonium

• Zwiększono szansę na ogłuszenie do 100%.

• Runa – Fulminating Onslaught (Boski szturm)

• Obrażenia zwiększone do 977%.

• Umiejętności pasywne

• Chant of Resonance (Dźwięczna inkantacja)

• Zmieniono: koszt siły duchowej efektów aktywacji mantry został zmniejszony o 50%; zyskujesz 2 pkt. siły duchowej za każdą sekundę, kiedy aktywna jest mantra.

• Seize the Initiative (Przejęcie inicjatywy)

• Zmniejszono premię do pancerza za zręczność do 30%.

• Transcendence (Transcendencja)

• Zmniejszono wartość punktów życia otrzymywanych za wykorzystane punkty siły duchowej o 70% (obecnie 248 na poziomie 70).
• Zmniejszono wartość punktów życia otrzymywanych za wykorzystane punkty siły duchowej z 1% do 0,4% twojej premii do • leczenia za kule zdrowia.

• Szaman

• Umiejętności aktywne

• Corpse Spiders (Trupie pająki)

• Runa – Spider Queen (Pajęcza królowa)

• Obrażenia zmniejszone do 1575%.

• Firebomb (Ognista bomba)

• Runa – Pyrogeist (Słup ognia)

• Obrażenia zmniejszone do 520%.

• Grasp of the Dead (Objęcia umarłych)

• Podstawowe obrażenia zmniejszone do 560%.
• Runa – Rain of Corpses (Deszcz trupów)

• Obrażenia zmniejszone do 420%.

• Haunt (Opętanie)

• Podstawowe obrażenia zmniejszone do 1465%.

• (Hex) Klątwa

• Runa – Angry Chicken (Wściekły kurczak)

• Obrażenia zmniejszone do 1350%.

• Locust Swarm (Rój szarańczy)

• Podstawowe obrażenia zmniejszone do 1040% obrażeń od broni.
• Runa – Searing Locusts (Ognista szarańcza)

• Obrażenia zmniejszone do 1480%.

• Runa – Cloud of Insects (Chmara insektów)

• Obrażenia zmniejszone do 2080%.

• Sacrifice (Ofiara)

• Obrażenia od każdego psa zmniejszone do 185%.

• Soul Harvest (Żniwa dusz)

• Runa – Vengeful Spirit (Mściwy duch)

• Obrażenia zmniejszone do 630%.

• Spirit Barrage (Duchowa nawałnica)

• Zmieniono rodzaj obrażeń wszystkich run na obrażenia od zimna.
• Runa – Manitou (Manitu)

• Obrażenia zmniejszone do 2900%.

• Runa – Phantasm (Widziadło)

• Obrażenia zmniejszone do 675%.

• Spirit Walk (Duchowa wędrówka)

• Runa – Umbral Shock (Ognisty wstrząs)

• Obrażenia zmniejszone do 750%.

• Wall of Zombies (Ściana zombie)

• Obrażenia zmniejszone do 200%.

• Czarownica

• Umiejętności aktywne

• Arcane Orb (Tajemna kula)

• Runa – Frozen Orb (Zamarznięta kula)

• Zmniejszono zasięg do 30 metrów, żeby nieco ułatwić wycelowanie eksplozji.

• Electrocute (Porażenie)

• Runa – Surge of Power (Sprzężenie mocy)

• Typ obrażeń został zmieniony z powrotem do obrażeń od pioruna.

• Hydra

• Hydry znikają teraz, gdy ginie ich właściciel.

• Mirror Image (Lustrzane odbicie)

• Poprawiono SI lustrzanego odbicia, aby odpowiadała bardziej SI innych przywołańców i towarzyszy.

• Umiejętności pasywne

• Arcane Dynamo (Tajemny generator)

• Premia do obrażeń została zmniejszona do 60%.

• Blur (Rozmycie)

• Redukcja obrażeń została zmniejszona do 17%.

• Dominance (Dominacja)

• Skrócony podstawowy czas trwania do 3 sekund.
• Zmniejszono wartość tarczy do (12 379 na poziomie 70) za każdy poziom kumulacji.

• Prodigy (Geniusz)

• Zwiększa regenerację mocy tajemnej do 5 pkt.

• Poprawki błędów

• Arcane Orb (Tajemna kula)

• Runa – Frozen Orb (Zamarznięta kula)

• Poprawiono błąd, który sprawiał, że runa zadawała mniej obrażeń niż powinna.

• Runa – Scorch (Poparzenie)

• Poprawiono błąd, który sprawiał, że runa zadawała mniej obrażeń niż powinna.

• Ray of Frost (Promień mrozu)

• Nie powinien być już blokowany przez towarzyszy i przywołańce.

RZEMIOSŁO

• Gorell Kwatermistrz w Twierdzy Bastionu nie sprzedaje już schematów rzemieślniczych do wykonania Koszmarnego, Piekielnego oraz Infernalnego Pasterskiego Kostura.

• Schemat do wykonania podstawowej wersji Pasterskiego Kostura nadal wypada z Izuala.
• Jeśli gracze wykonali już Pasterski Kostur lub nabyli schemat, nie zostanie on usunięty.
• Dowolny istniejący Pasterski Kostur może zostać wykorzystany do otworzenia Kaprysowa, które zostanie wygenerowane z wykorzystaniem reguł dynamicznego poziomu trudności.

• Koszt tworzenia przedmiotów u kowala został zmieniony.

• Stosunek kosztów materiałów niebieskich do żółtych odpowiada teraz bardziej częstotliwości wypadania przedmiotów.
• Koszty rzemiosła w złocie zostały zmniejszone.

• Poprawki błędów

• Schematy rzemieślnicze nie wyświetlają już podwójnych materiałów rzemieślniczych na liście wymaganych materiałów.
• Naprawiono usterkę, która sprawiała, że niektóre materiały rzemieślnicze w schematach dla kowala były zużywane bez stworzenia przedmiotu.

WYDARZENIA

• Cursed chests (przeklęte skrzynie)

• Przeklęte skrzynie typu „horda”

• Nie mają już kapliczki.
• Wymagają teraz tylko 100 potworów, aby uzyskać premię (zmniejszono ze 150).
• Zakończenie wydarzenia jest nagradzane 1 skrzynią.
• Zakończenie premii jest nagradzane drugą skrzynią.

• Przeklęte skrzynie typu „fala”

• Zwykła skrzynia nie jest już nagrodą.
• Zakończenie wydarzenia przed pokonaniem pięciu fal jest teraz nagradzane tylko kapliczką.
• Ukończenie piątej fali będzie teraz nagradzane premią w postaci skrzyni.
• Po ukończeniu piątej fali następuje zakończenie wydarzenia i przyznanie nagrody w postaci skrzyni.
• Każda zakończona fala daje teraz premię w postaci doświadczenia i złota.

• Infernalna Maszyna

• Przedmioty wymagane do stworzenia Pierścień Piekielnego Ognia poziomu 60 będą teraz wypadać wyłącznie, jeśli rozgrywka toczy się na poziomie 60.

PRZEDMIOTY

• Częstotliwość wypadania mikstur zdrowia została zmniejszona dla wszystkich źródeł.
• Ze stojaków na pancerz wypadają teraz mniej potężne łupy.
• Dodano nowy afiks przedmiotu: +X% do umiejętności opartych na obrażeniach fizycznych, aby odpowiadały one bardziej afiksom umiejętności opartych na żywiołach.

• Nowy afiks losuje właściwości dla tych samych miejsc i zakresów, co analogiczne afiksy umiejętności opartych na innych typach żywiołów.

• Maksymalna wartość redukcji kosztów zasobów, które mogą zostać wylosowane dla przedmiotów, została zmniejszona z 12 do 10% dla broni oraz z 10 do 8% dla pozostałego ekwipunku.
• Przedmioty zakupione od sprzedawców są teraz odpowiednio oznaczone i nie mogą zostać rozłożone na części.

• Zestawy

• Wiele przedmiotów należących do zestawu otrzymało zaktualizowane premie za zestaw.

• Blackthorne’s Armor (Pancerz Blackthorna)

• Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:

• +250 do żywotności
• +10% do obrażeń zadawanych przeciwników elitarnych

• Premia za zebranie trzech elementów zestawu:

• +25% do znajdowania złota
• -10% do obrażeń otrzymywanych od potworów elitarnych

• Premia za zebranie czterech elementów zestawu:

• Niewrażliwość na efekty wywoływane przez potwory typu: bezcześciciel, stopiony oraz zarażony.

• Bul-Kathos’ Glory (Chwała Bul-Kathosa)

• Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:

• +250 do siły
• +10 do maks. furii
• Co jakiś czas gwałtownie wykonujesz wściekłe tornado, zadając 250-300% obrażeń od broni przez 6 sek. wszystkim wrogom wokół ciebie.

• Chantodo’s Return (Powrót Chantodo)

• Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:

• +250 do inteligencji
• Obniża obrażenia zadawane przez potwory elitarne o 10%
• Twoje tarcze leczą cię o 25% wartości pozostałej w momencie, gdy przestają działać

• Endless Path (Nieskończona Ścieżka)

• Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:

• +250 do żywotności
• +50% do obrażeń od trafień krytycznych

• Immortal King’s Legend (Legenda Nieśmiertelnego Króla)

• Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:

• +100 do wszystkich odporności
• +10 do maks. furii

• Premia za zebranie trzech elementów zestawu:

• +289 punktów życia za wydaną furię
• +2 do pasywnej regeneracji furii

• Premia za zebranie czterech elementów zestawu:

• Zew starożytnych trwa, dopóki wszyscy nie zginą.

• Inna’s Grandeur (Wielkość Iny)

• Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:

• Zmniejszono regenerację punktów życia za wykorzystaną siłę duchową z 274 do 124

• Manajuma’s Ornaments (Ornamenty Manajumy)

• Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:

• +250 do inteligencji
• +30 pkt. many za zabicie przeciwnika
• Otacza się zabójczy, trujący obłok, zadający 150% obrażeń od broni na sekundę wrogom w promieniu 10 metrów.

• Natalya’s Solace (Ukojenie Natalii)

• Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:

• +250 do zręczności
• +10 do maks. dyscypliny

• Premia za zebranie trzech elementów zestawu:

• +7% do szansy na trafienie krytyczne
• +10 do maks. dyscypliny

• Premia za zebranie czterech elementów zestawu:

• Skraca czas odnowienia dla deszczu zemsty o 1 sekundę za każdego zabitego wroga.

• Shenlong’s Noble Path (Szlachetna Ścieżka Shenlonga)

• Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:

• +250 do zręczności
• +1 do regeneracji siły duchowej na sek.
• Szansa na wystrzelenie kuli czystej energii podczas ataku. Kula zadaje obrażenia od ognia równe 300% obrażeń od broni.

• Tal Rasha’s Sacrifice (Poświęcenie Tal Rashy)

• Zwiększa regenerację mocy tajemnej dla premii za zebranie trzech elementów zestawu do 2

• Przedmioty legendarne

• Unikatowe afiksy wielu przedmiotów legendarnych będą teraz losowane ze zmiennymi premiami zamiast wartości statycznych.

• Przykład: Wizard Spike (Kolec Czarownika) może teraz losować cechę w postaci 20-25% szans na rzucenie zamarzniętej kuli.

• Wszystkie legendarne kołczany losują teraz szybkość ataku z zakresu 15-20%.
• Przedmioty legendarne o potężnych właściwościach są teraz rzadsze.
• Wiele przedmiotów należących do zestawu otrzymało zaktualizowane premie do statystyk i bonusów.

• Andariel’s Visage (Oblicze Andariel)

• Zmniejsza losowanie cechy zwiększającej otrzymywane obrażenia do 5-10%.
• Skraca wewnętrzny czas odnowienia.
• Zwiększa zasięg novy trucizny (Poison Nova) do 10 metrów.
• Losuje teraz premię do szybkości ataku oraz do obrażeń od żywiołów.

• Anessazi Edge (Ostrze Anessazi)

• Zwiększa czas trwania ogłuszenia z 1,0 do 1,5 sek.

• Azurewrath (Lazurowy Gniew)

• Zwiększona wartość dla losowania zamrożenia do 20%.
• Losuje teraz szybkość ataku.

• Buriza-Do Kyanon

• Powoduje, że twoje pociski przebijają wrogów 1-2 razy.
• Skraca wewnętrzny czas odnowienia dla przebijania do 0,5 sek.
• Zawsze losuje premie do obrażeń od zimna, do zręczności oraz do szybkości ataku.

• Calamity (Klęska)

• Ma teraz zastosowanie do piętna śmierci bez runy, aby zredukować zagęszczenie efektów na ekranie oraz ilość wykonywanych procesów.

• Cindercoat (Żarowa Tunika)

• Zwiększa minimalną redukcję kosztów dla umiejętności opartych na żywiole ognia do 23%.

• Dark Mage’s Shade (Cień Mrocznego Maga)

• Skrócono maksymalny czas odnowienia do 20.

• Doombringer (Herold Zagłady)

• Losuje teraz podstawowy współczynnik, % życia, pkt. życia za trafienie, oraz premię 30-40% do obrażeń od umiejętności opartych na obrażeniach fizycznych.

• Eye of Etlich (Oko Etlisza)

• Zwiększa zakres redukcji obrażeń od ataków z dystansu do 30-35%.
• Losuje teraz premię do obrażeń od żywiołów.

• Frostburn Gauntlets (Rękawice Odmrożenia)

• Zwiększa zakres minimalnych obrażeń od zimna do 23%.
• Zwiększa zakres minimalnych szans na zamrożenie do 34%.

• Gazing Demise (Spojrzenie Zagłady)

• Usunięto moc legendarną i przeniesiono ją na homunkulusa.

• Gyana Na Kashu

• Zwiększone minimalne obrażenia od przebicia ognistej kuli do 360%.

• Homunculus (Homunkulus)

• Zmieniono moc legendarną.
• Przywołujesz automatycznie psa zombie co 4-6 sek.
• Losuje teraz premie do inteligencji, maksymalnej wartości pkt. many, wszystkich odporności oraz zmniejszenia obrażeń od potworów elitarnych.

• Magefist (Pięść Maga)

• Zwiększa zakres minimalnych obrażeń od ognia do 30%.

• Moon Slayer (Księżycowy Zabójca)

• Objęcia umarłych będą teraz wyświetlać czas odnowienia, jeśli aktywny jest Księżycowy Zabójca.
• Moc legendarna podlega analizie i może zostać zmieniona w przyszłości.
• Moonlight Ward (Księżycowa Ochrona)
• Losuje teraz premię 40-50% do umiejętności opartych na mocy tajemnej.
• Usunięto wewnętrzny czas odnowienia.

• Pox Faulds (Ospowate Folgi)

• Zmieniono moc legendarną.
• Jeśli w promieniu 12 metrów znajduje się 3 lub więcej wrogów, wydzielasz straszliwy smród, który przez 10 sek. zadaje obrażenia od trucizny równe 240-320% obrażeń od broni na sekundę wszystkim wrogom w promieniu 15 metrów.

• Skycutter (Cięcie Niebios)

• Losuje teraz premię z zakresu 30-40% do obrażeń od umiejętności opartych na mocy świętej.

• (String of Ears) Uszy na Sznurze

• Zwiększona redukcja obrażeń w walce wręcz z 25 do 30%.

• Stone of Jordan (Kamień Jordana)

• Zwiększony zakres premii do obrażeń przeciwko potworom legendarnym do 25%.
• Losuje teraz podstawowy współczynnik. oraz afiksy z zakresu premii do obrażeń od żywiołów oraz maksymalnej wartości zasobów.

• Silnorękie Karwasze (Strongarm Bracers)

• Zadawane obrażenia zmieniono z +25% przez 3 sekundy na +20-30% obrażeń przez 5 sek.

• The Swami (Swami)

• Zmniejszono szanse na rzucenie novy mrozu przy zabiciu przeciwnika z 20-25% do 15-20%.

• Swamp Land Waders (Bagienne Spodnie)

• Zwiększony zakres premii do umiejętności opartych na truciźnie do 30-40%.

• Tasker and Theo (Tasker i Theo)

• Zmieniono z +100% szybkości ataku przywołańca do +40-50%.

• Wizardspike (Kolec Czarownika)

• Łup dostępny wyłącznie dla klasy czarownicy.
• Moc legendarna powoduje teraz efekt runy zamarzniętej kuli.
• Zmniejszono szansę na rzucenie zamarzniętej kuli do 20-25%.
• Posiada teraz wewnętrzny czas odnowienia obliczony w oparciu o szybkość ataku, aby znormalizować częstotliwość rzucania • zamarzniętej kuli podczas podtrzymywania zaklęć.
• Losuje teraz premię do wszystkich odporności z zakresu 75-100.
• Może teraz wylosować dowolny typ obrażeń – nie tylko od mocy tajemnej.

• Poprawki błędów

• Poprawiono błąd, który powodował, że sakwy z nagrodami za zlecenia w Akcie III za każdym razem miały 100% szans na uzyskanie legendarnego schematu rzemieślniczego.

POTWORY

• Szansa na to, że sługi upuszczą kule zdrowia, została zmniejszona do 50%.
• Afiksy

• Desecrator (Bezcześciciel)

• Zredukowano maksymalne obrażenia.
• Wydłużono czas, który musi upłynąć przed osiągnięciem maksymalnej wartości obrażeń.

• Molten (Stapianie)

• Zmniejszono obszar oddziaływania ognistego śladu do 2,75 metrów.
• Zmniejszono pole rażenia wybuchu do 12,5 metrów.

• Plagued (Zaraza)

• Zmniejszono obrażenia.
• Wydłużono czas, który musi upłynąć przed osiągnięciem maksymalnej wartości obrażeń.
• Zmniejszono obszar oddziaływania do 7 metrów.

• Poison Enchanted (Zaklęta trucizna)

• Zadaje zredukowane obrażenia przywołańcom.

• Frozen (Zamrażanie)

• Zmniejszono pole rażenia wybuchu i przygotowania eksplozji do 12,5 metrów.

• Mortar (Moździerz)

• Zmniejszono zewnętrzny obszar rażenia do 11,5 metrów.

• Frozen Pulse (Zamrażający impuls)

• Zmniejszono zasięg impulsu do 11,5 metrów.

• Thunderstorm (Nawałnica)

• Zmieniono mechanikę celowania kolejnych piorunów, tak aby raziły niewielki obszar wokół miejsca trafienia pierwszego pocisku.
• Pioruny wystrzelone przez nawałnicę nie będą już śledzić celów.
• W związku z powyższą zmianą nieznacznie zwiększono obrażenia rozpryskowe od nawałnicy (z 0,5 do 0,75).

• Poprawki błędów

• Usunięto przedmiot legendarny za zabicie Rakanotha po raz pierwszy.
• Potwory z gatunku skalnych czerwi nie blokują się już w stanie niewrażliwości, jeśli zostaną zabite podczas zagrzebania.
• Potwory z afiksem „Odbicie obrażeń” nie blokują się już w zapętlonej animacji.

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

• Opisy umiejętności zawierają teraz informacje na temat typu obrażeń, jeśli włączona jest opcja wyświetlania opisów zaawansowanych.
• Poprawki błędów

• Atrybuty wyświetlają teraz poprawne wartości przy przeglądaniu zakładki profilów bohaterów.

Wróć do góry

pauza

achi-znak-zaliczone Reaper of Souls – informacje o aktualizacji dla bety – w.2.0.0.21390

Poniżej znajdują się najbardziej aktualne opisy zmian w zamkniętej becie Reaper of Souls. Więcej informacji na temat zamkniętej bety można znaleźć w tym artykule.

Opinie i sugestie na temat zmian w becie prosimy zamieszczać na forum bety.

Aby zgłosić błędy lub problemy techniczne, udajcie się na amerykańskie forum zgłaszania błędów w Reaper of Souls.

Spis treści:

• Informacje ogólne

• Poprawki błędów

• Tryb przygodowy

• Poprawki błędów

• Klasy postaci

• Barbarzyńca
• Krzyżowiec
• Łowczyni demonów
• Szaman
• Czarownica

• Rzemiosło
• Wydarzenia
• Przedmioty

• Przedmioty legendarne

• Interfejs użytkownika

WAŻNA INFORMACJA: Zamknięta beta dodatku zawiera również wszystkie zmiany z aktualizacji 2.0.1 na PST.

pauza-gwiazdki

INFORMACJE OGÓLNE

• Zwiększono liczbę punktów doświadczenia konieczną do awansu na kolejny poziom powyżej poziomu 64.
• Poprawki błędów

• Naprawiono usterkę, która powodowała, że nie można było ukończyć unikalnego zadania pobocznego Chytrego Shena.
• Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała uszkodzenie tygli dusz w Gideon’s Row (Alei Gideona) i Nobles Rest (Nekropolii Szlachciców) za pomocą niektórych umiejętności podczas wykonywania zadania „Orbs of Death” („Kule Śmierci”).
• Naprawiono usterkę, która sprawiała, że wejście do Zatęchłej Piwnicy unosiło się w powietrzu, naprzeciwko wozu Haedriga w Enklawie Ocalałych.

TRYB PRZYGODOWY

• Kadala – handlarka przyjmująca krwawe odłamki (blood shards) w charakterze zapłaty – może teraz przy zakupie tajemniczych przedmiotów tworzyć losowo przedmioty legendarne.
• Lorat Nahr nie jest już handlarzem.
• Zlecenia:

• W trybie przygodowym w każdym akcie losowany jest jeden boss do pokonania, jedne podziemia do oczyszczenia, unikalny potwór do upolowania, wydarzenie do ukończenia oraz jedno losowe, niezwiązane z bossem zlecenie.

• Szczeliny Nefalemów:

• Usunięto większą skrytkę horadrimów.

• Łup, który można było dotychczas otrzymać z tych skrytek, zostanie teraz upuszczony przez strażnika szczeliny.

• Wprowadzono kilka zmian dotyczących map Szczelin Nefalemów:

• Poprawki błędów

• Asortyment Kadali został poszerzony o łuki i kusze.
• Można już wykonać zlecenie „Kill Lurk” („Zabij Lurka”).
• Nieśmiałe lacuni, które odmawiały zeskoczenia ze swoich półek skalnych w Pieczarach Mrozu, zostały usunięte z trybu przygodowego.
• Naprawiono usterkę, która sprawiała, że niektóre niskopoziomowe zlecenia dawały nagrody na 70 poziomie.

KLASY POSTACI

• Barbarzyńca

• Umiejętności aktywne

• Lawina (Avalanche)

• Naprawiono błąd, który powodował, że lawina zadawała ~20% więcej obrażeń niż zawarto w opisie.
• Runa – Snow-Capped Mountain (Ośnieżony szczyt)

• Zwiększono obszar działania z 30 do 40 metrów.
• Zmniejszono zadawane obrażenia z 2000% do 1600% obrażeń od broni.

• Runa – Volcano (Wulkan)

• Zwiększono zadawane obrażenia z 2400% do 3000% obrażeń od broni.
• Zwiększono losowość celowania dla obrażeń zadawanych przez wulkan.

• Krzyżowiec

• Umiejętności aktywne

• Akarat’s Champion (Wybraniec Akarata)

• Runa – Fire Starter (Podpalacz)

• Runa została zmieniona. Za każdym razem, gdy gracz wykorzysta 20 pkt. gniewu, postać ogarniają płomienie, które zadają • obrażenia od broni pobliskim wrogom.

• Laws of Hope (Kanon Nadziei)

• Czas odnowienia został wydłużony do 45 sekund.
• Efekt dla trybu aktywnego tej umiejętności podstawowej oraz wszystkich run nie przywraca już zdrowia graczowi oraz jego sojusznikom. Zamiast tego otacza ich tarczą na 3 sekundy.

• Laws of Justice (Kanon Sprawiedliwości)

• Czas odnowienia został wydłużony do 45 sekund.
• Runa – Faith’s Armor (Pancerz wiary)

• Na tarczy widoczny jest teraz licznik wskazujący czas do zakończenia działania umiejętności.

• Laws of Valor (Kanon Odwagi)

• Czas odnowienia został wydłużony do 45 sekund.

• Umiejętności pasywne

• Fanaticism (Fanatyzm)

• Nazwa umiejętności została zmieniona na Righteousness (Prawość).

• Poprawki błędów

• Heaven’s Fury (Furia Niebios)

• Runa – Split Fury (Podzielona furia)

• Wróg może być teraz celem tylko jednego promienia.

• Laws of Hope (Kanon Nadziei)

• Runa – Wings of Angels (Anielskie skrzydła)

• Krzyżowcy mający uaktywnioną tę runę będą mogli przechodzić przez piaskowe drzwi w Burzowych Salach i Nieznanych Otchłaniach.

• Łowczyni demonów

• Umiejętności aktywne

• Vengeance (Zemsta)

• Odskok wykonany w czasie działania zemsty uruchamia teraz dodatkowe działka oraz samonaprowadzające się pociski.
• Runa – Dark Heart (Mroczne serce)

• Zwiększono zadawane obrażenia z 300% do 325% obrażeń od broni na sekundę.

• Runa – Personal Mortar (Osobisty moździerz)

• Nie powoduje już wystrzeliwania samonaprowadzających się pocisków.
• Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.

• Runa – Stimulants (Stymulanty)

• Ta runa została zastąpiona przez „Dodatkowe działka”.
• Zastąpiono broń dodatkową działkami, które zadają 150% obrażeń od broni i przywracają 1,5% maksymalnej wartości punktów życia za każdego trafionego wroga.

• Szaman

• Poprawki błędów

• Piranie (Piranhas)

• Grave Injustice (Prawo śmierci) działa teraz prawidłowo na czas odnowienia tej umiejętności.

• Czarownica

• Umiejętności aktywne

• Black Hole (Czarna dziura)

• Runa – Absolute Zero (Zero absolutne)

• Zmniejszono premię do obrażeń od zimna za każdego trafionego wroga do 3%.

• Umiejętności pasywne

• Audacity (Zuchwałość)

• Premia do obrażeń została zmniejszona do 15%.

RZEMIOSŁO

• Wszystkie legendarne schematy rzemieślnicze wymagają teraz zastosowania unikalnych materiałów.
• Unikalne materiały rzemieślnicze konieczne do wykonania przedmiotów legendarnych będą wypadać z potworów, gdy postać osiągnie poziom 70.
• Unikalne materiały rzemieślnicze są teraz wyświetlane jako przedmioty rzadkie (a nie legendarne).
• Zmniejszono szansę na uzyskanie schematu rzemieślniczego ze skrytek horadrimów (Horadric Caches).

WYDARZENIA

• Cursed Chests (Przeklęte skrzynie)

• We wszystkich aktach, na wielu obszarach pojawiają się przeklęte skrzynie. Skrzynie mogą przywołać kilka potworów, czempionów, potworów rzadkich, a nawet bossów (skrzynie te różnią się od skrzyń uaktywniających „Fale” i „Hordy” przeciwników).

• Skrzynie te pojawiają się wyłącznie w trybie przygodowym.
• Wykonanie wydarzeń związanych ze skrzyniami może się zakończyć niepowodzeniem.
• Wydarzenia związane ze skrzyniami nie mogą być przedmiotem zleceń.
• Obecnie trwają prace nad dostosowaniem poziomu nagród za ten typ skrzyń.

• Infernalna Maszyna

• Klucznicy pojawiają się w obu trybach rozgrywki od poziomu 60 do 70.
• Klucznicy na poziomie 80 mają teraz niewielkie szanse na upuszczenie kluczy z innych aktów.
• Klucznicy mogą na poziomie 70 upuścić następujące klucze, które można wykorzystać do stworzenia Infernalnych Machin 70 poziomu.

• Key of Bones (Klucz Kości)
• Key of Gluttony (Klucz Obżarstwa)
• Key of War (Klucz Wojny)
• Key of Evil (Klucz Zła)

• Kowal może teraz wykonać następujące machiny na 70 poziomie:

• The Infernal Machine of Bones (Infernalna Machina Kości)
• The Infernal Machine of Gluttony (Infernalna Machina Obżarstwa)
• The Infernal Machine of War (Infernalna Machina Wojny)
• The Infernal Machine of Evil (Infernalna Machina Zła)

• Klucznicy mogą na poziomie 70 upuszczać dowolne, nowe schematy rzemieślnicze do wykonania Infernalnych Machin.
• Bossowie na 70 poziomie z Infernalnej Machiny upuszczają teraz następujące składniki (przedmioty te wykorzystuje się do złożenia Pierścienia Piekielnego Ognia 70 poziomu):

• Leoric’s Regret (Skrucha Leoryka)
• Vial of Putridness (Fiolka Zgnilizny)
• Idol of Terror (Bożek Grozy)
• Heart of Evil (Serce Zła)

• Złotnik może wykonać Pierścień Piekielnego Ognia w wersji na poziomie 70.

• Nowy Pierścień Piekielnego Ognia występuje tylko w jednej wersji. Przy tworzeniu pierścienia zostaną wylosowane statystyki dostosowane do postaci, która go wykonała.
• Ten schemat rzemieślniczy można zakupić od Squirt w Akcie II.

• Częstotliwości wypadania przedmiotów dla kluczy poziomu 70 oraz organów potrzebnych do wykonania Infernalnej Machiny została tymczasowo ustalona na poziomie 100%.

• Ma to zachęcić graczy do testowania w kolejnej fazie.

PRZEDMIOTY

• Dodano nowy afiks przedmiotu: +% do obrażeń od piranii.
• Death’s Breath (Oddech Śmierci) wypada teraz częściej z potworów legendarnych i czempionów.
• Tarcza krzyżowca – Piro Marella – jest teraz przedmiotem, który można wykonać u kowala.
• Cep bojowy krzyżowca – Golden Scourge (Złory Bicz) – jest teraz przedmiotem, który można wykonać u kowala.

• Przedmioty legendarne

• Ahavarion, Spear of Lycander (Ahavarion, włócznia Likandra)

• Zmniejszone szanse na uzyskanie efektu kapliczki przy zabiciu demona z 2% do 0,5%.

• Alabaster Gloves (Alabastrowe Rękawice)

• Przywraca sojusznikom 50% wartości punktów życia przywracanych przez miksturę zdrowia.

• Band of the Rue Chambers (Obrączka z Komnat Skruchy)

• Zwiększona minimalna premia do regeneracji siły duchowej do umiejętności generujących siłę duchową do 60%.

• Cord of the Sherma (Powróz Shermy)

• Wydłużony wewnętrzny czas odnowienia do 10 sekund.
• Zwiększono zasięg (promień długości 27,5 metra), aby odpowiadał efektowi wizualnemu.

• Eye of Peshkov (Oko Peszkowa)

• Wydłużono minimalny czas odnowienia dla tchnienia niebios (Breath of Heaven) do 38%.

• Falcon Wing (Sokole Skrzydło)

• Działa również w przypadku uników.

• Fulminator (Piorunian)

• Zwiększono minimalne obrażenia od broni na sekundę dla odgromnika (Lightning Rod) do 167%.

• The Furnace (Piec)

• Wydłużony wewnętrzny czas odnowienia do 1 sekundy.

• Golden Gorget of Leoric (Złoty Ryngraf Leoryka)

• Szkielet będzie walczył u twego boku przez 10 sekund.

• Hexing Pants of Mr. Yan (Przeklęte Spodnie Yana)

• Kiedy się nie przemieszczasz, szybkość regeneracji zasobów oraz zadawane obrażenia zmniejszają się o 20-25%.

• The Laws of Seph (Kodeks Sefa)

• Zwiększona regeneracja siły duchowej przy użyciu oślepiającego błysku (Blinding Flash) z 45-60 pkt. do 75-100 pkt.

• The Magistrate (Mediator)

• Wydłużony czas rzucania novy mrozu do 4,5 sekundy.
• Skrócony czas odnowienia dla kolejnej novy mrozu do 4,5 sekund.
• Skrócony czas trwania zamrożenia do 2 sekund.

• Mask of Lies (Maska Kłamcy)

• Zawsze losuje maksymalne zwiększenie mocy tajemnej.

• Salvation (Zbawienie)

• Zmniejszona liczba punktów życia przywracanych całej drużynie za udane wykonanie bloku ze 100% do 20-30% wartości, którą zablokowano.

• Schaefer’s Hammer (Młot Schaefera)

• Zwiększone obrażenia od błyskawic do 30-40%.
• Usunięto wewnętrzny czas odnowienia.

• Thunderfury (Gniew Burzy)

• Zwiększone spowolnienie szybkości ruchu oraz ataku do 30%.
• Zwiększona szansa na uaktywnienie do 60%.
• Naprawiono błąd, który powodował, że szansa na uaktywnienie nie losowała się prawidłowo względem współczynnika proceduralnego mocy aktywującej.
• Zmieniony wewnętrzny czas odnowienia do 1 / atak na sekundę.
• Zwiększona maksymalna liczba celów do 5.

• Thundergod’s Vigor (Wigor Boga Piorunów)

• Nie jest już pasem wyłącznie dla barbarzyńcy i może losować współczynniki dla każdej z klas.
• Losuje 150-200 pkt. odporności na błyskawice.
• Losuje dodatkowe 10-15% obrażeń od umiejętności opartych na magii błyskawic.

• Trag’Oul Coils (Więzy Trag’Oula)

• Oprócz dotychczasowego efektu odnawiania wszystkich zasobów powoduje teraz także skrócenie wszystkich czasów odnowienia o 45-60 sekund podczas korzystania z uzdrawiającej studni.

• Nowy przedmiot legendarny – Halcyon’s Ascent (Wyniesienie Halcjona), który występuje także jako „Strobe”
• Losuje podstawowy współczynnik, skrócony czas odnowienia, zwiększone obrażenia przeciw potworom elitarnym o 10-15%, zmniejszone obrażenia od potworów elitarnych o 10-15%.

• Moce legendarne:

• Barbarzyńca – kiedy korzystasz z gniewu berserkera (Wrath of the Berserker), hipnotyzujesz pobliskich wrogów, sprawiając, że podskakują w sposób niekontrolowany przez 6-8 sekund.
• Krzyżowiec – kiedy przybierasz postać wybrańca Akarata (Akarat’s Champion), hipnotyzujesz pobliskich wrogów, sprawiając, że podskakują w sposób niekontrolowany przez 6-8 sekund.
• Łowczyni demonów – kiedy korzystasz z zemsty (Vengeance), hipnotyzujesz pobliskich wrogów, sprawiając, że podskakują w sposób niekontrolowany przez 6-8 sekund.
• Mnich – kiedy doznajesz objawienia (Epiphany), hipnotyzujesz pobliskich wrogów, sprawiając, że podskakują w sposób niekontrolowany przez 6-8 sekund.
• Szaman – kiedy korzystasz z wściekłego voodoo (Big Bad Voodoo), hipnotyzujesz pobliskich wrogów, sprawiając, że podskakują w sposób niekontrolowany przez 6-8 sekund.
• Czarownica – kiedy przybierasz postać archonta (Archon), hipnotyzujesz pobliskich wrogów, sprawiając, że podskakują w sposób niekontrolowany przez 6-8 sekund.

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

• Poziomy trudności udręka III-VI posiadają teraz opisy.
• Interfejs punktów nawigacyjnych wyświetla teraz właściwe wartości złota/doświadczenia dla nagród za zlecenia.

Wróć do góry

Napisz komentarz